Saako parilla alkoholi-annoksella nesteitä pois seuraavaksi päiväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasxXx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasxXx

Vieras
Kysymys tulikin jo otsikossa. Meillä on juhlat tulossa lauantaina ja olen vähän yrittänyt keventää sitä ennen, vaikka normaalipainoinen olenkin. Kilo on tippunut tässä viikon sisällä vielä, ku olen syönyt kevyemmin. Olen syönyt myös vähän ananasta ja nyt mietinki, et onko se koko kilo nesteitä, mitä on lähtenyt (tod.näk. on). Huomenna olis tarkotus vähän höllätä ja saunoa ystävien kanssa. Saunan yhteydessä mietin et joisin 1-2 olutta tai siideriä. Nyt kuitenki mietityttää, et saanko niistä itseni pöhöttyneeksi lauantain juhliin. Eli tietääkö kukaan et toimiiko pari alkoholiannosta nesteitä poistavana vai turvottavana? Iso kiitos avusta, jos joku sattuu tietämään :).

Nuorena kunnon juopottelu poisti nesteet. Iho oli heleä, olo kevyt ja vyötärö litteä. Nyt neljääkymppiä lähestyessä vaikutus on muuttunut päinvastaiseksi. Silmäpussit ovat leukaan saakka.

Kannattaa unohtaa nuo viinakset illalla, aamulla kun huomaat silmäpussien olevan yhtä isot kuin Jari Porttilalla..

Jos nyt pakko sidukkaa vetää, niin sehän onnistuu sitten juhlissa, joko yleisesti tai salaa...

Alkoholi pysäyttää aineenvaihdunnan siksi ajaksi kun alkoholia on veressä. Joten en todellakaan nauttisi alkoholia jos haluisin seuraavana päivänä näyttää ihan freesiltä. Näinhän se noissa laihdutusohjelmissakin on, että ehdoton EI alkoholille.

Isompi määrä poistaa itseltä ainakin nesteitä, vielä yli 3-kymppisenäkin. Aamulla on jopa pari kiloa normaalia kevyempi. Vaikutus ei tosin kestä kauan, kyllä ne jo seuraavan päivän aikana takaisin tulee. Eikä yksi annos tee mitään, turvottaa jos jotain.

Mutta hei, mitä väliä! Ihan järjetöntä tuskailla jonkun yhden kilon kanssa, kukaan ei huomaa oletko kilon kevyempi tai painavampi. Sen kyllä huomaa helpommin, jos olet järkyttävässä krapulassa, joten vältä sitä.

[QUOTE="Taikku";29981151]Alkoholi pysäyttää aineenvaihdunnan siksi ajaksi kun alkoholia on veressä. Joten en todellakaan nauttisi alkoholia jos haluisin seuraavana päivänä näyttää ihan freesiltä. Näinhän se noissa laihdutusohjelmissakin on, että ehdoton EI alkoholille.[/QUOTE]

Pysäyttää aineenvaihdunnan? En ole kuullut, yleisestihän alkoholi poistaa nestettä elimistöstä, vähän kuin kahvi. Siksi juopottelu esim. saunassa on vaarallista.

Kiitos vastuksista! En aatellu juu mitään naamareita vetää, harmittas vaan, jos parin oluen takia tulis sit kilo kaks seuraavaksi aamuksi pönötystä, ku oon hirveellä kitumisella saanu pari kiloa pois.. Alkoholihan on diureetti, mut kai se kannattaa pelata varman päälle ja olla vesi, ananas, mansikka -linjalla näin pääosin huomiseen..

Niin ja toi kuiva valkkari houkuttas, ku muistelen, et sellanen olis toiminu mulla nesteenpoistajana, mut se on vähän huono saunajuoma (ku tykkäisin siis ottaa oluen tms. Lauteille mukaan :))..

Yhteistyössä