Saakeli soikoon taas anopin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rusty

Jäsen
03.12.2006
729
0
16
Olen täällä aiemmin kertonut että anopilla on koira jota pelkään koska se räksyttää hulluna ja on purrut mua kun kävin kylässä. En siis härnännyt vaan seisoin paikallani tosin lievästi paniikissa. Ollaan väännetty kättä siitä etten suostu menemään heille enää varsinkaan vauvaani en sinne vie.

Nyt se tempun teki ja raahas sen koiransa mukaan toiseen kyläpaikkaan jonne pyysi mua ja vauvaa häntä tapaamaan. Ei siis kertonu mitään etukäteen, vaan se räkyttäjä tuli portilla vastaan ja anoppi perässä että anna sille jotain hyvää niin se alkaa tykätä susta.

Mun mies ei juurikaan vaivaudu äitiään tapaamaan ja kehottaa muakin pitämään viileät välit, mutta mä en hennois estää tapaamasta lapsenlasta (lapset hälle kaikki kaikessa. Sen takia mun mies ei viihdykään äitinsä seurassa kun se on niin riippuvainen lapsistaan ja huippu-utelias)ja haluun että tytöllä on läheiset välit mummuunsa. Nähdään n. kerran viikossa kun mies on töissä.

Nyt tuntuu ettei oo järkeä vaivautua tapaamaan anoppia jos se ei kerran kunnioita mua tuippaakaan. Mua vitutti se koirajuttu niin paljon että en saanu sanaa suustani melkeen koko vierailun aikana. Ja olin peloissani.

MITÄ MÄ TEEN SEN NAISEN KANSSA??

mä olisin itse kääntynyt portilta pois koiran nähdessäni ja tehnyt mummolle selväksi että me EI tuollaisen koiran kanssa tulla samaan paikkaan. lapsen turvallisuuden vuoksi.

ei tuossa muu auta kuin tehdä anopille rajat selviksi lupauksella jos ei auta niin ei tarvitse odottaa näkevänsä enää.

Huh!! Kai sun anopilla oli ihan hyvä tarkoitus tuossa pohjalla. Mutta tosi oudolla tavalla yrittää totuttaa teitä (siis koiraa ja sua) keskenään!! Eihän tuota voi pakottamalla tehdä ja parempi luonnollisesti olis että te sovitusti totuttelisitte toisiinne niin että koira olisi hihnassa jne. Mutta kuitenkin niin että sä olisit tietoinen sovitusta totuttelureissusta!!
Ehkä sun kannattaa ottaa yhteyttä anoppiin ja sanoa ettet tykännyt yhtään hänen viimeisestä tempauksestaan. Ja jos et halua tutustua enempää koiraan, niin sanot anopille ehdot. Vaikka että silloin kun tulet kylään, niin koira on kytkettynä pihamaalla sen aikaa tai muuta vastaavaa. Jos anoppi ei tähän suostu, niin mun mielestäni sun ei silloin tarvi myöskään tehdä myönnytyksiä.

Yhteistyössä