Saako kaivosta vettä tähän aikaan vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
eikö ne oo jäässä? :o mä oon ainakin luullu... ukon kans ollaan huomenna menossa mökille ja se sano ettei siellä ole juoksevaa vettä vaan kaivo, ulkohuussi ja takka vain lämmityksenä |O
ni kelasin vaan kusettaako edes veden suhteen...

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Meinaaks ettei ennen vanhaan ole vettä juotu? ;) Putkethan aina voi kaivossakin jäätyä, mut jos se lainkaan on käytössä niin ei se niin vaan jäädy.

en oo ajatellu, kai mä luulin et lunta sulattavat tai jotain :whistle: ja juu ei ole aktiivisessa käytössä...

Kyllä kaivo jäätyy käyttämättömällä mökillä, mutta toki jäähän saa kangella hakattua aukon. Kokemusta on. :D Vähän erähenkeä kehiin. Mä oon pääsiäisenä menossa kolmistaan muksujen kanssa mökille, jossa on vaan kaivo, joka saattaa olla vielä jäässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Kyllä kaivo jäätyy käyttämättömällä mökillä, mutta toki jäähän saa kangella hakattua aukon. Kokemusta on. :D Vähän erähenkeä kehiin. Mä oon pääsiäisenä menossa kolmistaan muksujen kanssa mökille, jossa on vaan kaivo, joka saattaa olla vielä jäässä.

ei hemmetti.. just nyt haluan perua puheet et kyl musta olis eräpirkoksi vaikka oonkin kaupunkilainen :ashamed: :snotty: