Saako alle 70? veden- ja kulutuksenkestävää haalaria?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Epäilen, mutta mielelläni silti ostaisin sellaisen jos jostain saisi.. taisi kaikki Remut olla 79? Prismassa.. mitenkäs nuo Lindexin, KappAhlin yms. haalarit, kestävätkö ne? tai minkä hintaisia ovat?

Seppälästä kerran ostin haalarin, joka tuntui käteen veden- ja kulutuksenkestävältä, mutta ei kyllä ollut kumpaakaan.. en viittis turhasta maksaa enää..

kausialesta saa.ite oon ostanu reimatec 62e,ticket to heaven 49e,remu 50e ja nyt on paikallises cm:ssa lassie g tech 35e.Suosittelen kaikille sitä että hyödynnätte kausialet ja ostatte niistä jo etukäteen seuraavalle kaudelle niin ei tartte maksaa itteä kipeäksi.

KappAhlin uutuus haalari meillä ja testasin että pitää veden täysin. Istutin lapsen haalari päälle lastenaltaaseen jossa vettä :D Sinne on usein niitä -25% alelappuja. Sillä ostin molemmille. Ja on mielestäni ihanan värisiä, niin tytöille kuin pojille =)

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
kausialesta saa.ite oon ostanu reimatec 62e,ticket to heaven 49e,remu 50e ja nyt on paikallises cm:ssa lassie g tech 35e.Suosittelen kaikille sitä että hyödynnätte kausialet ja ostatte niistä jo etukäteen seuraavalle kaudelle niin ei tartte maksaa itteä kipeäksi.

No sehän se fiksua oliskin.. mutta nyt ei ole alet menossa, enkä viime alesta löytänyt yhtään oikeaa kokoa olevaa nättiä haalaria.. :kieh:

Meillä on yksi Reimatec, joka voisi ehkä just ja just sopia neidille jouluun asti.. jos ostaisi sitten alesta uuden lopputalveksi.. mutta vähän pelottaa, että jos käykin taas noin ettei oikeaa kokoa enää löydykään mistään..

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Cordura on oikeasti kulutuksen kestävää. Jonathan tosin maksaa jo 89e http://www.jesperjunior.fi/jonathancordura

Lassien G-tech ei ole vedenpitävä, mutta kestävä.

Jonathania mietinkin, mutta kun lähimmän saa 100km päästä.. |O tulee sillekin sitten hintaa jo aika paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
greenhill alle 60e

Mikä tuo on? mistä saa? en ole ennen kuullut..

greenhill on vähä remun tyyppinen mutta halvempi ja hintalaatusuhde on erinomainen!!! Suosittelen lämpimästi jos vaan löydät jostain.

Niin mistä noita voi löytää?

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
KappAhlin uutuus haalari meillä ja testasin että pitää veden täysin. Istutin lapsen haalari päälle lastenaltaaseen jossa vettä :D Sinne on usein niitä -25% alelappuja. Sillä ostin molemmille. Ja on mielestäni ihanan värisiä, niin tytöille kuin pojille =)

Minkä hintasia nää haalarit on? suurinpiirtein..

greenhill alle 60e

greenhill on vähä remun tyyppinen mutta halvempi ja hintalaatusuhde on erinomainen!!! Suosittelen lämpimästi jos vaan löydät jostain.

Mä olen löytäny greenhilliä euromarketista joskus, mutta pääasiassa ns. halpisketjujen kaupoista.

greenhill alle 60e

Mä olen löytäny greenhilliä euromarketista joskus, mutta pääasiassa ns. halpisketjujen kaupoista.

täällä greenhilliä saa kans yhdestä halpakaupasta (josta kyllä saa myös reimateccia) ja sitten parista lastenvaateliikkeestä.

Cordura on oikeasti kulutuksen kestävää. Jonathan tosin maksaa jo 89e http://www.jesperjunior.fi/jonathancordura

Jonathania mietinkin, mutta kun lähimmän saa 100km päästä.. |O tulee sillekin sitten hintaa jo aika paljon..

Katsopas niiden sivuilta et asuuko joku jälleenmyyjä lähettyvillä?

täällä greenhilliä saa kans yhdestä halpakaupasta (josta kyllä saa myös reimateccia) ja sitten parista lastenvaateliikkeestä.

Ja täällä ei edes ole mitään halpakauppoja.. saati sitten lastenvaateliikkeitä.. mieluiten kuitenkin ostaisin kaupasta, jotta voisi sovittaa rauhassa..

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Minkä hintasia nää haalarit on? suurinpiirtein..

http://www.kappahl.com/Templates/KappAhlWeb/Pages/ProductsOverviewPageMenu.aspx?id=1688&epslanguage=fi

Alen kanssa 52,50?. Myyjä sanoi, että suunnittelijat Ruotsissa olivat yllättyneet tuotoksestaan, hiekkapaperitestissä loistavat lukemat ja vedenpitävyys huippuluokkaa. Ja tuo vaikuttaa kaikinpuolin samalta kuin ticketit, siis materiaaliltaan :D Tuskin ensi vuonna enää noin halpa on.

Niin ja ovh siis 69,95? jos sulla ei alekuponkia löydy?

No sehän se fiksua oliskin.. mutta nyt ei ole alet menossa, enkä viime alesta löytänyt yhtään oikeaa kokoa olevaa nättiä haalaria.. :kieh:

Meillä on yksi Reimatec, joka voisi ehkä just ja just sopia neidille jouluun asti.. jos ostaisi sitten alesta uuden lopputalveksi.. mutta vähän pelottaa, että jos käykin taas noin ettei oikeaa kokoa enää löydykään mistään..

riippuu varmaan paikkakunnasta ja siitä kuinka paljon ehtii ja jaksaa kiertää.Ite oon aina kärppänä kausialeissa ja ostan heti kun näen sopivan kokoisen ja hintaisen haalarin.täälläpäin on aika hyvin alerekeissä haalareita ja oon aina löytäny oikean kokoisen.Kaikilla ei tietysti oo aikaa tai halua kiertää aleja päivästä ja paikasta toiseen,mullakaan ei varmaan enää ensi kuusta lähtien kun menen töihin.Sitte pitää tyytyä normihintaisiin jos ei alesta satu löytyä juuri sinä päivänä ku käy,mutta toisaalta sitte on rahaakin hieman erilailla kuin nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsopas niiden sivuilta et asuuko joku jälleenmyyjä lähettyvillä?

En mä sillä jälleenmyyjän nimellä mitään tee kun en kuitenkaan kehtaa soitella ja kysellä haalareita.. jos en sit kuitenkaan ostaiskaan niin kauhea vaiva toisella turhan takia.. :ashamed: mä kun tykkään vertailla noinkin kallista ostosta kunnolla..

Ja täällä ei edes ole mitään halpakauppoja.. saati sitten lastenvaateliikkeitä.. mieluiten kuitenkin ostaisin kaupasta, jotta voisi sovittaa rauhassa..

missä sinä sitte asut?Mä ite asun keskisuuressa kaupungissa eikä tartte kävellä ku 500 metriä ku on jätti citymarket ja lähin lastenvaateliike.se kyllä helpottaa huomattavasti kun on kaupat lähellä.

Eikös niitä saa kotimyyjien kautta?

Uusimmat

Yhteistyössä