Saakelin äijä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Mikä helvetti siinä on että aikuinen ihminen ei voi pitää omia avaimiaan mukana?
Eile oli taas jälleen jättäny avaimensa kotiin ja haki mun avaimet lainaan. sit ku tulin kotii nii sanoin sille vielä monta kertaa että paat ne avaimet sinne minne ne kuuluu eli mun laukkuun.
No tänään ku tulin töistä ja hain tytön hoidosta nii sain sit istua ½h tuossa portailla että pääsen kotiin ku eipä ollu avaimet löytäny tietään oikeaan paikkaan.
Ja kehtas saatana mulle vielä aukoa että voisit tarkistaa onko SULLA avaimet mukana! |O |O |O :headwall: :headwall:

Mun mies unohti kaikki avaimensa viime viikolla kotiin ja soitti heti töihin päästyään, kun huomasi ja pyysi mua viemään, kun olin vielä kotona ja työpaikkani on hänen työpaikkansa vieressä. Vein ja hän maksoi palkkioksi mulle hieronnan :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Mä hakkaan kans päätä seinään tuon oman kakslahkeisen takia :headwall: Että voi olla saakelin itsepäinen, ja ärsyttävä otus |O |O

Näyttää olevan lajivika :kieh:

Ei ookaan piiiitkään aikaan ottanu näin päähän tuo mies :(

No juu ei kyllä oo, ja tänää on muutenki ollu niiiin huono päivä että...

Mä hakkaan kans päätä seinään tuon oman kakslahkeisen takia :headwall: Että voi olla saakelin itsepäinen, ja ärsyttävä otus |O |O

Teillä kuitenkin selvitään päivässä asiasta?
Meillä on väännetty kättä joka asiasta maanantaista asti, ihme piilovittuilua puolin ja toisin, kumpikaan ei osaa lopettaa ja sopia asiaa... Ja niin TYPERÄSTÄ aiheesta kaikki alkoi kun autosta |O

Mä oon ihan samanlainen kuin sun mies. Mulla on aina avaimet hukassa, eikä se riitä, saatan hukata tosiaan miehenkin avaimet, jos lainaan niitä, kun omani on jo hukassa. Vara-avain on jo teillä tietämättömillä...

Teillä kuitenkin selvitään päivässä asiasta?
Meillä on väännetty kättä joka asiasta maanantaista asti, ihme piilovittuilua puolin ja toisin, kumpikaan ei osaa lopettaa ja sopia asiaa... Ja niin TYPERÄSTÄ aiheesta kaikki alkoi kun autosta |O

no ei kyllä selvitä, ainakaan yleensä...
ja nyt on sellanen olo että ei vois vähempää kiinnostaa mikään sopiminen :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Mä oon ihan samanlainen kuin sun mies. Mulla on aina avaimet hukassa, eikä se riitä, saatan hukata tosiaan miehenkin avaimet, jos lainaan niitä, kun omani on jo hukassa. Vara-avain on jo teillä tietämättömillä...

No onneks se oli vaan ½h:n ajomatkan päässä, olis saattanu olla vaikka 500km:n päässä kyydillä...
Ja kun tähän mein kämppään ei oo muilla avaimia...

No onneks se oli vaan ½h:n ajomatkan päässä, olis saattanu olla vaikka 500km:n päässä kyydillä...
Meidänkään kämpän avaimia ei oo kellään. Oon kyllä monesti miettinyt, että vara-avain voisi olla siskon perheellä samalla paikkakunnalla ja vaikka jomman kumman meidän vanhemmilla.

no jooh..tiiän tunteen.
mutko miettii et jotku jossain oottaa päivän yhtä vesitilkkasta että elää jaksavat, nii kummastipa hermo venyy.
elämä on! ja varsinki niiiiiiiiiiin epäreilua.

Meidänkään kämpän avaimia ei oo kellään. Oon kyllä monesti miettinyt, että vara-avain voisi olla siskon perheellä samalla paikkakunnalla ja vaikka jomman kumman meidän vanhemmilla.

HYVÄ KUN MUISTUTIT :flower: =)
Pitää heti huomisaamuna viedä avain teetätettäväksi tuohon yhdelle ukolle, ja sitten se vara-avainkotelo tuon koiran koppiin, hakekoon sieltä kuka uskaltaa :D

Yhteistyössä