Saako hienolla autolla naisen?

  • Viestiketjun aloittaja BMW M3
  • Ensimmäinen viesti
njååå-å
Alkuperäinen kirjoittaja tyhjänpanttina?a;11088738:
Ihan sama, mutta tosian tyhmää pitää tilillä 50 000 euroa käteistä.

Ja se olisi järkevä laittaa vaikka autoon? :) Johan vitsin murjaisit. Auto kun on mahdollisimman huono "sijoituskohde".
 
totuuden töräys
Alkuperäinen kirjoittaja Ketä kiinnostaa?;11088753:
"pointti oli, että tuo 16400 on kätevä. Harva omistaa autonsa, yllättäen. "

Siis ketä kiinnostaa kysellä jostakin akesta, onko jonkun auto oma, rahoitusyhtiön,liisinki, työsuhde vai mikä hallintaperuste miehellä ajokkiinsa on.

Sitäpaitsi siitä, että miehellä on jokin vähän rohevampi peli osamaksulla tai työsuhdeautona, voi päätellä ettei mies aivan peeaa voi olla. On nimittäin jollakin sadantonnin vehkeellä sen verran tuntuvat kk-maksut ettei niitä minimituloinen edes saa saati voi maksaa.

Kuule, kyllä tiedän miehiä jotka laittaa jokaisen liikenevän euron siihen "rohevan pelin" ylläpitoon, muuten jätkä on köyhä kuin kirkonrotta. Tai jätkä ja jätkä, yli viisikymppinen mies.

Sitkeässä on se usko eräiden mielissä vielä että se rohealla autolla ajelu olisi joku vaurauden symboli. Ei ole. Ja sitten on monia, joilla on omaisuutta paljon mutta vain halpa auto tai ei lainkaan autoa.
 
*reps**
Alkuperäinen kirjoittaja Ketä kiinnostaa?;11088753:
"pointti oli, että tuo 16400 on kätevä. Harva omistaa autonsa, yllättäen. "

Siis ketä kiinnostaa kysellä jostakin akesta, onko jonkun auto oma, rahoitusyhtiön,liisinki, työsuhde vai mikä hallintaperuste miehellä ajokkiinsa on.

Sitäpaitsi siitä, että miehellä on jokin vähän rohevampi peli osamaksulla tai työsuhdeautona, voi päätellä ettei mies aivan peeaa voi olla. On nimittäin jollakin sadantonnin vehkeellä sen verran tuntuvat kk-maksut ettei niitä minimituloinen edes saa saati voi maksaa. Eikä luottohäiriöisetkään noita osareita ja liisinkejä saa edes halvempiin autoihin että sikäli.

Ei kyllä itsellä riittäisi kiinnostus toisten asioihin ja autoihin niin pitkälle että alkaisin kysellä, kuka sen omistaa. Kai jonkun mieli siitä sitten kohenee kun itse joutuu hinkaamaan rämisevällä tojotalla jossa ei ole edes ilmastointia, kun saa tietää että naapurin uusi Bemari onkin velaksi ostettu. Mutta hei, se naapuri nyt kuitenkin ajaa sillä uudella Bemarilla :D

Hehheh, taidat olla aika nuori vielä :D

Ilmastointia näillä Suomen ilmoilla paljon tarviikin, tämä ot:na.
 
Hyvin sanottu (N)
Alkuperäinen kirjoittaja Toisteppäin;11088852:
Niin, alkaa näyttää siltä, että saa sillä. Kaltaisensa. Kaltaisensa pinnallisen tyhjäpään? Omaisuuden tavoittelijan? Sitten ihmetellään, kun IHMISsuhde ei kestä...

Tämä oli niin napakymppiin sanottu etten paremmaksi enää osaa pistää!
 
näin on valitettavasti
No ravintoloista saa naisen ihan millä vaan loruilulla, aina sieltä joku lortta löytyy, jolla lompsa höllässä. Johan ne on Välimeren lomakohteissaki kikolot sanoneet, että suominainen on helppo nakki. Täällä suomessa kun ei parisuhteessa miehet juuri naisiaan kehu, niin sitten naiset kun menee Välimerelle ja siellä kikolo pari runoa lausahtaa kauniista siansilmistä, sori sinisilmistä, niin saletisti natsaa, lets go.

