S-etukortista kyselisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ulla

Vieras
Paljon se kustantaa ja onko se oikeasti "parhain" etukortti?

Olen suunitellut sen hommaamista itselle kun nykyään keskitän ostokseni prismaan.

Minulla menee noin 200e kuukaudessa kauppaan..

Saako tuolla summalla minkäänlaisia bonuksia?

Katsotaanko kuukausi/vuosi bonukset vai miten toimii?

Kiitoksia etukäteen jos joku kehtaa vastata minulle...

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakasomistajuus

Suosittelen ihan nettisivuilla tutustumaan korttiin. Meillä se on paras kortti kun käytämme yleensä S-ryhmän kauppoja ja kk ostot on 400 - 600 riippuen (4 henkeä ) . Ja siihen voi yhdistää sähköyhtiötä ja puhelinyhtiötä yms.

Meillä menee kauppaan n. 500e kk, joten takaisin tulee n. 20 kk. Joten meidän kulutukselle paras vaihtoehto! Ja vielä maksutapaedut mukaan (joitakin senttejä). Maksaa 100e liittyessä, mutta saa takaisin kun peruuttaa jäsenyyden.

Riippuu kyllä tuo jäsenmaksu ihan siitä missä päin asuu, se on eri seuduilla eri hintainen. Kuukausittain tulee bonukset, ja sekin on muistaakseni yhtymäkohtaista kuinka monta prosenttia kuussa tulee niitä bonuksia. Mulla tulee joku 15-25?/kk, mutta mulla menee kyllä enemmän ruokaan rahaa kuussa.

100?, mutta sen voi maksaa myös siten, että maksaa 20? käteisellä ja loput 80? kerryttää bonuksilla.

On se ainakin meille paras. Saatiin viime vuonna 500? bonuksia tilille. Mutta kyllä me sitten keskitettiinkin...bensa aina ABC:ltä, ruoka pääsääntöisesti Prismasta ja S-marketista. Vakuuruksista suurin osa meillä on IF:issä joten sieltäkin tippuu bonareita.

Bonustaulukko löytyy s-kanavan sivuilta...kyllä sillä 200? jo jotain saa. Meillä menee noin 900? kuussa, eli saadaan pääsääntöisesti 5%...nyt menee tosin vähemmän kun ollaan laitettu kauppalasku remonttiin :)

Ja joka kk tipahtaa bonarit tilille.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:
Kiitoksia..

Meidän taloudessa ainoastaan minä ja 1v ikäinen lapseni.

Voiko soneran yhdistää siihen?

Sonerasta ei saa S-bonusta, Elisasta kylläkin. Noi bonus-yhteistyökumppanit kannattaa tarkastaa ihan sieltä S-ryhmän sivuilta :D

Paljon se kustantaa ja onko se oikeasti "parhain" etukortti?

Olen suunitellut sen hommaamista itselle kun nykyään keskitän ostokseni prismaan.

Minulla menee noin 200e kuukaudessa kauppaan..

Saako tuolla summalla minkäänlaisia bonuksia?

Katsotaanko kuukausi/vuosi bonukset vai miten toimii?

Kiitoksia etukäteen jos joku kehtaa vastata minulle...

osta Lidlistä, saat enemmän etua ku JättiBoonukset.

Laskin et 200e kuukausiostoksilla saa 3e bonusta kuukaudessa, vuodessa 36e??

En nyt tiedä onko tuo hyvin..

Minkä osuuskaupan alueella asut?

Vertaapas tuota summaa plussaan: ostat 1000e niin saat 5e kun S antaa 1000eurolla 15e...

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:

Rovaniemellä..

Laskin tolleen yleisesti tuosta taulukosta mikä oli

Vertaapas tuota summaa plussaan: ostat 1000e niin saat 5e kun S-ryhmä antaa 1000eurolla 15e... Siis jos ostosi ovat tuon 200e/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:

Rovaniemellä..

Laskin tolleen yleisesti tuosta taulukosta mikä oli

Tolla kuukausiostomäärällä kestää aika monta vuotta, että pääsee plussan puolelle, kun tosiaan se asiakasomistajuus maksaa ensin sen 100e. Eli en tiedä kannattaako. Riippuu monesta asiasta. Minä esimerkiksi ostan lisäksi Sokokselta aika paljon perheen vaatteita (esim. kaikki lasten ulkoiluvaatteet tulee ostettua sieltä tai Prismasta) ja muuta taloustavaraa, niin ruokamenojen lisäksi tonne S-ryhmään tulee ostettua paljon muutakin.

Meillä on s-etukortti myös ja kahdelleen asutaan, bonuksia tulee joka kuu 46-65e takas, keskitämme lähes kaiken s-ryhmään. ja bensoihin menee kuussa noin 600-700e.

Jos olen ymmärtänyt ihan oikein Hok-elannosta kortti on halvempi mutta myös takas tulevat bonukset pienempiä. Olin vähän aikaa s-marketissa töissä ja asiakas oli muuttanut hok-elannon alueelta pois tänne meidän alueelle kolme vuotta sitten ja ihmetteli ku uutta korttia ei tule, luuli että kun vaihtaa maisemia myös kortti päivittyy. Ei olisi muuten ihmetellyt mutta kun olivat naapurin kanssa keskustelleet s-bonuksista oli naapuri sanonu että saavat joka kuu yli 60e takas. tämä kyseinen asiakas sai sillä hok-elanto kortilla paljon vähemmän vaikka heillä menikin kuussa yli 1000e s-ryhmälle-.. joten kannattaa miettiä missä ns. pitää s-ryhmän korttinsa. Itse asun kolmen eri s-ryhmän rajalla, Peeässä, Arina ja KPO.

Alkuperäinen kirjoittaja o harmaana:
Meillä on s-etukortti myös ja kahdelleen asutaan, bonuksia tulee joka kuu 46-65e takas, keskitämme lähes kaiken s-ryhmään. ja bensoihin menee kuussa noin 600-700e.

Jos olen ymmärtänyt ihan oikein Hok-elannosta kortti on halvempi mutta myös takas tulevat bonukset pienempiä. Olin vähän aikaa s-marketissa töissä ja asiakas oli muuttanut hok-elannon alueelta pois tänne meidän alueelle kolme vuotta sitten ja ihmetteli ku uutta korttia ei tule, luuli että kun vaihtaa maisemia myös kortti päivittyy.
Ei olisi muuten ihmetellyt mutta kun olivat naapurin kanssa keskustelleet s-bonuksista oli naapuri sanonu että saavat joka kuu yli 60e takas. tämä kyseinen asiakas sai sillä hok-elanto kortilla paljon vähemmän vaikka heillä menikin kuussa yli 1000e s-ryhmälle.. joten kannattaa miettiä missä ns. pitää s-ryhmän korttinsa. Itse asun kolmen eri s-ryhmän rajalla, Peeässä, Arina ja KPO.

Yhteistyössä