Saako mies hakea intohimoista syliä jos nainen ei aina halua eikä kostu luomuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Viitaten erektiohäiriöketjuun jossa naiset ovat sitä mieltä kyllä nainen saa hakea hyväksyntää ja panoa toiselta jos miehellä ei ole haluja tarpeeksi eikä kulli seiso.

Miten, saako mies pahastua ja hakea halukkaampaa seuraa jos nainen ei kostu vaan pitää lutrata liukuvoiteen kanssa? Onko liukkari jotenkin hyväksyttävämpää kuin erektiolääke? "Munapilleri" kuten joku kirjoitti. Mitä ajatuksia herättää jos mies ottaa "munapillerin" ennen seksiä?

kyllä se saattais tuntua siltä että vika on minussa,mutta toisaalta jos nyt miehellä on vaikka lääkitys tai diabetes joka vaikuttaa seisokkiin,niin ymmärtäisin sen kyllä.

eikä noita voi verrata keskenään!

minä en meinaa kostua millään ja liukkarit ei sovi. Syy on e-pillereissä! ihan gynekologin vahvistama tieto(eli ei mitenkään liity mieheen) sain paikallista estrogeenia puikkona jotta limakalvot normaalisoituu..

mieskään ei halua lapsia mutta ei halua vasestomiaan,joten kun syy on näissä,niin ei se anna oikeutta pettää.

mutta jos minä olisin oikeasti haluton ja mies minulle siitä itkisi,enkä tekisi mitään kuukausiin/vuosiin... niin voin ymmärtää sen että siinä vaiheessa mies lähtee hakee muualta sitä että hänenkin tarpeilla on väliä,koska silloin ei kys eole pelkästä seksistä,vaan siitä että toinen tahallaan loukkaa jos ei edes yritä hoitaa haluttomuus ongelmaa!

Seksi on kyllä parisuhteessa tärkeää, mutta siltikään paneminen ei ole ainoa tapa. Jos miehellä ei seiso, niin kuitenkin on olemassa kädet, suu, seksilelut... Sama juttu,jos nainen ei kostu tms. Itse en kyllä hyppäisi kovin herkästi vieraaseen sänkyyn, toivottavasti ei mieskään. mutta jos seksiä ei olisi ikinä minkäänlaista, niin ehkä siinätapauksessa hyväksyisin vieraan sylin itseltäni ja mieheltä.

Yhteistyössä