QUOTE]


Näin on valitettavasti, itsekin olen nainen. Melkein minkä maan paitsi Suomen mies, kun pari sanaa sopivassa mielentilassa tuolla kapakissa tulee loruilemaan, se on monelle naiselle menoa. Vaikka se onkin kaunista valhetta ja jokaiselle naiselle ne miehet runoilee samat runonsa, se on silti niin harvinaista luksusta että siinä moni nainen sulaa. Suomimiehet, oppikaa nyt puhumaan naiselle! Raflassakin, ensin D-mahainen ja haiseva känninen pierevä Suomimies haukkuu ja nälvii naista, ja sitten kun tulee joku hoikka ja hyvältä tuoksuva tanssitaitoinen italiaano lausumaan kauniita valheita korvaan - niin, kumpaa luulette naisen mieluummin kuuntelevan?
 
Viimeksi muokattu:
lukutaito ja ymmärrys
Alkuperäinen kirjoittaja njååå-å;11089828:
Ja se olisi järkevä laittaa vaikka autoon? :) Johan vitsin murjaisit. Auto kun on mahdollisimman huono "sijoituskohde".

Itse laitamme rahastoihin. Ei kukaan mitään sijoittamisesta autoon kirjoittanut.
 
Leelian lepotuoli
Sun juttusi ainakin ovat hevonpaskaa. En ihmettele, että olet ollut pääanalyysissa. Muutenkin rasittava ihminen, jonka itsetarkoituksena on olla oikeassa.

"Sitten nostan hattua, jos ostaa laatuauton käteisellä, mutta jos haluaa vähän tsekata miehen taustoja, kannattaa tarkistaa, kenen oikeasti omistamalla autolla hän ajaa.

P.S. Meillä ostetaan autot (M-B) käteisellä ja uutena."

Muutko kuin sinä, ei voi ostaa autoa käteisellä? Miksi sinä tsekkaat muiden ostamia autojen omistajuussuhteita tai kehotat muita niin tekemään? Sairasta.
Sinullahan on kohteliasta kielenkäyttöä. Sellainen kertoo taas taustasta jotakin. Ihmsisuhdetyön ammattilaiset käyvät kaikki (jos on vara, tunti maksaa noin sata euroa) psykoterapian läpi lisätäkseen itsetuntemustaan: eivätpähän mene asiakkaan tunteet ja asiat omien juttujen kanssa sekaisin.

Käsite "me" on kyllä monikko. En elä umpiossa. Minullakin on sukuni ja perheeni, tukipylvääni.

Kyllä ihmisten taustat kannattaa tässä sairaassa maailmassa tarkastaa. Voi paljastua mitä vaan. Itse en sekaantuisi aivan heti mieheen, ennen kuin tsekkaan taustoja hieman.

P.S. En ole kenenkään mamma - säästä se nimitys sille muumifiguurille. :)
 
Viimeksi muokattu:
valkokauluskonttorirotta
Alkuperäinen kirjoittaja lukutaito ja ymmärrys;11090415:
Onko täällä oikeasti noin yksinkertaisia ihmisiä? Todella monet yrittäjät maksavat itselleen minimipalkkaa, riippumatta firman tuloista.

Eikö sitten kannattaisi laittaa firman ovet säppiin ja mennä ulkopuoliselle duuniin jos bisnes ei tuota muuta kuin känsät ja helvetinmoisen stressin ja vie terveyden? Yrittäjyyden riski ja taakka on iso, ja en käsitä mitä järkeä on olla yrittäjä jos perusduunarikin tienaa leveämmin?
 
Jonkun pitää yrittää
Onhan tuossa hiukan perää. Totuus on kuitenkin se että jonkun täytyy olla yrittäjä ja mahdolisesti luoda muutama työpaikka. Kaikki eivät voi mennä "toiselle hommiin", jossakin se työpaikka on synnyttävä ja tarve sille työntekijälle.
 
Ankelika
Eikö sitten kannattaisi laittaa firman ovet säppiin ja mennä ulkopuoliselle duuniin jos bisnes ei tuota muuta kuin känsät ja helvetinmoisen stressin ja vie terveyden? Yrittäjyyden riski ja taakka on iso, ja en käsitä mitä järkeä on olla yrittäjä jos perusduunarikin tienaa leveämmin?
Olen lukenut tämän viestiketjun viimeisimmän sivun viestit. En oikein ole kärryillä jutun kulusta.
Aiheena lienee saako hienolla autolla naisen. Joku mies oli kilisyttänyt raflassa Bemarin avaimenperiä. Minulla taitaa olla kotona joku mainosavainperä ja entinen työkaveri on kai unohtanut autonavaimen näköisen avaimen tähän huoneeseen. Jos olisin miehen puutteessa yhdistäisin nämä kaksi asiaa ja kävisin kilisyttämässä avainperää paikallisessa pubissa.
Jos ei yksikään mies tarttuisi syöttiini jatkaisin taas tätä yksineläjän ihanaa lifestyleä.

Pääkaupunkiseudulla on toimiva joukkoliikenne. Nyt aamulla huomasin ilokseni, että täällä on menossa kampanja rauhaa liikenteessä. Olisi todella ihanaa matkustaa kulkuvälineissä ilman taukoamatonta v-sanan hokemista. Siinäpä olisikin terapeuteille työsarkaa.
 
Viimeksi muokattu:
viänänen
Nyt kyllä, vitsu, ymmärrit tahallaan viärin. Ee, ankeliikka, vittuva loeho, vuan huomattavasti nuorempi matkustajakunta. Minä luulen, että se on jossaepäe Suomee ensmäenen sana minkä oppiivat, het ku tutin sylykässöövät suustaan
 
Ankelika
Alkuperäinen kirjoittaja viänänen;11090942:
Nyt kyllä, vitsu, ymmärrit tahallaan viärin. Ee, ankeliikka, vittuva loeho, vuan huomattavasti nuorempi matkustajakunta. Minä luulen, että se on jossaepäe Suomee ensmäenen sana minkä oppiivat, het ku tutin sylykässöövät suustaan
Wiltsu ei pidä jutuistani ja tahallaan ymmärtää väärin. Ehkä hänen kannattaa pitää puhelinnumeronsa itseään varten;)
 
...ymmärrys hoi?
Eikö sitten kannattaisi laittaa firman ovet säppiin ja mennä ulkopuoliselle duuniin jos bisnes ei tuota muuta kuin känsät ja helvetinmoisen stressin ja vie terveyden? Yrittäjyyden riski ja taakka on iso, ja en käsitä mitä järkeä on olla yrittäjä jos perusduunarikin tienaa leveämmin?

Olisikohan pieneen palkkaan syynä verotus, ei firman toimimattomuus? Tuottoja voi nostaa myös osinkona ja siirrellä sinne sun tänne. Pieni on muuten suhteellinen käsite. Toisen piene on toiselle iso. Ja päinvastoin.
 
Viimeksi muokattu:
Ankelika
Ai siitä terapeutin numerostako nyt? Minä en hoe vittua bussissa.
Kävin äsken lounaalla ja sitten Valintatalossa. Näin nyt ensimmäisen kerran mistä tupakkaa myydään. Kaapin päällä oli lappu, jossa neuvottiin pyytämään piipputupakkaa myyjältä. Ajattelin mielessäni, että ehkä tuostakin lapusta tulee nuhteita viranomaisilta.

Kaupan nurkalla kyyhötti melko nuoren näköinen nainen istuen kadulla kaupan kulmassa.
Kasvot punaisina ja itkuisina hän hoki kahta sanaa. Se tuttu v-alkuinen, toisena sanana apua ja sitten taas itku päälle. Sama toistui monta kertaa kun jatkoin matkaa.

