Saahan täältä ystäviä etsiä (purnausta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erittäin harmaana nyt

Vieras
Ottaa päähän ja rajusti. Kun täällä oli se ketju, missä sai etsiä ystäviä omalta paikkakunnalta... Laitoin kahdelle viestiä ja itse sain yhdeltä. Vastannut olen jokaiselle vaankun postia ei kuulu takaisinpäin. En sitten vissiin ole niin kiinnostava tyyppi, että yhden viestin perusteella voi jo hylätä. Enpä vastaa tästälähtien yhteenkään kaverinetsintäilmoitukseen, ollaan sitten omalla porukalla *sapettaa ja kiehuu*

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin harmaana nyt:
Ottaa päähän ja rajusti. Kun täällä oli se ketju, missä sai etsiä ystäviä omalta paikkakunnalta... Laitoin kahdelle viestiä ja itse sain yhdeltä. Vastannut olen jokaiselle vaankun postia ei kuulu takaisinpäin. En sitten vissiin ole niin kiinnostava tyyppi, että yhden viestin perusteella voi jo hylätä. Enpä vastaa tästälähtien yhteenkään kaverinetsintäilmoitukseen, ollaan sitten omalla porukalla *sapettaa ja kiehuu*

=) Nooh, älä ota ittees. Moni nyt on vain "etsivinään" mutta onko niin tositarkoituksella sitten kuitenkaan. Onko liian iso kynnys tutustua oikeasti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

=) Nooh, älä ota ittees. Moni nyt on vain "etsivinään" mutta onko niin tositarkoituksella sitten kuitenkaan. Onko liian iso kynnys tutustua oikeasti?

Ei minua haittaisi, vaikka livetreffitkin sovittaisiin. Mutta jos "ystävyys" on heti alkuunsa sitä, että minä kerjään ja anelen ja pyydän ja ehdottelen, muuttuuko tuo miksikään myöhemminkään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei minua haittaisi, vaikka livetreffitkin sovittaisiin. Mutta jos "ystävyys" on heti alkuunsa sitä, että minä kerjään ja anelen ja pyydän ja ehdottelen, muuttuuko tuo miksikään myöhemminkään...

ikävää että susta tuntuu tuolta. :hug: sama homma on usein kans ku etsii kirjekavereita, jos ei heti laita kuvaa mukaan nii ei saa vastausta.

Juu ja joillakin kestää vastata kuukauden. No juu, kyllä se netissä tutustuminen vaan on niin vaikeaa. Sitä lannistuu, ja sit taas voipi nousta taas halu uusiin yrityksiin. Minä olen mukaviinkin tutustunut, mutta harvan kanssa se silti on pitemmälle jatkunut.

Vertaan hyvän ystävän löytämistä netissä miehen metsästykseen. Aivan sairaan vaikeeta! :D

en ole omalta paikkakunnalta tapaamisystävää hakenut vaan joskus kirjeystäviä ja jonkun saanutkin ja jonkun kanssa tavannutkin (vaikka ei samalla paikkakunnalla asutakaan). Sitä olen joskus miettinyt että joskus joillakin näyttää olevan tiukat kriteerit mitä "ystävän" pitää olla (mutta oikeasti kuka tietää voiko jostakin yhteydenotosta ystävyys tulla, se vaatii enemmän kuin päätösen siitä, sen että ystävyys "kasvaa" ) tai mistä pitää olla.
ja sitten jotkut hakee "ystäviä" useinkin ja jos jos kirjoitta ei vastausta tule tai sitten yhden kerran ja sitten se loppuu. Sitä miettinyt olen että mistä se johtuu, eikö kemiat kohtaa vai eikö muuten vaan intoa riitä.
ei se että tarvitsisi kerran viikossakaan yhteyttä pitää vaan että pitäisi yhteyttä kuitenkin ja vastaisi toisen yhteydenottoon sitten

Itse olen etsinyt ja löytänytkin tämän palstan kautta tosi ystävän, asumme n. 300 km:n päässä toisistamme eli näemme harvoin mutta silti voimme sanoa että olemme ystäviä, meseilemme päivittäin ja kirjeet kulkee myös puolin ja toisin. Olisi kyllä kiva löytää uusiakin ihmisiä ystäviksi. Itse olen joskus aiemmin pettynyt ihmisiin eli voi mennä kauan ennenkuin uskallan päästää toista ihmistä kovin lähelle mutta yrittänyttä ei laiteta. En ainakaan heti lopeta kirjottelua, yleensä se on ollut toinen osapuoli joka on lopettanut muutaman kirjeen tai meseviestin jälkeen. Tykkään kovasti kirjotella perinteisiä kirjeitä ym. Jos jotakin kiinnostaa ystävyys kanssani, pistä yv tulemaan niin keskustellaan sen kautta aluksi.

Yhteistyössä