Saako Suomesta Burberryä lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Stokka!

Mun mielestä ne beiget ruudut ei kyllä ole lasten juttu (vaan jotain ihan uskomattoman tätimäistä ), mutta...

No mut sun mieleipidettä ei tässä asiassa tarvitakaan :) Musta se on vaan upea. En mä itselleni mitään huivia tai laukkua haluaisikaan. Lapselle niillä on todella nättejä vaatteita!

Oulussa ainakin myy Jasmin, mutta Stocka ei, eli jostain pikkubutiikista niitä kannattaa kysellä. Onhan niillä paljon muutakin kuin ne ikuiset ruudut ja lapsille juurikin kivojakin vaatteita. Aikuisille tosi tylsiä laivastonsinistä ja sitä ruutua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Stokkalta löytyy ainakin, Huuto.net Ebay ja jotkut pienet putiikit myy ainakin Helsingissä.

Huuto.net:stä on suuri vaara ostaa feikkejä! Sitä paikkaa ei kannata käyttää tuollaisten ostamiseen, ellei ole satavarma mitä on ostamassa!

Noissa aidoissa tuotteissa on kyllä koodit joille ne voi varmistaa. Olet siinä ihan oikeassa, että siellä liikkuu feikkejäkin. Itse pystyn harjaantuneella silmällä tunnistamaan mikä on aitoa tavaraa ja mikä ei. Ebayssa ei saa edes myydä feikkejä ja siellä ovat suhteellisen tarkkojakin asiasta. Laki kieltää huuto.netissäkin piraattituotteiden myynnin. Jos haluaa olla 100% varma eikä luota myyjiin niin sitten kannattaa mennä liikkeeseen :)

Yhteistyössä