Saako hienolla autolla naisen?

  • Viestiketjun aloittaja BMW M3
  • Ensimmäinen viesti
BMW M3
Kaikki tietää, että hieno moottoripyörä auttaa naisen mielenkiinnon herättämisessä, mutta miten esim hieno auto?

Luulisinm että aika monet miehet hankkii auton paljon myös sen takia, että tietää naisten alitajuisesti lämpenevän niistä, vaikka monet naiset eivät olekaan autoista tietoisesti kauhean kiinnostuneita.

Ja kumpi vetoaa paremmin?
Prätkä vai todella hieno auto?
 
hg
Jaa-a. Yleensä prätkän tai hienon auton puikoista mönkii ilmoille isäni ikäinen ""komistus"" , joka ei sinänsä sytytä. Jos nuorempi, niin on aihetta olettaa menopelin olevan itseasiassa jonkun muun omaisuutta tai lahjaksi saatu. Itse kunnioitan enemmän omalla työllä ansaittua kuin isukin maksamaa.

Jos nuo seikat ohitetaan niin en osaa sanoa, muuta kuin että BMW ei ole hieno auto. ;-)
 
hahahahaha!
Ei naiset nykyään enää tommosia ole että joku prätkä tai BMW???????????? sais naisen hullux!

Naisilla on nykyään itse BMW tai vaikkapa mikä hieno auto perseen alla ei tarvitse auton takia alkaa seurustella jonkun apinan näköisen miehen kanssa vain koska sillä on hieno auto???

toi on ihan ajalta 1950! silloin naiset katso""mitä se omistaa? kun naiset ei itse vielä ollut itsenäisiä vaan odottivat jotakin 'toi on hyvä saalis hyvä kanditaatti kun sillä on prätkä tai auto' mies jolla oli rahaa ja omaisuutta jottei itse tarvitse huolehtia tulevaisuudesta vain lapsista ja kodista ja myös, koska naiset oli jo pikkutyttönä aivopesty että
' valitse rikas tyyppi ei mitään väliä vaikka sillä naama kuin porsas 'kyllä sä totut siihen' :)
 
woman
hmm..kyllä et ainakaan bemarilla saa naista lämpenemään.
Uudet bemarit on tosi kauheen näköisiä..´niillä varmaan on suunnittelupuolella jotain hämminkiä.

Kyytiin saisit ehkä jos autosi olisi Dodge Viper tai vaikkapa joku tykki RS-Audi tai sitten Bugatti!! ;)


Ps. tytöt lähtee kyllä bemarin kyytiin...näilläkin kulmilla bemaripojat ajaa peräkanaa kauppakatua ylös ja alas....pikku pimatsuja kyydissä :))
 
LOL
Nähdessäni 'hienon' auton matelevan pitkin Espaa Helsingissä, en periaatteessakaan vilkaise sinnepäinkään. Ei kiinnosta. Ja se äijä siellä sisällä vielä vähemmän.

Tyyppi varmasti kuvittelee, että muijat kieli pitkällä tuijottavat hänen 'hienoa' autoaan, niinpä parempi on, ettei vilkaisekaan.

Sehän on vain kasa romua. Ja jos joku oikeasti muka kuvittelee, että autolla saisi naisia, on niin mäntti tyyppi, ettei tämä ansaitse minkäänlaista huomiota keneltäkään.

Päinvastoin - heebo tekee itsestään naurettavan ajellessaan tuolla ympäriinsä muka hienolla autollaan. Toisaalta ne naiset, johon tuollainen vetoaa, ovat yhtä tyhmiä, joten varmastikin vakka kantensa valitsee, lol.
 
Ew
Ökyautot ja yritelmät ei kiinnosta, prätkät ja kunnon menopelit (isot audit ym.) kylläkin. Raukat kuljettajat vaan luulevat, että olen kiinnostunut heistä, vaikka evvk, kun kuolaan autoa. =)
 
James
Mulla on ollut kaikki autot Bemareita, viimeisimmät olen jo voinut ostaa ihan uutena. Hyviä autoja Bemarit on, eipä niissä ole ihmeemmin moittimista, mutta kyllä on surkeesti joillakin asiat, jos pitää autolla yrittää naisia iskeä. Pyh!
Mahtaako olla noissa kavereissa itsessään mitään kiinostavaa, kun pitää ottaa auto iskuhommissa kaveriksi? Jos meikäläinen näkee hienoja autoja kaupungilla esimerkikisi 6-sarjan Bemareita, en viitsi edes katsoa siihen suuntaa, kun en tahdo suoda kuskille sitä iloa. Pitää sitä sentään sen verran olla inhottava.
 
