V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wot?!:mä oon aina ihmetellyt kuka näitä ostaa, siis lahjakortteja esim. hesburgeriin, ärrälle, subwaylle jne... Kenelle te annatte niitä? Mun mielestä ehkä kököin lahja ikinä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja wot?!:mä oon aina ihmetellyt kuka näitä ostaa, siis lahjakortteja esim. hesburgeriin, ärrälle, subwaylle jne... Kenelle te annatte niitä? Mun mielestä ehkä kököin lahja ikinä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja wot?!:mä oon aina ihmetellyt kuka näitä ostaa, siis lahjakortteja esim. hesburgeriin, ärrälle, subwaylle jne... Kenelle te annatte niitä? Mun mielestä ehkä kököin lahja ikinä. :/
no meillä ainakin on ollut todella suosittu ja tykätty lahja, ei tietenkään pienille lapsille mutta murkku-ikäsille. mulla on melkein aina laukussa pari ylimäärästä kun annan sen 16 v pojalle voin olla varma että se menee syömiseen eikä esim kaljaan jos antaisin rahana. olisko sitten parempi jos 15 v tuo synttärilahjaksi 5e setelin musta vielä kökömpi
Alkuperäinen kirjoittaja wot?!:Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja wot?!:mä oon aina ihmetellyt kuka näitä ostaa, siis lahjakortteja esim. hesburgeriin, ärrälle, subwaylle jne... Kenelle te annatte niitä? Mun mielestä ehkä kököin lahja ikinä. :/
no meillä ainakin on ollut todella suosittu ja tykätty lahja, ei tietenkään pienille lapsille mutta murkku-ikäsille. mulla on melkein aina laukussa pari ylimäärästä kun annan sen 16 v pojalle voin olla varma että se menee syömiseen eikä esim kaljaan jos antaisin rahana. olisko sitten parempi jos 15 v tuo synttärilahjaksi 5e setelin musta vielä kökömpi
no toi pointti on hyvä et arkena ne on käteviä antaa teinille syömiseen, mutta se nyt ainakin vasta on kökköä jos ei voi viittä euroa enempää tuhlata lahjaan, ja sen vielä lahjakortin muodossa kertoo.