Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:En hyvin heppoisin perustein kieltäytyisi mutta jos on esimerkiksi jo kovin monta kummilasta tms pätevä syy niin kyllä mun mielestä saa kieltäytyä. Syyksi riittää kyllä mun mielestä ihan sekin että ei koe olevansa kummiuden arvoinen tai ei ehdi/halua olla oikeasti kummi eikä vain nimi paperissa. En mie osaa selittää mitä ajan takaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:En hyvin heppoisin perustein kieltäytyisi mutta jos on esimerkiksi jo kovin monta kummilasta tms pätevä syy niin kyllä mun mielestä saa kieltäytyä. Syyksi riittää kyllä mun mielestä ihan sekin että ei koe olevansa kummiuden arvoinen tai ei ehdi/halua olla oikeasti kummi eikä vain nimi paperissa. En mie osaa selittää mitä ajan takaa..![]()
mä taas en hyvin hepposin perustein suostuisi kummiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nenni83:Millä perusteella pyydätte jotain kummiksi ja millä perusteella lupaudutte kummiksi? Ihan mielenkiinnosta kysyn...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saa ja pitääkin jollei kummiksi halua