James
""Kaikki tietää, että hieno moottoripyörä auttaa naisen mielenkiinnon herättämisessä...""

Vai tietää kaikki tuon? Minä en ainakaan tiennyt vielä eilen. Kyllä me vaimon ja lasten kanssa vain naureskelemme naapureiden prätkäharrastuksille. Ajattele: Isomahaiset äijänköriläät pitävät hirveätä pierumaista meteliä pörrätessään kotikadullamme. Heh-heh! Onko tuossa tyyliä?Lapsellista ja naurettavaa touhua meidän mielestämme! Suorastaan perseestä koko meininki!
 
BMW
Saakohan mikään muu automerkki tällaista tunnekuohua suomalaisissa aikaan kuin nuo kolme kirjainta BMW? Tuskinpa vain. Ei voi kuin todeta, että kyllä kateus on neidän kantava voima. Säälittävää, todellakin. Jos satut omistamaan em. automerkin, niin sinunhan täytyy olla kaljupäinen vanha kakkahousu, ruma, tai sitten ajat isän maksamalla bemulla ja mitä muuta. Minä ajan ihan omalla, olen nainen, kaunis ja terveellä itsetunnolla varustettu. Mutta terveisiä vaan kaikille naapureille, että ihan olen omalla rahalla maksanut. Ajakaa te niillä vanhoilla kottosillanne ja uskotelkaa itsellenne mitä haluatte.
 
Eisaa
Ei oo todellista!!! Joo ihan heti sata muijaa käy ihan kuumana jos ostat bemarin. http://www.kuvatkavereille.com/main.html voit hyvällä stägällä voittaa Porschen päiväks mut kun et kuitenkaan voita niin kannattaa varmaan vuokrata se bemari jostain eka ja huomaa ettet siltikään saa muijaa.
 
dooris
Minua henkilökohtaisesti ei ole ikinä pätkääkään kiinnostanut autot eikä prätkät, ihan sama millä mies ajelee. Jos naista suunnattomasti nämä asiat kiinnosta ja sen perusteella miehiä valikoi, sanoisin aika pinnallisesta ihmisestä olevan kyse. Itseeni on hienoilla autoilla ja prätkillä melkeinpä päinvastainen vaikutus; mitä kalliimpi vehje alla sitä tyhmempi heppu (jonka pitää yrittää pönkittää itsetuntoaan kulkupelillä...) Ja näkeehän sen jo tuolla liikenteessä: toisista piittamattomia (vilkku ei toimi esim.) ja hurjastelevia kuskeja löytyy yleensä Audeista ja Bemareista. Kokemusta on!
 
James
Joo, kyllä naapurit, työkaverit, sukulaiset ja muut ovat olleet kateudesta vihreitä, kun James on vuosina 1999 ja 2002 hankkinut TULITERÄN Bemarin. He ovat käyneet autoa happamana töllistelemässä, naama mutrulla. Heh-heh! Itse he ajavat Opeleilla, Toyotoilla sun muilla lälläriautoilla. Kivahan se on kun muita vituttaa. Mitäs siitä itse kannattaa mieltään pahoittaa ja mitäs ovat niin helkkarin kateellisia. Happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista!
 
jessa james
Se on varmaan vähän sama juttu kuin joillain naisilla nämä kauneusleikkaukset. Yritetään peittää jotain (ehkä huonoa itsetuntoa) hommaamalla isompi rintavarustus. Miehillä sama pätee autojen suhteen.Jotakinhan sillä autollakin yritetään peitellä. Pientä egoa tai muuta pientä.

Jos oikeasti joku saa kiksejä siitä, että naapurit on kateellisia jostain romusta pihalla, niin aika köyhää. Ja jos vielä joku viittii oikeasti olla kateellinen jostain romusta pihalla, niin sekin kyllä on köyhää.

Varmasti lähes jokaisella suomalaisella olisi mahdollisuus hankkia joku mahtiromu pihaansa. Mutta miksi vaivautua. Ei mua kiinnosta, jos joku on kateellinen. Mä löydän ilon ja onnen elämääni ihan muista jutuista.

Et tsemppiä vaan jamekselle, kun ens kerralla kiillotat sitä romua. Ole aidosti iloinen autostasi, mutta ota huomioon, että elämänsä voi elää ihan erilaillakin.
 
James
En mä mitään kiksejä saa autostani. On nimittäin aivan siinä ja siinä, että viitsin edes kirjoitella autoista. Nimittäin autot ei voisi minua tällä hetkellä vähempää kiinnostaa. Työkavarereita ja muita edellä mainitsemiani henkilöitä mun autoasiani näyttävät kyllä kiinnostavan, kun näköjään juuri mun autoasioistani paljon puhuvat. Pöljää sakkia! Niillä lienee elämä niin tyhjää, että toisten ihmisten asiat jaksavat kiinnostaa. Hankkisivat oman elämän.

PS. Jos mua autoasiat kiinnostaisivat, olisin hommannut uuden Bemarin tänä vuonna, mutta eipä aihe kiinnosta yhtään.
 
James
Pieni lisäys edelliseen viestiini liittyen:

Turvat tukkoon meikälaisen autoasioista. Ne ei kiinnosta mua, eikä tarvitse kiinnostaa teitäkään. Aiheeseen liittyviä kirjoituksia en halua edes lukea.
 
hmmmm
Molemmat vetoaa, minut saisi molemmilla! Nykyinen sai autolla. Sen piti olla Amerikkalainen ja makee.. Ja oli!! Olin heti mennyttä. Ja tätä on kestänyt.

Ja autoa ei enää ole, mutta mies on ja yhtä ihana kuin silloinkin, jos ei vanhetessaan vielä parempi (no, oma koulutus, hmmh).

Vielä nykyisinkin sydän sykähtää sekä upean motskarin että (valitettavasti harvinaiseksi käyvien) letukoiden kohdalla, mutta miestä en vaihda! Onnellisia ne naiset jotka nämä namut kohtaavat!!!
 
Lady
No tottakai kiinnostaa! Prätkästä en niin piittaa, sillä sen selässä on varmaankin hankala istua turkki hulmuten... Ja minkään Ladan tai muun rottelon kyytiin en kyllä astu, johan siinä juuri hoidetut kynnetkin kärsii.

Mersu, BMW ja Audi menettelevät, kunhan ovat riittävän isoja, Bugatista menen polvilleni -siis siitä uudesta, jonka veroton hinta on reilu miljoona euroa...
 
Jeo
Niin... sitten kun sen omarahoitteisen urheiluauton penkiltä nousee tällainen kolmikymppinen nuoren näköinen nainen, ajatellaan samoin; ""pappa betalar"".

Paras kommentti oli, että ""hyvä muodot (autolla)"". Vastasin, että sai sen hankkimiseen töitä tehdäkin. Seuraava kommentti vastapuolelta kuuluu ""eiköhän ne ole vanhemmat ne työt tehneet, että tuollaisia saa"". Sanojana viisissä-kuusissa kymmenissä oleva mies.

Että silleen. Asenteellisuus on peestä.
 
Teiden ritari
Kyllä huonommallakin autolla toosaa irtoaa! Kaverillani on pakettiautorähjä, jonka takatilat olemme pehmustaneet panostudioksi. Ajelemme kesäisin festareille, jossa houkuttelemme viinatarjoiluin nuoria tyttöjä autoon. Ei aikaakaan kun suissa pullot vaihtuvat nahkafagotteihin ja pyllyjä korkkaillaan. Aamulla kun pussimme ovat tyhjät, heitämme haaskat pellolle ja karautamme autollamme kohti uusia seikkailuja.
 
Justme
Ei vetoa kumpikaan!

En oo koskaan ymmärtänyt mitä niin ihanaa moottoripyöräilysssä voisi olla.

Ja sellaista jonka itsetunto on niin heikko, että sitä pitää pönkittää hienolla autolla, ei tosiaan iske.

PS: Arvata saattaa että mun mies ei harrasta moottoripyöriä eikä hienoja autoja.
Mutta hän onkin tosimies...
 

Yhteistyössä