Saako noita Allu Tuppuraisen alkuperäisiä röllisatuja jostain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä 5v löysi veljiensä vanhat kasetit ja kuunnellut ne kohta ihan puhki. Ja seuraavaksi hajoaa tuo kasetti soitin..
Ostanko suosiolla uuden soittimen ja yritän äänittää nuo uusiksi vai saako noita cd:nä jostain?
Se uus versio Röllin sydän (?) tms ei ollu mistään kotoisin. Liikaa disneyn tyyliä.

Röllin cd:tä on useampia kappaleita myynnissä. Samoin Rölli piirrettyjä on dvd:llä. Röllin kaksi ekaa leffaa Rölli – hirmuisia kertomuksia ja Rölli ja metsänhenki löytyvät dvd:ltä. Mä en halua edes laskea Röllin Sydän leffaa rölli leffaksi koska se oli niin huono liikaa muokattu alkuperäistä tarinaa. Esim. Riitasointu mikä on oikeasti nainen ja naismaisesti käytäyttyvä mies.

Siis onko noissa cd levyissä myös ne sadut? Mitä ite oon niitä kattonu niin suurinosa ollu vain niitä lauluja. Mutta pitää vissiin tarkemmin kattoa jos kerran noita satujakin myynnissä.

[QUOTE="a p";27294668]Siis onko noissa cd levyissä myös ne sadut? Mitä ite oon niitä kattonu niin suurinosa ollu vain niitä lauluja. Mutta pitää vissiin tarkemmin kattoa jos kerran noita satujakin myynnissä.[/QUOTE]

2# jatkaa on niitä satujakin laulu cd:tä on vaan varmaan helpompi löytää. Tsekkaa tämä nettisivu R sillä luetellaan röllin cd:t

Yhteistyössä