saako mistää puhelinliittymää luottotiedottomana ilman sitä takuumaksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa oman liittymän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaa oman liittymän

Vieras
siis ku dna:lla se maksu oli monta sataa euroa eikä mulla oo varaa sellasia maksaa. et saako sitä mistää ilman sitä maksua? mul on nyt prepaid ja sillä on niin kallis soitella ja tekstailla

eikö joku vois ottaa sen liittymän omiin nimiin ja mä oon käyttäjä? sit ei menis sitä maksua? entä jos joku hakee mun numeroa findista niin tuleeko siinä näkyviin se et kenen nimis se liittymä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja kun käyttäjä jättää maksun maksamatta..menee lasku liittymän omistajalle

näimpä, eikä ole mikään kiva tilanne sille liittymän omistajalle...
nim. kokemusta on ja sen yhden kerran jälkeen päätin etten koskaan enää ota toisen liittymää nimelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja haluaa oman liittymän:
eikö joku vois ottaa sen liittymän omiin nimiin ja mä oon käyttäjä? sit ei menis sitä maksua? entä jos joku hakee mun numeroa findista niin tuleeko siinä näkyviin se et kenen nimis se liittymä on?

On mahdollista, että joku muu ottaa liittymän omistukseensa ja laittaa sinut käyttäjäksi ja laskunmaksajaksi. Jos jätät laskut maksamatta, niin tuo henkilö on sitten pahassa välikädessä... Ja hänenkin liittymät suljetaan, jos ne ovat samalla operaattorilla. Eli henkilön täytyy olla sellainen, joka luottaa sinuun sataprosenttisesti.

Ainakaan Enirossa ei näy sitä tietoa, kenen nimissä liittymä on, jos käyttäjä on merkitty erikseen.

eikös luottotiedot ole just menneet maksamattomien laskujen takia..

niin? tarkottaako se sit sitä et ei enää ikinä maksa mitää laskuja?

isältä saatan kysyä et ottaisko liittymän nimiinsä ja mä tietty maksaisin laskut

On mahdollista, että joku muu ottaa liittymän omistukseensa ja laittaa sinut käyttäjäksi ja laskunmaksajaksi. Jos jätät laskut maksamatta, niin tuo henkilö on sitten pahassa välikädessä... Ja hänenkin liittymät suljetaan, jos ne ovat samalla operaattorilla. Eli henkilön täytyy olla sellainen, joka luottaa sinuun sataprosenttisesti.

Ainakaan Enirossa ei näy sitä tietoa, kenen nimissä liittymä on, jos käyttäjä on merkitty erikseen.

jos isän saan suostuun tohon niin en kyl uskalla jättää laskua maksamatta. mietin saldorajaaki mut se on vaan pirullista jos menee saldo kii. sitä varte vois tietysti pitää sen prepaidin varalla

siis ku dna:lla se maksu oli monta sataa euroa eikä mulla oo varaa sellasia maksaa. et saako sitä mistää ilman sitä maksua? mul on nyt prepaid ja sillä on niin kallis soitella ja tekstailla

Mikä pre paid sulla on? Sonerahan taitaa niistä olla kallein ja Kolumbus halvimmasta päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Mikä pre paid sulla on? Sonerahan taitaa niistä olla kallein ja Kolumbus halvimmasta päästä.

no sonera mulla on. olis paljo kivempi et olis kunnon liittymä ja sais kotona omalta koneelta maksaa laskun eikä tarvisi miettiä sitä puheajan loppumista

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja sit se soneran lataussysteemi takkuaa välillä. tosi kivaa jos puheaika on loppumas

Pystyyhän Kolumbukseen ladata puheaikaa netin kautta ja yleensä tulee ekstraakin viel päälle. Mul on ollu jo 1,5 vuotta ja ihan tyytyväinen oon ollu.

niin ja sit se soneran lataussysteemi takkuaa välillä. tosi kivaa jos puheaika on loppumas

Pystyyhän Kolumbukseen ladata puheaikaa netin kautta ja yleensä tulee ekstraakin viel päälle. Mul on ollu jo 1,5 vuotta ja ihan tyytyväinen oon ollu.

no saa soneraanki puheaikaa netin kautta mut aina se systeemi ei toimi. mua ärsyttää ku saa pelätä puheajan loppumista. en tykkää prepaidistä. ja sit ku mun numeroa ei saa findista selville. haluisin mun numeron julkiseksi

no saa soneraanki puheaikaa netin kautta mut aina se systeemi ei toimi. mua ärsyttää ku saa pelätä puheajan loppumista. en tykkää prepaidistä. ja sit ku mun numeroa ei saa findista selville. haluisin mun numeron julkiseksi

Saa sun numeron findin kautta jos ilmoitat soneran asiakaspalveluun sen. Mulla oli pitkään soneran pre paid ja alussa jo ilmoitin että tätä ei sitten numerotiedusteluun laiteta.

Saa prepaidiinkin käyttäjätiedot rekisteröityä.

Yhteistyössä