Hae Anna.fi-sivustolta

Ryppyistä ja kaksoisleuasta eroon Exelis Elite

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Exelis Elite fani, 03.07.2015.

1. Punanaama Vierailija

laserista,
    olen käynyt, olin saanut siitä tietoa etukäteen, joten tiesin mitä odottaa.
    Tulokset, varmasti ihan ok. Ainahan sitä itse toivoisi enemmän. Helsingin siluetissa kävin.
    Palvelu ja hoito huippuluokkaa, ei voi mottia.

2.  
  3. Tuntui melkein lottovoitolta kun löysin nämä viestit täällä! Juuri kun mietin jo radikaalejakin toimenpiteitä kasvoilleni. Silti kynnys leikkauksiin on tosi korkealla, ja tämä tuli kuin vastauksena toiveisiini. Niin hyvistä tuloksista täällä kerrotaan.

Olen jo varannut ajan Exilis elite hoitoihin, leuanalus, kaula, alaposket nyt ainakin. Juomisesta mainitaan erityisesti, ja homma peruuntuu, jos ei ole juonut tarpeeksi, Kysyn nyt teiltä, jotka jo olette olleet näissä että kuinka paljon olette juoneet. Edellisinä ja samana päivänä. Olisi kurjaa jos homma siihen kaatuisi, kun minäkin lähden kaukaa hoitoon.

4. silmänympärykset Vierailija

mä kävin hoidattamassa silmänympärysrypyt ja sain ohjeeksi juoda kolme litraa. Sen join ja oon tosi tyytyväinen tulokseen. Varsinkin alaluomella ja ulkonurkissa olleet ärsyttävät pikkurypyt ja löysyys sai tosi hyvin tuta;) Nyt säästän ja meen vielä hoidattamaan kaulan ja hamsteripussit koska mulla ainakin toimi.:p

5.  
  6. Kysyin ja sain ohjeeksi juoda 2 litraa sekä edellisenä että hoitopäivänä.

7. Kohentaja Vierailija

Kävin hoidossa pari viikkoa sitten ja tulokset näyttävät lupaavilta. Kävin Tallinnassa Freya Esteticassa. Hoidon teki lääkäri ja hintataso on alhaisempi kuin Suomessa. Tätä voi kyllä suositella.

8. mä myös Vierailija

mä kävin myös hoidattamassa Freyassa täällä kerran alakasvot ja kerran Aavassa. se mihin kiinnitin huomiota että Exilislaite oli molemmissa eri kokoinen. Mistä johtuu?

9. olisiko kyseessä Vierailija

Eri laite?

10. Moloko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 01.02.2017
  11. kolikko Vierailija

Humpuukia saa siis mainostaa näin raikeästi. Minulla ei kyllä 55-vuotiaana ollut mitään häiritsevää helttaa kaulassa, ei silmäpusseja eikä hamsterin poskiakaan, vaikka en mikään huipputimmi tyttö olekaan.
    Naaman ja kaulan veltostumiseen ja ylimääräiseen nahkapoimuun auttaa vain puukko ja tikit. Tai kysykää Lenitalta, mikä on hänen kauneutensa salaisuus, 80v eikä rypyn ryppyä tytöllä.

12. Kyssäri Vierailija

Mitähän noi hoidot maksavat? Paljonko halvempi Tallinnassa?Kertokaa miten hoito tehdään, jollain laitteellako vai aineilla.
    Onhan Lenitalla ryppyjä ja ikämuutoksia, mutta hyvän näköinen kahdeksankymppinen. Näkee että viettää aktiivista ja terveellistä elämää, ihailen.

13. Pelkkä mainosketju, paljon asiallista poistetaan, mutta tällainen alkeellinen ketju saa olla.

14. Etvastannut Vierailija

Kysymykseen.
    Kai nyt jokainen tietää, että ryppyisiä vanhoja naisia ei olisikaan, jos muutaman sadan hintaiset voiteet ym hoidot oikeasti tehoaisivat.

15. voevoe Vierailija

kukaan ei katso ihmistä ryppyihin vaan silmiin. Jos mietit vaikka ystävääsi tai vaikka omaa äitiäsi niin muistatko missä hänen ryppynsä on? Et muista. Ai niin, itelläkin kaksoisleuka, ollut kakarasta lähtien ja se menee tän mummon mukana hautaan. Onhan se osa mua.

