Saako NAISTENKLINIKALLA olla kännykkä auki, siellä perhehuoneissa tai osastolla yleensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salama McQueen

Vieras
Niin, siinähän se kysymys. Mua huolestuttaa, kun ystäväni on ollut synnyttämässä eilisaamusta klo 6 asti, silloin meni vedet. Kuulin viimeksi eilen iltapäivällä neljän aikaan ja nyt ei ole kuulunut mitään.

Voihan se nukkua? Soita Naistenklinikan keskukseen ja kysy nimellä, josko löytyy jo vuodepaikka. Kyllä ne sinne yhdistävät, jos kaikki on kunnossa. Minulla meni reilusti yli vuorokausi ennenkuin pääsin osastolle. Oli niin täyttä!

Tottakai voi nukkua, harkitsen asiaa, soittaako sinne keskukseen vai ei.

Kun siis ainakin Taysissa saa olla kännykät auki. Ois kiva kuulla, mikä tuo Naistenklinikan käytäntö on.

kyllä ne varmaan aikanaan ilmoittelee. Minulla oli tuo nuorimmaisen synnytys sen verran "kova" juttu vaikka nopea olikin että ei kyllä tullut muutamaan tuntiin mieleenkään alkaa kaikille mahdollisille soittelemaan. Mies laittoi tekstarit mummolle ja sisaruksille ja sitten aikanaan viesti "levisi"

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kyllä ne varmaan aikanaan ilmoittelee. Minulla oli tuo nuorimmaisen synnytys sen verran "kova" juttu vaikka nopea olikin että ei kyllä tullut muutamaan tuntiin mieleenkään alkaa kaikille mahdollisille soittelemaan. Mies laittoi tekstarit mummolle ja sisaruksille ja sitten aikanaan viesti "levisi"

Joo, toki mäkin sen ymmärrän. Mutta kun aikaa on kulunut jo tosi paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

Joo, toki mäkin sen ymmärrän. Mutta kun aikaa on kulunut jo tosi paljon...

siitä huolimatta odettele äläkä hosu. Voithan sinä vaikka hänen miehelleen laittaa tekstaria. Mutta oikeasti jos on joku ongelma ja epävarmuus, niin ei siinä halua kaikkien kanssa sitä "jakaa" vaan päästä asiasta selvyyteen ensin.

kyllä meillä ainakin sai perhehuoneessa olla puhelimet auki!!
Jos ei ole perhehuoneessa niin sitten ei pystynyt pitämään puhelinta auki!! Näin siis ainakin oli viime vuoden syyskuussa naistenklinikalla!!

Sai ainakin vuonna 2005 pitää kännykkä auki tietyillä alueilla, synnyttäneiden osastolla ainakin sai olla auki synnytys osastosta en muista kun siinä on lähellä se vastasyntyneiden hoitoyksikkö missä on niitä erikoislaitteita ja siellä ainakaa ei saa olla kännykkä auki

No meillä kävi niin et miehen sisko oli useemman päivän sairaalassa kun supisteli mut ei auennu. Mä olin huolissani toisen jaksamisesta ja sit yhtenä aamuna mies soitti et tyttö oli syntyny edellis iltana... olivat unohtaneet ilmottaa enolle et tyttö tuli. Tai miehen vanhemmat oli aatellu et tuoreet vanhemmat ilmottaa ite, lapsen isä oli aatellu et tuore äiti ilmottaa ite veljelleen jne. mies sai sit kuulla et tyttö on tullu kun joku sukulainen laitto vietin et onnea enolle... oli mies vähä ihmeissään et kiva kun koko muu suku tietää et sisko on saanu lapsen mut meille ei kukaan ilmota.

Yhteistyössä