Hae Anna.fi-sivustolta

Ryppyistä ja kaksoisleuasta eroon Exelis Elite

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Exelis Elite fani, 03.07.2015.

1. Moro,

Tyttäreni käväs hoidatuttaa Exilis Elitellä reisien selluliitit!!!
    Oli todell tyytyväinen.....minulla heräsi toive...voisiko minunkin selluliitit lähteä?
    Oli ollut miellyttävä hoito!

Mukavaa että tulee vaihtoehtoisia hoitoja ja jos oikeesti tulokset ovat näin hyvät.
    Hän on etsinyt jo jonkin aikaa eri vaihtoehtoja, mutta pelkää /inhoo kaikkea kipua ja siksi tämä oli meidän perheeseen paras vaihtoehto.

Totes ett nyt nääs on hyvä:)

Morjens
    Mirja

2. kiinnostavaa Vierailija

Kovasti on kehuttu tätä hoitomuotoa. Kiinnostaisi kuitenkin tietää kuinka kauan tulokset pysyvät, jos esim. kaulan ihoa hoidattaa? Ja veltostuuko iho entistä nopeammin sitten kun hoidon teho lakkaa?

3. Eikö ennen mainostaminen ollut kielltetty näillä palstoilla?

4. Exilis elite fani Vierailija

Hei

Minä rva 48 täällä, viesti ketjun aloittaja.:)

Kuten ekassa viestissäni sanoin, itse olen ainakin tavallinen kuluttaja joka halusi kertoa ilo uutisen , muista en tiedä.
    Edelleenkin voin hehkuttaa asiaa ja tulen hehkuttamaankin. ...onko se mainostamista? itse en ihan nää sitä niin.....itse nimittäisin sitä "puskaradioksi"..jota näillä keskustelupalstoilla taidetaan juurikin tehdä.

...tosi kiva jos ihmiset ovat olleet tyytyväisiä ja haluavat siitä kertoa ja ken sen sitten uskokoon....ja on kiva kuulla myös niitä toisia kommentteja. Niitä odotellessa:)

Itse en myöskään ole uskonut maailmassa moneenkaan asiaan, kun sitten vasta kun sen on itse kokenut tai ystäviltään kuullut.

On ihan hyvä epäillä kaikkea, mutta joskus voi luottaa myös siihen ,että on ihmisiä jotka sydämmestään haluaa kertoa positiivisia kokemuksia, kuten minä.

Oikesti...olen niin happy,että voin luvata tulen hehkuttamaan tätä tällä palstalla ja mahdollisesti muillakin "palstoilla"....nyt kun olen tänne palstoille löytänyt tieni...ekaa kertaa elämässä tuli asia jonka halusin jakaa:)

Ihanaa kesää kaikille !

Terveisin

Rva 48

5. Exilis elite fani Vierailija

Hei

Rva 48 täällä taas:)

on varmasti hyvinkin yksilöllistä ....muistan lukeneeni siitä jostain netti sivuilta, tähän hätään en muista mistä.:)...sama pää kesät talvet!

Mutta vinkkaan ilman muuta tänne sivustolle jos tulee vastaan:)...ja totta kai Exilis Eliten hoitoja tekevät hoitolat kertovat:).

Ihanaa kesää...voi kun se jo tulisi:)

Terveisin
    Niin tyytyväinen Exilis Elite fani!!!!!

6. Seljankukka Vierailija

Kuulostaapa hyvältä! Olen käynyt mikroneulauksessa muutamia kertoja säännöllisesti enkä ole huomannut peilikuvassani mitään muutoksia. Olisiko tästä sitten apua?
    Kukaan ei vielä kertonut montako kertaa pitää käydä? Esim. jos haluaa roikkuposket takaisin ruotuun!

7. Exilis elite fani Vierailija

Hei, rva 48 täällä:)

Itse en ole käynyt koskaan mikroneulauksessa, luin muistini virkistämiseksi netistä kyseisestä hoidosta....tuli heti mieleen miksi en ole käynyt:)
    Ompa tosi harmi,jos et ole huomannut muutoksia kyseisen hoidon /hoitojen jälkeen.