16. Exelis elite fani Vierailija

hei,
    Pitkästä aikaa exelis elite fani täällä....tyytyväinen asiakas edelleenkin.

Kuten kirjoittelinkin aikoinaan, niin mm. kaksoisleukani ja silmäluomeni olen hoidattanut Suomessa. Olen myöskin aika ajoittanut käynyt ns. Ylläpitohoidoissa .. olen todella tyytyväinen...joten leuka ja silmät pysynyt hyvänä.
    Itse olen sen verran arka,että hoidan itseäni Suomessa,kuluttajasuojan yms takia.

Muutama kommentti....minulla on mielikuva että tallinnassa on heikompi tehoiset koneet käytössä kuin suomessa...teknologiahan menee kokoajan eteenpäin...jos mietimme esim. Televisioita, kännyköitä yms.

Hintatasoon sen verran, että mikä ei olisi edullisempaan tallinnassa...eikö täältä mennä bussilasteittain kynsiä,ripsiä ja hiuksia laittamaan...ja viinaa hakemaan...henkilö joka ihmettelee hintaeroja voi miettiä vero,työvoimakuluja,vuokria yms....ja kyllähän sekin maksaa, kun hki satamaan pitää jollain mennä ja laivamatka, siellä ruokailu yms....niitä ns. Sivukuluja tulee kyllä siihen ihan hyvin....mutta ihanaa, että meillä kaikilla on valinnan vapaus ostaa tuotteita ja palveluita mistä haluaa ja se on hyvä...ja olla ostamatta.

Sitten yksi kommentoija jaksaa ihmetellä tätä viesti ketjua "mainostamiseksi"....olen tainnut joskus ennenkin kommentoida vastaavaa

...kyllä, tämä on tämän päivän sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa ihmisten välistä viestintää, mielipiteiden ,ajatusten, vinkkien jakamista.....ihmettelen, että tämä kommentoija edes vaivautuu käymään täällä annan keskustelu palstoilla....täällähän moni kysyy esim mielipidettä hyvästä parturista turussa...tai kertoo mielipiteen jostain asiasta....ja sinä hyvä kommentoija voit pitää sitä mainostamisena....mutta se on tätä päivää, että kerrottaan toisillemme ja kyllä siten että sinä myös näät nämä jos sivuilla käyt....miksi kidutat itseäsi ja edes käyt katsomassa viestiketjuja....no sitä ei mun tarvi enempää miettiä...jokainen tavallaan.

Mutta sydämmestäni jos sinulla on häiritseviä naurunryppyjä, uurteita silmän ympärillä, hampsterin pusseja, kanan heltaa yms...suosittelen exelis eliteä kokeilee, jos siitä saisit sinäkin apuja kuten minä....olin enne rva 48...mutta vuodet kuluu...nyt rva 49

Ps. Nyt jännityksellä odotan saanko neuvoja oikein kirjoituksessa....joskus sain kun en osaa kirjoittaa...mutta toivottavasti joku saa selvän lukihäiriöisen kirjoituksesta.

Ihanaa talven jatkoa!

17. Exelis Elite turus Vierailija

Heips

Nyt kävin Exelis Elite hoiros ,Hoitola Auras tääl Turus.
    Olen käyny ny kaks kertaa, tulokset on must tosi hyvät.

seuraavaks hoiratan selkämakkarat,voin sitten käyttää ohut paitaa kesäl.
    suasittelen lämpöisesti kokeilemaan

18. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    299
    Luonnollinen vanhentuminen on kaikkein kauniinta vanhenemista ja se osoittaa hyvää itseluottamusta :)

19. Eevi Vierailija

Käytin tähän hoitoon tonnin rahaa toiveissa häivyttää kaksoisleuka, minkäänlaisia tuloksia ei tullut. En voi suositella. Pettynyt ja tyhmä olo, ei sitä rasvaa leuan alta saa pois kuin kirurgisessa rasvaimussa.

20. vierailija Vierailija

minusta tuo kuulostaa MAINOKSELTA?

21. vierailija Vierailija

Kävin Tallinnassa. Aikalailla hoito kuumotti ihoa paikotellen. Mutta tuloksena jo heti heleämpi iho. Se mikä ihmetyttää, iho tuntuu hiukan aralta, mutta heleältä. Aikaa hoidosta viikko.

22. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri