saako synarelan käytön aikaan juoda alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johanna

Vieras
siinäpä kysymys tulikin jo..
ei siis mitään hirveää määrää ole tarkoitus juoda, mutta esim 1 tai 2 siideriä yhtenä iltana koko sumutteen käytön aikana?

niin siis olen kyllä lukenut pakkausselosteen ja siinä ei tosiaan mainita tuota alkoholia, mutta ei monessa muussakaan lääkkeessä mainita, vaikka alkoholin käyttö ei olis suositeltavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle sanottiin että voi ottaa jos on vaan pelkkä jarru menossa. Siis ennen pistoksia.

eli pistosten alettua vedetään sitten nollatoleranssia? hyvä tietää!
vähän tuntuu "typerälle" soittaa osastolle tämän takia, siellä on varmaan tärkeämpiäkin asioita hoidettavana..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle sanottiin että voi ottaa jos on vaan pelkkä jarru menossa. Siis ennen pistoksia.

eli pistosten alettua vedetään sitten nollatoleranssia? hyvä tietää!
vähän tuntuu "typerälle" soittaa osastolle tämän takia, siellä on varmaan tärkeämpiäkin asioita hoidettavana..

Jos sinua itseäsi vaivaa niin voithan toki kysyä, sitä vartenhan siellä ollaan :) Tsemppiä hoitoihin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin siis olen kyllä lukenut pakkausselosteen ja siinä ei tosiaan mainita tuota alkoholia, mutta ei monessa muussakaan lääkkeessä mainita, vaikka alkoholin käyttö ei olis suositeltavaa..

Eihän alkoholin käyttö ole koskaan suositeltavaa, mutta jos tiedetään olevan vaikutusta, niin kyllä se silloin on sanottu...

Yhteistyössä