S
shihtzu
Vieras
Nyt on menossa rv25 ja pikku hiljaa alkaa tuo maha olemaan hieman töitä hidastava tekijä ja ei enää ihan samalla tavalla jaksa töissä olla kuin aiemmin. Pomo on ihan repeämispisteessä, kun koko ajan on porukkaa sairaslomilla ja osa tietysti kesälomilla ja tekijöitä ei tahdo löytyä, vaan muiden on sitten tehtävä ylitöitä, se on vaan pakko. Minä olen tähän asti tehnyt n. 5-7 tunnin päivää ja se on mulle tällä hetkellä aika maksimi, enempään en pysty, vaikka mieli kyllä haluaisi tehdä enemmän, mutta kroppa ei vaan pysy mukana.
3 viikon päästä olisi lääkärineuvola, joten saa nähdä minkä tuomion siellä saan, sillä ajoittaisia supistuksia on ollut, että antaako jatkaa töiden tekemistä vai passittaako suoraan saikulle vai onko oma olo jo siinä vaiheessa sellainen, että ilmoitan, että mä en enää jaksa, saisinko sairaslomaa, sillä tiedän saavani sitä jos vaan niin sanon.
Nää helteet on syöneet mun työmotivaation aika totaalisesti, mutta olen yrittänyt vaan ajatella, että mitä enemmän teen, niin sitä parempi tili tulee, sillä olen jaksanut tähän asti.
3 viikon päästä olisi lääkärineuvola, joten saa nähdä minkä tuomion siellä saan, sillä ajoittaisia supistuksia on ollut, että antaako jatkaa töiden tekemistä vai passittaako suoraan saikulle vai onko oma olo jo siinä vaiheessa sellainen, että ilmoitan, että mä en enää jaksa, saisinko sairaslomaa, sillä tiedän saavani sitä jos vaan niin sanon.
Nää helteet on syöneet mun työmotivaation aika totaalisesti, mutta olen yrittänyt vaan ajatella, että mitä enemmän teen, niin sitä parempi tili tulee, sillä olen jaksanut tähän asti.