Y
yhdenäiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:Jokaisen oma asia haluaako laittautua, mutta mulla ainakin itselläni parempi fiilis liikkua ihmisten ilmoilla, asioilla, kaupassa, kahvilassa ja leikkipuistossakin, kun on tukka ja meikki hyvin, ja jotain kivaa päällä. Mulla on kaksi lasta 2.v ja 6 kk. ja lapset tietysti vie aamuista suurimman osan ajasta sekä kodin laittaminen "päiväkuntoon", mutta silti kyllä ehdin napata 15 min.itsellenikin. Olen kuitenkin alle kolmekymppinen, ja ihan hoikka ja nätti, niin en halua mammautua meikittömäksi verkkapukuun pukeutuvaksi kotiäidiksi. Eikä pieni laittautuminen kamalasti rahaa vaadi. Usein laitan itse hiuksiin raitoja, teen käsi/kynsihoidot kotona ja ostan hyviä ihonhoitotuotteita kotiin. Kirppariltakin löytää usein kauniita ja edullisia vaatteita, kalliinkin näköisiä. Kukin tekee miten tykkää, pääasia että on itse tyytyväinen ja jaksaa olla hyvä äiti lapsilleen. Eikö miehenkin ole kivempi tulla kotiin nätin ja pirteän vaimon luo, kuin että olis aina sama t-paita päällä ja tukka kampaamatta? Musta on hyvä myös että mies huolehtii itsestään, pukeutuu kivasti ja tuoksuu hyvälle. Onhan se sama myös toisinkin päin.
PEESI! Paitsi minull vasta yksi lapsi..toivottavasti saisin pian toisenkin