Hän ei puhunut kännykkään siitä iso plussa. Kai suoraan ohi kulkeville ihmisille, itselleen tai yläkertaan. Läppäriä hän ei näppäillyt eikä siis osallistunut keskusteluumme.

Romanikerjaläisnainen hänkin nuori tyttö istui kadulla mennen tullen ja huusi minulle moi.
Menomatkalla vastasin hänelle moi.

Kuka meistä on hyvä ihminen ja kenelle merkitsee elämässä paljon hieno auto ja kuka sillä ajaa.
Jos huumorini on outo sille ei voi mitään. Feikkiautonavaimet olivat minulle päähänpisto ja jotenkin olen huvittunut ideastani. Ehkä joku päivä heitän feikkiavaimet tiskille, menen vessaan ja pyydän jotain tyyppiä vahtimaan avaimiani. Voin jopa antaa rekisterinumeronkin, jos se häntä kiinnostaa:)
 
Viimeksi muokattu:
Mies 50
Joo, toi rekisterinumerojuttu onkin hyvä ;)
Itsellänikin jäi aikoinaan jenkkilästä oman auton se pieni rekisteri-avaimenperä, tiedättehän mitä tarkoitan? Siihen vielä Cadillacin logolla varustettu avain.........ja pyyntö vahtia avaimia.
Joo, tehoaa varmaan, voi kiesus teitä kun maailmanne on pieni..........
 
Ankelika
Pieni on kaunista. Amerikka on iso maa. Renny Harlinin nykyinen avopuoliso tykkää Helsingistä sen pienuuden ja turvallisuuden takia.

Istun tässä netissä NY-paita päälläni. Haaveissa on joskus käväistä rapakon takana.
 
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja Ankelika;11091177Kaupan nurkalla kyyhötti melko nuoren näköinen nainen istuen kadulla kaupan kulmassa. Kasvot punaisina ja itkuisina hän hoki kahta sanaa. Se tuttu v-alkuinen:
Meinaakko, että olis jotenkin fiksumpaa ja sivistyneempää, ku hokis: "Se tuttu v-alkuinen sana, apua... se tuttu v-alkuinen sana, apua....." ku, et hokee vaan "Vittu, apua, vittu, apua..."?

Sori. Vittu on vittu. Eikä mikään "se tuttu v-alkuinen sana".

Niin, ja anteeksi taas muille keskustelijoille. Minua vaan ärsyttää tollanen turha hienostelu. Typerästi väärissä paikoissakin vielä.
 
Onkeli
Niin, ja anteeksi taas muille keskustelijoille. Minua vaan ärsyttää tollanen turha hienostelu. Typerästi väärissä paikoissakin vielä.

Minua taas ärsyttää, kun ihminen tekee itsestään tekotyhmän vain siksi, että ei siedä jotain keskustelijaa. Miksi sinä hienostelet turhaan? Miksi et vain kirjoita, -vittu, ankelika, nyt se leipäläpi kiinni, mua ärsyttää sun tyhmät, tekopyhät jutut!! Ai niin, siksi, koska et tykkää loukata muita keskustelijoita. Piilovittuiluhan ei ole loukkaamista -eihän?

Ankelika. Hyvä, kun et anna wiltsun hyppiä känkkäränkkätuulella varpaillasi. Ymmärtäkäämme hänen huonotuulisuuttaan, vaikka oikeasti ei ymmärretäkään.
 
Viimeksi muokattu:
arska
Meinaakko, että olis jotenkin fiksumpaa ja sivistyneempää, ku hokis: "Se tuttu v-alkuinen sana, apua... se tuttu v-alkuinen sana, apua....." ku, et hokee vaan "Vittu, apua, vittu, apua..."?

Sori. Vittu on vittu. Eikä mikään "se tuttu v-alkuinen sana".

Niin, ja anteeksi taas muille keskustelijoille. Minua vaan ärsyttää tollanen turha hienostelu. Typerästi väärissä paikoissakin vielä.

minäkin sanon eukolle reilusti, että annappa akka vittua! eipä tulisi mieleenkään pyytää mitään v-alkuista sanaa. saattaisi tulla jotain muuta kuin vulvaa...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä