Saako sinkku harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiova

Vieras
Enkä nyt tarkoita itsetyydytystä vaan seksiä toisen ihmisen kanssa. Joidenkin mielestä seksi kuuluu vain parisuhteeseen, mutta ei kai pitäisi häiritä jos muut harrastavat seksiä ilman parisuhdetta.

Itse olen yh enkä kovin helposti enää halua seurustelua. Seksiä haluan kuitenkin muutakin kuin itsetyydytystä. Välillä mulla saattaa olla joku vakipano tai sitten välillä on pitkään hiljaista ja sitten on joku satunnainen tyydyttäjä.

Ja vaikka olen yh niin en anna kaikille kuten jotkut luulee kaikkien yh:den tekevän. Mulla on tasoni ja jos mies ei rimaa ylitä niin ei tule seksiä. Mielummin olen ilman kuin alennun panemaan kenen tahansa kanssa.

[QUOTE="vieras";25343887]hyvin nopeesti tulee kaupan päällisenä huono (huoran) maine.[/QUOTE]

Ikinä en ole ottanut seksistä maksua. Huora kun on maksullinen nainen.

Mä olen nainen joka nauttii seksistä ja haluaa sitä enkä anna vain jonkun panna, että saan rahaa.

[QUOTE="a p";25343906]Ikinä en ole ottanut seksistä maksua. Huora kun on maksullinen nainen.

Mä olen nainen joka nauttii seksistä ja haluaa sitä enkä anna vain jonkun panna, että saan rahaa.[/QUOTE]

vaikka ei rahaa käsitellä niin maine silti tulee, halusit tai et.

[QUOTE="vieras";25343921]vaikka ei rahaa käsitellä niin maine silti tulee, halusit tai et.[/QUOTE]

Ehkä jossain pikkukylissä, mutta onneksi isommissa kaupungeissa ei. :)

No totta kai saa.

Ja nuo maine-jutut voitais heittää jo romukoppaan. Seksi on kivaa ja jos osapuolet ovat vapaaehtoisesti siinä mukana, niin ihan persiistä alkaa kenenkään nimittelemään.

[QUOTE="vieras";25343921]vaikka ei rahaa käsitellä niin maine silti tulee, halusit tai et.[/QUOTE]

kyllä aikuinen ihminen osaa hoitaa nämä asiat niin, ettei ne ole koko kylän tiedossa. Sitä miestä voi vongata muualtakin kuin siitä lähiöpubista. Mulla on ollu juttuja laivalla, Lapissa, ulkomailla, kaverin kans yms. Ei niitä kukaan tiedä.

[QUOTE="vieras";25343887]hyvin nopeesti tulee kaupan päällisenä huono (huoran) maine.[/QUOTE]
Joo, jos asuu 60-luvulla. Ne ihmiset, jotka arvioivat ihmisen petikumppaneiden määrän perusteella, ovat sitä sorttia jota tuskin kukaan ystäväpiiriinsä haluaisikaan.

Totta kai "saa". Jokaisen oma asia. Mua kiinnostaa seksi vain ihastuneena ja mielummin vielä parisuhteessa, eli yhden illan jutut tuntemattomien kanssa ei kiinnosta yhtään, ällöttää suorastaan. Tarvitsen siihen välittämistä mukaan. Olen siis sinkkuna mielummin ilman. Voisin varmaankin kyllä harrastaa seksiä ilman sitoumuksia, jos olisi tietynlainen tilanne ja olisin ihastunut. Kun ehkäisystä huolehditaan, ketään ei petetä/huijata/vahingoiteta tms. niin ei eihän se muille kuulu, kenen kanssa/kuinka usein joku seksiä harastaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Tämähän on palstan paradoksi, että aikuinen ihminen sairastuu jos joutuu olemaan viikkoja jopa kuukausia ilman seksiä, mutta kuitenkin seksiä harrastava sinkku on.. noh.. kevytkenkäinen.

Huoran maine tulee siitä kun antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Kaverin kanssa todettiin tämä, kun mä olin se ketä anto ymmärtää ja kaveri ymmärsi antaa. Niin mulla oli silti se maine, kaverilla ei.

Nainen antaa niin on huora. Nainen ei anna niin on huora. Ihan sama miten tekee, niin huora on aina vaikka olisi vielä neitsyt jos jotkut ilkeät ihmiset päättää, että joku nainen on huora.

[QUOTE="a p";25343969]Nainen antaa niin on huora. Nainen ei anna niin on huora. Ihan sama miten tekee, niin huora on aina vaikka olisi vielä neitsyt jos jotkut ilkeät ihmiset päättää, että joku nainen on huora.[/QUOTE]

Juu, olen mäkin tuota nimittelyä joskus saanut osakseni vaikka olen neitsyt. :D

No kyllä miusta sinkku saa harrastaa seksiä ja ei se tarkoita sitä että jakaa itseään
jokaiselle vastaantulevalle.

[QUOTE="rikki";25344281]Ennemmin käyttäisin sen energian kestävän parisuhteen luomiseen, kaikki muukin tulee sen ohessa.[/QUOTE]

Mähän kirjoitin jo aloituksessa, että en kovin helposti aloita uutta parisuhdetta. Mua ei vain kiinnosta pahemmin olla parisuhteessa, mutta seksiä haluan kuitenkin.

Yhteistyössä