S-marketin raskaustesti pregnant

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testaaja

Vieras
Onko kukaan tehnyt kyseistä testiä?? Millasii kokemuksia?
Mulla nyt 40 päivää jo kierrolla mittaa ja ihmetyttää kun ei tullut positiivista tuolla testillä.
Kun oikein valossa, aivan kirkkaassa valossa katsoo, niin tietyssä kulmassa voi erottaa aivan haalean haalean haalean viivan, joka tarkoittaisi että olen raskaana, mutta alkoi epäilyttää kyseinen testi ja mietityttää että onkohan tuo nyt oikeasti joku viiva, joka vain näkyy testissä aina, siis testin näyttäessä negatiivistakin.??
Siis kun katson testitikkua normaalissa valossa, en näe siinä mitään viivaa, vain sitten kirkkaassa valossa siis tuon haaleatakin haaleimman viivan.

oon tehnyt sen kaks kertaa. halusin varmistua etten ole raskaana ennen pilsujen aloittamista.
ja mä todella tirkistelin molemmista testeistä että näkyykö pientäkään viivaa. ei näkyny,enkä ollut raskaana. =)

samalla testillä jopa 2 kk negaa ja silti olo että olen raskaana.Sitte se plussa tuli.Lääkäriin ja olin jo 9-10 rv.
Tässä raskaudessa sama,sain tosi haalean haalean viivan.2 päivää myöhemmin ku oireet jatkui tuli haamu.Mut tosi haalea enkä uskonut.2 päivää myöhemmin aamupissasta apteekin omalla plussa.
Huonoja kokemuksia siis kyseisen testin herkkyydestä.
Jos sulla ei ole muun merkkisiä testejä kotona ni tee aamupissasta ku silloin on eniten hormooneja pisussa.

aivan aivan. mies ei kyllä näe viivaa, mutta ei kyllä ala edes katsomaan kunnon valossa. tein viikonloppuna apteekin raskaustestin, ja negatiivinen. öhhöm, mitähän tekis, unohtaisko koko homman vai hakisko uuden testin?

niin seksiä on ollut kierron aikana vain kaksi kertaa. kierron 8. ja 30. päivänä. Kierron 26. päivänä tuli limaista vuotoa, jossa oli vähän verta seassa. Ihmetyttää tämäkin.
Voiko olla edes mahdollista, että KAHDESTA kerrasta voi tulla raskaaksi? :(

niin mäki aattelin, et onko se tavallaan viivan paikka, mut ei kuitenkaa viiva. mies nimittäin ei mitään viivaa nähny, vaan sano et mä kuvittelen siihen viivan :D mut mun mielest oikeesti siin on viiva tai viivanpaikka, mies ei vaan suostu tarkkaan katsomaan.

Kertoilkaahan lisää kokemuksianne jos on! Tänään testasin samaisella testillä aamupissasta, mutten harmikseni taaskaan muistanut katsoa, onko testissä ikäänkuin "viivan paikat", kun taaskaan ei sen kummempaa tulosta tullut kuin eilen. Eli negaa näytti, mutta hyvässä valossa katsomalla voi nähdä aivan haalean haalean haalean viivan, siis sellaisen, mitä ei tavallisessa valossa erota.

mä oon kaks kertaa plussannu kyseisellä testillä NELJÄ PÄIVÄÄ ennen menkkojen oletettua alkua, mutta viiva on ollut silti selkeä. Viivanpaikan saan aina näkyviin jos on nega..kavereillakin kokemusta. tässäpä oikee plussa sillä testillä tehtynä niin voit verrata.tehty rv 4+1, eli päivän menkat myöhässä

http://www.aijaa.com/v.php?i=3794861.jpg

eli ns.harmahtava valoa vasten tiirailtava viiva mulla on negoissakin näkyny, hävinnyt testin kuivuttua mutta muuten näkynyt hyvinkin selkeästi..vaikka en ole raskaana ollut..oikee positiivinen tulee n.minuutissa, selkeen vaaleen punertava ja näkyy hyvin.Jopa siis tosi aikanen plussa.Ei oo tarvinnu tiirailla, ja jopa mies on nähnyt :D

kiitti :) oon mä iteki tehny joskus sillä oikeen plussan, mut se oli just tollanen oikee plussa.
Ootko sä sitä mieltä, että toi mun haamujenhaamu on ihan vaan viivanpaikka? musta tuntuu, et en voi olla raskaana, kun ei yhtään oireita, kiertopäiviä on kyllä jo aika paljon, mutta ei tämä ole ensimmäinen kerta kun kierto on miten sattuu.

niin mä luulen, et ehkä tää on vaan kuvitelmaa, ja kun kierto on jostain syystä aika pitkä, stressaa vaan kun ei tiedä onko vai ei raskaana kun tätiä ei näy ei kuulu, mut ehkäpä tulee piakkoin.

tein yhdellä apteekin 4 euron testillä tänään taas testin ja se näytti negatiivista myös. eli eli, mitähän tää tarkoittaa, kun ei tätiä näy mutta raskaustesti negatiivinen koko ajan. tein käsin sisätutkimuksen itselleni (hehee, ällöä) niin tuntuu että kohdun suu ois auki ja silleen, mut sit emättimen takaseinämässä tuntuu jotain todella kovaa, mitä ihmettä se on? onko kukaan ropeloinut itseään koskaan?

niin seksiä on ollut kierron aikana vain kaksi kertaa. kierron 8. ja 30. päivänä. Kierron 26. päivänä tuli limaista vuotoa, jossa oli vähän verta seassa. Ihmetyttää tämäkin.
Voiko olla edes mahdollista, että KAHDESTA kerrasta voi tulla raskaaksi? :(

No mitäpä luulet? Eikös se yksi siittiö riitä? toivotaan että sinä ET tule KOSKAAN tule raskaaksi.. jos kuitenkin tulet, niin sit toivotaan raskausmyrkytystä, keskenmenoa tai että sikiö tulee poikittain perseestäsi! vitun huora!