Kuten olen todennutkin....olen niin tyytyväinen ja hehkutan tätä uutta kasvojen kiristys ja vartalon muokkaus hoito vaihtoehtoa.....toivon, että joku apua tarviseva kokeilee uutta Exilis Eliteä ja saa siitä yhtä hyvän lopputuloksen kuin minä ja ystäväni.

Varmasti kaikki eri hoitomuodot vaikuttaa erilailla eri ihmisillä.......ei varmaan oikein auta kuin kokeilla.

Toivottavasti saisit Exilis Elite hoidosta apua "roikkipusseihin" , maanvetovoiman tekemiin teppuihin:)

Minulla on useita ystäviä ,jotka ovat käyneet Exilis Elite hoidossa, esim. rva X jolla oli löysä kananheltta (kaulan alla )vain 1 hoitokerta...mutta tämä "heltta"ei ollut vielä kerinnyt kovin isoksi:)...muutoksen kyllä huomasi.

Itselleni tehty esim.silmäluomet...toisen kerran jälkeen kyllä huomasin selkeän muutoksen, mutta kövin kolmannen kerran.:).

Ystävälläni rva Z oli hamsterin pussit (suun vieressä)....jos en muista väärin 3 kertaa....mutta ne oli suht isot ....ja "juonteet" (jotka löhtee nenän vierestä leukaan päin)....pysty juonteet....hän huomasi juonteen tasoittumista jo ekalla kerralla. ( sorry kun kuvailen näin juonteen....en tiedä onko sille jokin "oikea" nimitys.

Minulla ei ole facebook....mutta minulla on mielikuva ,että ystäväni on sanonut että siellä olisi kuvia ja kerrottu monenko hoitokerran jälkeen.....mutta kyllä se on niin kuten joka asiassa...yksilöllistä:)....että vaikka siellä sanotaan 2kertaa tai 5 kertaa ,niin sinulla se voi olla jotain tältä väliltä.

Jo ihan se ,että se pienikin "juonteen silottuminen" riittää toiselle...ja toinen haluaa vielä vähän enemmän....

No töstä tulisi varmaan taas "romaani".....mutta jos innostut kokeilee tätä mielestäni todella hyvää Exilis Eliteä, laita ihmeessä viestiä tänne kokemuksestasi.

On tosi kiva kuulla miten kenelläkin on hoito onnistunut.....toivon sydämmestäni että yhtä hyvin kuin minulla:)

Terveisin

Rva 48

Ps. Hamsteripusseilleni olen tilannut ajan....joten siitä sitten jossain kohtaa....tottahan odotukset on tosi korkeet kun silmäluomet ja kaksoisleuan hoito onnistunut niin hyvin.

sivuiltaQUOTE="Seljankukka, post: 11808650"]Kuulostaapa hyvältä! Olen käynyt mikroneulauksessa muutamia kertoja säännöllisesti enkä ole huomannut peilikuvassani mitään muutoksia. Olisiko tästä sitten apua?
    Kukaan ei vielä kertonut montako kertaa pitää käydä? Esim. jos haluaa roikkuposket takaisin ruotuun![/QUOTE]

8. Allit exilis elite Vierailija

Hei

Täällä mitä taas hehkutan uutta Exilis Eliten kasvojen kiristys ja vartalon muokkaus hoitoa....eli ketkä eivät sellaista halua lukea...niin stoppaa tähän:)

Nyt on ystäväni " alleja" hoidettu tänään ensimmäistä kertaa Tampereella ,Sokos Hyvän Olon hoitolassa :)

Hoito oli kuulemma miellyttävä ja hoitaja oli mukava.

Ystäväni sanoi jotenkin näin...... "alleja" nyt katsonut ja "tunnustellut" sillä silmällä ...ja tuntuu että jotain on tapahtunut...olisiko oikea sana ...kiinteytynyt
    Nyt vaan odottaa "into pinkeenä" että hoito tekee ns." työtään" kehossa ja juo vettä kuten ohjeissa oli....niin saas nähdä riittääkö kerta vai pitääkö mennä toistamiseen.

Voitte olla varmoja, että kerron ystäväni tarinaa vielä,...miten allien kävi....eli tarina jatkuu ystäväni allien ja omien "hamsteri pussien" tiimoilla..

..jos sattuu että siellä ruudun toisella puolella on henkilö, joka katsoo peilistä ja kiroo että hiton "naurun rypyt", tai hiton " maanveto voima" ..joka tekee meistä useimmasta tosi "väsähtäneen" näköisiä....ja näin ollen miettii ,mitä voisi antaa itselleen "lahjaksi"....ehkäpä..pirteämmän ilmeen...se olen itselleni antanut.:)
    ja olen niin tyytyväinen.

Kiinteyttävää loppu kesää toivotellen:)

Rva 48

9. Moikkulis moi ,

Ystäväni kävi näyttäytymässä.

Hänen Exilis Elitellä tehdyistä hoidoista silmäluomiin on jo jonkin aikaa... luomet oli tullut vieläkin paremmaksi, oli tosi tyytyväinen.

Eli kuten hoitaja sanoi minullekin, hoidon jälkeen näkyy usein heti jotain, kollageenin kutistuminen (löystynyt iho)
    Ja viikkoja/kuukausia hoidon jälkeen näkyy hoidon aiheuttama kollageeni-ja elastiinisynteesin tehostuminen.......mutta epäilijöille....kaikki on yksilöllistä:) ja ei tarvi uskoa.....mutta kun omin silmin näkee niin on helppo uskoa ja kirjoitella tänne:)

Nyt ymmärrän, kun olen aiheeseen tutustunut ja kuvien yhteydessä on maininta esim. "9 päivää toisen käsittelyn jälkeen"....eli hoidon tuloksia näkee heti ja hoidon jälkeen tapahtuu vielä "paljon".

Hyvää kesää piristynein ilmein

QUOTE="Exilis elite silmäluomet, post: 11805926"]Moikkulis moi,
    Ystäväni on hoidattanut silmäluomet jotka olivat tosi raskaan näköiset.

Kyllä mielestäni hänen katseensa ja varsinkin olemuksensa/kasvonsa on piristynyt, uskaltauduin jopa hänelle sanomaan/kysymään että mitä hänelle oli tehty?
    Ja hän tyytyväisenä sanoi ,että Exilis Elitellä oli hoidettu ja sanoi sitä että onneksi ei tarvinnut mennä leikkaukseen.
    Totesikin, että ei niin paljon häirinnyt luomet että olisit mennyt koskaan leikkauttaa. Hänelle hyvä kivuton, helppo hoito "luomu hoito"...veitsellä olisi varmastikin luomet ollut kerta käynnillä kunnossa.
    Exilis Elite hoidossa oli käynyt 2 kertaa ja hän oli tyytyväinen.

Jos olisi ollut vatsa jota olisi hoidettu, en varmaankaan olisi kehdannut kysyä, se on arempi paikka josta kysellä.:)
    Ja se joka minusta oli mukava että oli tosi luonnollinen, hillitty muutos....eikä mikään " kiree" jenkki naama.[/QUOTE]

10. Hei,

Nyt tuli vastaan kirjoitus aiheesta " kuinka kauan tulokset kestää Exilis Elitellä tehdyissä kasvojen kiristys tai vartalon muokkauksessa."

Suoraa lainausta krijoituksesta jonka löysin;...ja varmaan löytyy lisää netistä:)

"
    Kollageenin kutistuminen näkyy usein heti sekä kollageenin-elastiinisynteesin tehostuminen tulee näkyviin 1-6kk hoidon jälkeen.

Rasvasolujen tuhoutuminen ja postuminen kestää noin 10 päivää hoidosta( veden juonti hoitoa ennen ja jälkeen tärkeätä)
    Esim. Jos leuassa on rasvaa, joka on kiristänyt ja venyttänyt ihoa, poistetaan ensi rasva ja sen jälkeen kiristetään rasvan poistumisesta aiheutunut löystynyt iho. ( oma lisäykseni...minulle on tehty juuri näin....ja nyt on leukalinja/luu näkyvissä, ekaan kertaa vuosi kausiin)

Kauanko hoidon tulokset kestävät?
    -sekä vahvistuneen että uuden kollageenin ryhdissään pysyminen kestää, kunnes ikääntymiseen vaikuttavat tekijät vievät siitä taas voiton.
    (Ihon ikä hoitohetkellä, auringonvalo, hormoonitoiminta,elämäntavat,ruoka-liikuntatottumukset, lääkkeet,tupakointi....)
    ( ...oma lisäykseni ...niinhän se on joka hoidossa...jos kirurgin veistä/potoksia tai muita hoitoja tekee...ei nekään loppu elämää kestä)

-tuhoutuneiden rasvasolujen tilalle syntyy uusia soluja, jotka eivät vielä ole imeneet sisäänsä rasvaa.
    Pienentynyt ympärysmitta pysyy niin kauan kuin uudet rasvasolut eivät ole imeneet sisäänsä yhtä paljon rasvaa kuin mitä tuhoutuneissa soluissa oli ennen hoitoa.

Tälläistä "hehkutusta" tällä kertaa ja uskoo ken haluaa:)

Terveisn

Rva 48

11. Moi,

Hamsteripussini on tullut ajan kanssa vielä paremmiksi, eli kuten joku kirjoitti niin Exilis Elite hoidon jälkeen tapahtuu vielä paljon.
    Uskon , että varaan ajan takamakkara/rintsikka-alueen hoitoon, on nämä tulokset niin hyvät.
    Eli kohta hehkutan kuten viestiketjun aloittaja.

12. Heipä hei

Olipa kiva kuulla kokemuksiasi.
    Ystäväni myös viesti "alleistaan ", jotka hoidettiin hetki sitten Exilis Elitellä, ovat tulleet päivä päivältä paremmiksi. On kyllä niin tohkeissan myös, enkä ihmettele.

Itse huomaan kaksoisleuassani saman jutun, että se tulee kokoajan paremman näköiseksi ,viimeisestä hoidosta on jo jokunen aika.

Mukavaa loppu kesää kaikille.

Elokuussa laitan viestiä , kun olen käynyt Exilis Elite hoidossa hamsteripussieni kanssa:)

Rva 48

13. Moro

Kysyit kokemuksia silmäluomien hoidosta Exilis Elitellä.

Olen käynyt hoidatuttaa yhden kerran silmäluomeni tällä Exelis Elitellä.
    Jännitin kovasti,kun ollaan niin silmän lähellä, mutta turhaan jännitin.

Minusta kyllä ilmeeni piristy, menen huomenna töihin lomani jälkeen. Saapi nähdä huomaako työkaverit ilmeeni piristymistä.

Itse voin kyllä suositella kyseistä hoitoa!

Hyvää kesää

14. Morjens

Huomasivat töissä:)
    Pakko tulla hehkuttaa, peräti esimieheni sanoi että oletpa pirteän näköinen, kyllä on loma tehnyt tehtävänsä.

Hänelle en kertonut miksi näytän pirteämmältä:). Työkaverilleni kyllä kerroin ,että olen käynyt Exilis Elite , ei kirurgisessa kasvojen kohotuksessa, hän oli kyllä ihmeissään, kuten minäkin.

Mukavata kesän jatkoa.

Ps. Se joka tuli nyt juuri mieleen ,kun kirjoitin tätä, kiva että on luonnollinen muutos.
    Työyhteisöni huomasi, mutta muutos oli niin luonnollinen eikä " botoks" kireys/pinkeys.

15. Totean että toimii, olen käynyt kerran hoidatuttaa silmäluomiani ja ensi viikolla uudelleen.
    Mieletöntä, kokeile jos sinua häiritsee "lurppa luomesi" ja haluat helposti ja kivuttomastin pirteämmän ilmeen, niin nyt voin kyllä suosittella Exilis Eliteä.

Ihan kuin silmäni olisi "avautunut"kun silmän päällä ei "makaa" löysä nahka.

YES

QUOTE="Exelis Elite hoitoni, post: 11804762"]Tervehdys,
    Päätinpä kertoa oman kokemukseni Exelis Elite hoidoistani.
    Olen hoikka 55-vuotias nainen Etelä-Suomesta.
    Olen hoidattanut syviä uurteitani suunympärillä sekä leuan/dekolteen alla olevaa löystynyttä ihoa hyvin tuloksin kauneushoitola Casat Beauty Tuusulassa.
    Suunnittelen seuraavaksi hoidattavani löystyneitä silmäluomiani. Kuulisin mieluusti kokemuksia onko joku hoidattanut Exelis Elitellä luomia?

Terveisin Pirteämmän Ilmeen saanut asiakas![/QUOTE]

16. Hei

Viestiketjun aloittaja täällä:), suuri Exilis Elite fani

Vieläkin jaksan hehkuttaa pirteämpää ilmettäni ,jonka olen saanut Exilis Elitellä.

Syy miksi lähdin kirjoittaa on vinkki ,jonka huomasin kun varasin itselleni seuraavaa Exilis Elite aikaa.

Lääkörikeskus Aavassa ,helsinki kampissa näytti olevan elokuussa -20% tutustumis tarjous Exilis Elite hoidoista.

Minusta hyvä tarjous, jos sinua häiritsee peilikuvasi(kananheltta, kaksoileuka, raskaat silmäluomet, silmän ympärillä olevat rypyt, huuli rypyt )...maanvetovoiman tekeleet....suosittelen:)

Kesä terveisin

Rva 48

Ps. Edelleenkään en omista Aavaa tai SOKOS Tamperetta, jossa ystäväni käy tässä ihanassa Exilis Elite hoidoissa:)

Www.aava.fi/palvelut/exilis elite rf radiotaajuus hoito

17. Exilis elite rypyt Vierailija

Huomenta
    Itse huomasin kyseisen tutustumis tarjouksen myöskin, ei huono.
    Terveisin huuliryppyinen

18. nyt on aika tilattu. kiitos vinkistä.
    mielenkiintoista!!!!!!

="Exilis elite rypyt, post: 11816440"]Huomenta
    Itse huomasin kyseisen tutustumis tarjouksen myöskin, ei huono.
    Terveisin huuliryppyinen[/QUOTE]

19. Ratsarit Vierailija

Heips, onko kukaan hoidattanut tällä exilis elitellä "ratsareita" ja sisäreisiä?

20. Sandra Vierailija

Eilen kävin nyt siellä Aavassa hoidattamassa silmänympärysalueen ja suunalueen ja kyllä TODELLAKIN huomaan eron. Aivan uskomatonta :) ja vielä tapahtuu paljon hoidon jälkeen :)
    Nyt sitten tilattu uusi aika alleille :)

21. Vaihtarimummo Vierailija

Mainosketju jossa sama kysyy ja sama vastaa.

22. Allit Vierailija

Hei kaikille, onko Allien hoidoista jollain kokemuksia?
    Nyt kun kesällä yritti pukeutua hihattomaan, niin ei pystynyt.
    Kesää toivotellen

23. kyllästynyt Vierailija

24. konsultaatio Vierailija

Moro
    käväisin tänään konsultaatiossa Tampereella.
    Täytyypi miettiä, mutta mielenkiintoista.

25. Vaihtoehtoja Vierailija

Morjens
    Huomasin, että täällä on puhe rypyistä.
    Olen tutkinut itselleni sopivaa vaihtoehtoa kun alkaa silmänympärillä olevat rypyt häiritsee.
    Onko kukaan käynyt laserhoidossa?
    Kiitos jos joku voi kertoa mielipiteensä, omia kokemuksia ja missä olet käynyt?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri