saa olla vaimo miehestään ylpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
eilen bussipysäkillä oli mies 3 lapsen kanssa samaan aikaan ja huh. Mm pieni istui rattaissa ja halusi juoda, isä antoi hörpyn jonka jälkeen alkoi huutamaan suureen ääneen, ET JUO KAIKKEA, LOPETA, LOPETA... seuraavalle huusi pää punaisena ISTU PAIKALLASI, ÄLÄ HEILU... pienin halusi lopulta ottaa lelun oli rektio jälleen suoraa kurkkua huutaminen, ÄLÄ REVI, ISTU HILJAA :( keskimmäinen lapsi istui hiljaa liikkumatta paikallaan vieressämme kädet ristissä, ei uskaltanut liikkua yhtään. Kaiken kruunasi kun bussi tuli paikalle isä jyräsi poikansa rattailla ja kaatoi melkein bussin alle koska lapsi ei hänen mielestään liikkunut tarpeeksi nopeaa :(
Ihmiset pysäkillä katsoi ihmeissään, ymmärrän toki että pahoja päiviä on jokaisella mutta lapset eivät reagoineet huutoon mitenkään ihmeellisesti, ilmeisesti aika tottuneita :/ Mieheltä ei tullut suusta ulos kuin huutamista

Minä näin eilen tapauksen missä isä huusi tytölle (noin 3½-4v ) tyyliin näin:

"siinä on idiootti!" (kaatoi lapsen pyörän maahan / töni sitä tai vastaavaa ) "mikä sinä on niin vaikeeta, ooxsä tyhmä!?!" (kunhan huusi itkevälle lapselle ).
Tämän jälkeen osoitti meitä (minä kävelin+tyttö, tyttö pyöräili ) ja huusi "kato ny, tuolla on varmasti samanikäinen tyttö ja polkee noin hyvin!!" ( blaablaa en saanu selvää.. )
tyttö itkee edelleen.. :/

Tyttö kiipeää pyörän päälle, isä heiluttaa (!! ) pyörää kovasti sivusuunnassa ja huutaa " pikkusen pyörä heilahtaa niin sä heti alat parkuun (jne jne ilmeisesti ei uskaltanut polkea tai jotain tyttö.. )

Helvetti kun mua otti päähän katsoa!! :o :'(
Aivan tajutonta lapsen kiussamista ihan tyhjän takia.
Ei 4v:lle voi huutaa jos sillä ei pyöräily onnistu :/ Minä jäin ihan seisomaan siihen noin 10m pähän tuijottamaan tilannetta,huomasivat sen kyllä!
Mietin että soitanko poliisit, olin jo huutamassa tuon pyörän heilutuksen jälkeen niille että antakaa sen lapsen olla! :'(

Tilanne meni sitten ohi niin en ehtinyt tekemään mitään..

Sekava teksti,pahoittelen

Yhteistyössä