Saako äiti sanoa 19-vuotiaalle lapselleen, et se on ihan vitun äryttävä ääliö ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jaahas";29346816]Entä jos 19v olisikin sanonut että ei pyydä anteeksi vitun ääliöiltä, ei sinulta eikä pikkuiselta?
Mitäs sitten, lisää puhuttelua ja vaatimuksia? :D[/QUOTE]

Mitäs jos ja mitäs jos. Jos lapsensa kasvattaa alunperin ei tarvitse kuunnella täysi-ikäisen lapsensa suusta ties mitä vittuilua.

Aijaa, minusta on olettamus jos keksii tekstiin jotain omaa, kuten että äiti olisi lähettänyt lapsen herättämään, vaikka teksti kertoo äidille välitetyn pyynnön, joka tuli esittää lapselle.

Minusta sinä keksit,että lapsi osaa kellon, teksitissä ei kerrota siitä mitään. Miksi oletit,että äiti on pyytänyt lasta aikaisemmin ja lapsi itse sitten katsoo kellosta ajan millo mennä. Miksi se ei voisi olla niin,että äiti on sanonut silloin kun on oikea aika? Ja sinä oletit myös tämän 19v oleva tyttö

Ymmärrettävää, vaikka ei minusta hyväksyttävää. Minusta äidin pitäis pyytää aikuiselta lapselta anteeks sanojaan, mutta ei suuttumista. Minusta täysikäseltä pitääkin vaatia käytöstapoja ja kunnioitusta kotitöiden ohella, ja jos ei kelpaa, niin ovi löytyy joka talosta, sitä on lupa käyttää.

Jos on hyväksi herätyskelloksi todennut pikkuveljen, niin miksei saisi käyttää =) Ja ei varmaan ole edes tämä yövuorosta tullut herätettävä ollut tässä maailmassa, kun herätelty vaikka kuin oliski halunnu olla. Ja varmasti häntä kaduttaa kun on oikeasti herännyt tähän maailmaan, että mitä on tullut unenpöppörössä puhuttua. Äiti saa kyllä suuttua, mutta ikinä koskaan ei ketään kenenkään saa mennä tuollai haukkumaan. Ei lapsien eikä vanhempien.

En nyt kyllä tajua, miksi juuri pikkuveljen pitää herättää, jos äitikin on kotona. Varsinkin jos heräys on noin vaikea. Ja minun on muutenkin vaikea ymmärtää näitä aamutiuskijoita. Eihän se väsy ja herätysaika sen herättäjän syy ole.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29347030:
En nyt kyllä tajua, miksi juuri pikkuveljen pitää herättää, jos äitikin on kotona. Varsinkin jos heräys on noin vaikea. Ja minun on muutenkin vaikea ymmärtää näitä aamutiuskijoita. Eihän se väsy ja herätysaika sen herättäjän syy ole.

No siksi kun tykkäsi,että pikkuveli tulisi herättämään,mutta aamu olikin sitten toinen.
Ei tuo minusta nyt mitenkään ihmeellinen pyyntö ollut kun tietää tään 19v millainen se muten on pikkuveljeän kohtaan. Hyvin niillä synkkaa ja riehuu kekenään.

Itsekkään en tykkää siitä aamukiukun kuuntelemisesta ja jos on herättävä niin sitten on.

Täysikänen on ihan itte vastuussa teoistaan. Ja on varmaan ollu jo tolkuissaan jos on oikein noussu ylös työntämään sisaruksen ja äidin ulos huoneesta. Olis kyllä mulle viimenen herätyskerta.

Epäilen et meillä 19-vuotias olis herännyt lopullisesti siihen kun äiti olis menny repeileen sinne huoneeseen ja varmaan olis tullu sanottua yhtäsuntoista....:whistle:

Pikkuveli oli kyllä aikoinaan tehokas herätyskello :D.

Yhteistyössä