s-ryhmän lahjakortista kysymys

Lahjakortin ostajalle ei makseta bonusta. Bonusta kertyy vasta siinä vaiheessa, kun lahjakorttia käytetään tuotteen tai palvelun maksamiseen.

http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/asiakaspalvelu_artikkeli?nodeid=Aspa_Sryhman_lahjakortit_0000&aid=Aspa_Sryhman_lahjakortit_0000&exp=true

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
lahjakortin saaja, just luin vähän aikaa sen jostain s-ryhmän sivuilta. ite harmittelin sitä et ei kannata hankkii kun en kerta ite saa niitä bonuksia.

No niin toki, isohan se onkin se summa jonka siitä bonuksia saa jotta ei kun osta ihmeessä jotain krääsää mieluummin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Lahjakortilla ostaja.

Ootko varma? Entä jos sillä ei satu olemaan s-etukorttia, ni silloinhan ne bonukset menee tavallaan "taivaan tuuliin".

Ei ole varma koska bonukset saa se joka lahjakortilla ostoksen tekee!

No mut jos sillä lahjakortin saajalla ei oo s-korttia. Silloinhan niitä ei saa kukaan ja ne menee "taivaan tuuliin"

lahjakortin saaja, just luin vähän aikaa sen jostain s-ryhmän sivuilta. ite harmittelin sitä et ei kannata hankkii kun en kerta ite saa niitä bonuksia.

No niin toki, isohan se onkin se summa jonka siitä bonuksia saa jotta ei kun osta ihmeessä jotain krääsää mieluummin

No onhan se nyt varsinkin tuplabonuskuukaudella, jos ostaa viidenkympinkin lahjakortin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lahjakortilla ostaja.

Juuri näin! vaikkakin todella väärin.

Miksi?
Ostajahan se kortin maksaa.

Eihän maksa!! Jos sinä ostat lahjakortin ja annat sen lahjaksi, niin se lahjan saja saa ne bonukset eli se kuka sillä lahjakortilla maksaa.

Jos minä ostan lahjakortin jollekin niin kyllähän minä sen maksan.
Bonuksista en tiedä.

Lahjakortilla ostaja.

Ootko varma? Entä jos sillä ei satu olemaan s-etukorttia, ni silloinhan ne bonukset menee tavallaan "taivaan tuuliin".

Ei ole varma koska bonukset saa se joka lahjakortilla ostoksen tekee!

No mut jos sillä lahjakortin saajalla ei oo s-korttia. Silloinhan niitä ei saa kukaan ja ne menee "taivaan tuuliin"

No se on kuule ihan voi voi, aina ei mene nallekarkit tasan =)

En minä ymmärrä miksi lahjakortin ostajan pitäisi saada bonukset. Jos minä ostan lahjan jollekin niin minä ostan lahjan hänelle, ei siitä tarvi itse mitenkään "hyötyä". Ihan kivaahan se voisi olla, jos kortin kustantaja saisi bonukset, mutta ei todellakaan mitenkään tarpeellista. Ihan järkevä ratkaisu, että vasta kun oikeasti vaihdetaan se kortti tavaraan alkaa boonukset karttumaan.

No onhan se nyt varsinkin tuplabonuskuukaudella, jos ostaa viidenkympinkin lahjakortin.

No on toki, mieltön määrä, 3 euroa vai jopa enemmän? Taitaa tulla bankrotti....

No on toki, mieltön määrä, 3 euroa vai jopa enemmän? Taitaa tulla bankrotti....

Kun se nyt ei oo suoraan se 3?, vaan kerryttää sun kuukausiostoja (kokonaisostoja) viidellä kympillä. Nyt marraskuussa tavallaan satasella.

Yhteistyössä