s-tilin saldo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä-85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä-85

Jäsen
06.09.2005
386
0
16
On mennyks hankalaksi tuo s-kanava.net-sivuilla asiointi. En mitään muuta ois halunnu tietää kun sen, et paljo bonuksista kertyny rahaa tilille.. Mut mites se onnistuu? Vaatiiks se nykyään tosiaan jotkut ihan verkkopankkitunnukset ja avainlukulistan.On menny hankalaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
mistäköhän ihmeestä nuo tiliavaimet sitten saa? eikö mistään ilmasesta puhelinnumerosta voi enää, niinkuin joskus aikasemmin..?

Mä hain s-marketista, jossa on semmonen "s-pankkinurkkaus". Mun tietääkseni ei voi tilata puhelimitse

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Mäkään en kyl löydä mistään paljonko siel on rahaa!! Sokea varmaan olen, en tiedä....

Saldon näkee s-pankista, jonne siis tarvitset käyttäjätunnuksen ja avainlukulistan. S-pankkiin pääsee sieltä s-kanavan sivuilta

Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
mistäköhän ihmeestä nuo tiliavaimet sitten saa? eikö mistään ilmasesta puhelinnumerosta voi enää, niinkuin joskus aikasemmin..?

Mä hain s-marketista, jossa on semmonen "s-pankkinurkkaus". Mun tietääkseni ei voi tilata puhelimitse

ei saa puhelimitse,koska pitää todistaa henkilöllisyys. vaikka s-marketista, abcltä, prismasta saa tunnukset haettua

Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:
Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:
Mäkään en kyl löydä mistään paljonko siel on rahaa!! Sokea varmaan olen, en tiedä....

Saldon näkee s-pankista, jonne siis tarvitset käyttäjätunnuksen ja avainlukulistan. S-pankkiin pääsee sieltä s-kanavan sivuilta

jaa. Pitää sit hankkia nuo pankkitunnukset tai mitkä onkaan... huh, miten hankalaa... tai ei varmaan, mutta ei millään jaksais vaikka haluaisinkin tiedää mikä saldo on....

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mutta ettekö te lue ollenkaan niitä asiakasomistajaposteja joita kotiin tulee, kun ette tiedä näistä asioista mitään? On kuitenkin mun mielestäni aika hyvin tiedotettu hyvissä ajoin muutoksista...

mä en ainakaan jaksa lukea. Omaa syytäni siis... :ashamed:

Sehän se niin jännää onkin kun en ole noita pankkitunnuksia hommannut (laiska ja muistamaton kun olen) ja joka kuukausi en edes jaksa käydä katsomasssa noita kertymiä ja sen postin lukeminenkin on vähän niin ja näinn
sitä voi ihan rauhassa unohtaa koko tilin ja käydä joskus hamassa tulevaisuudessa katsomassa mitä siellä on :D

Yhteistyössä