saako mua hymyilyttää vähän edes?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Miehellä on vissiin se aika kuukaudesta :D

kysy multa haittaako jos ottaa muutaman lasillisen konjakkia jonka sai. Mä sanoin että ei haittaa, mä voisin ottaa lasin viiniä kans. (tarkottaa puolta lasillista semmosesta punkkulasista)

No tämä veti oman ja naapurinki hernepellon nenään eikä sit juonu ku sano mulle et juo sä niin hän juo sit toiste. Ku toisen kuulemma pitää olla selväpäinen ajamaan autoa.
Paras kohta: mä kuulemma KIELSIN juomasta :laugh:
tein selväks etten todellakaan kieltäny ja sanoin ettei mun tartte ottaa ollenkaan jos haluaa juoda lasin tai vaikka muutamankin kun kerta vapaata on, mutta nyt sit murjottaa tuolla.

Kai mä vähäsen saan hymyillä.. Turhaa kiukuttelua asiasta mtä ei edes tapahtunu :D

Mihin teidän nyt pitää ajaa, keskellä yötä??:O

mies on lähinnä siitä huolissaan kun meidän pojalla voi iskeä kova kuume yhtäkkiä niin jos sen takia pitää lähteä. Varmaankin. En sitten kysellyt enää ku lopetti puhumisen :D
eikä se mulle ole maailmanloppu olla kokonaan ilman, mutta että tollanen mykkäkoulu pelkästä ehdouksesta :D

mies on lähinnä siitä huolissaan kun meidän pojalla voi iskeä kova kuume yhtäkkiä niin jos sen takia pitää lähteä. Varmaankin. En sitten kysellyt enää ku lopetti puhumisen :D
eikä se mulle ole maailmanloppu olla kokonaan ilman, mutta että tollanen mykkäkoulu pelkästä ehdouksesta :D

Aha. En kuitenkaan tajua.
Mulle harvoin iskee halu ottaa yksikseni lasi viiniä, otan sen mieluummin miehen kanssa.
Täytyy sit kai vaan olla onnellinen, et täälläpäin taksit kulkee 24h.

söpöä :D Minunkin ukko "kiukuttelee" kaks kertaa vuodessa ja silloin kun se päivä koittaa, on itsellä lähinnä naurussa pidättelemistä... :D Sekin ajatus tulee mieleen, että toltako me naiset kuulostetaan melkein joka päivä? :D

sama kävi mielessä. Meillä kans tulee muutama kerta vuodessa näitä "no murjotan tyhjästä/turhasta" päiviä. Yleensä mä hipsin johonkin muuhun huoneeseen kun en viitti virnuilla vieressä... Suuttuis vielä enemmän :D

mutta tiedän että mies tekee saman kun mulla iskee nää päivät :D

Aha. En kuitenkaan tajua.
Mulle harvoin iskee halu ottaa yksikseni lasi viiniä, otan sen mieluummin miehen kanssa.
Täytyy sit kai vaan olla onnellinen, et täälläpäin taksit kulkee 24h.
juu tässä kylässä ei taksia saa enää illalla ja jos pitää tilata kauempaa niin pirun kalliiks tulee.

Mä taas tykään sulkeutua lasilliseni kans johonkin ja viettää sen ja kirjan kanssa hiljasen hetken :D

Yhteistyössä