Säälipisteet kotiin juhannusostoksia tehdessä ;)

hallittu kaaos

Aktiivinen jäsen
10.10.2012
2 913
1
36
En tiennyt miten päin olla kun kassalla juhannuksen mökkieväitä eilen pakkasin kun naapurikassan asiakas jupisi "lapsi parka" ilmeisesti meidän kaljoja katsellen. Olisi tullut edes suoraan sanomaan niin olisin hyvää hyvyyttäni kertonut miten ne 12 pulloa ykkösolutta on kaikki ukolle (itse kun selvästi paksuna olen) kolmeksi päiväksi mökille niin ei niillä p*rseitä pääse kyllä vetämään :D muu porukka mökillä ihan yhtä "humalahakuista" joten löytyy sitä pahempaakin varmaan tästä maasta tulevana viikonloppuna.

No, ei kai sitä enempää voi odottaa kun ei tosiaan ole kaikkia faktoja tiedossa :) kovin äkkipikaisesti sitä nykyään saa tuomion niskaansa kun on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tosiaan kannattaisi ennemmin suoraan asianomaisten kanssa ottaa puheeksi jos lapsen turvallisuus huolettaa niin tosi tilanteissa siitä voisi ehkä olla hyötyäkin, vieressä mumina harvoin tekee yhtään mitään.

Tiedän tunteen.

Itse en juo koskaan enkä tupakoi. Mies juo noin 5 kaljaa/kk mutta ykkösiä vähän enemmän ja tupakoi.

Raskaana tai ei raskaana (monesti lapsia mukana) ostan mielummin kerralla sitten enemmän sitä tupakkaa ja/tai kaljaa ukolle kun kaupassa käyn, joten pitkä katseita joskus saa kun raahaa laatikkoa kaljaa ja vaikka 5 askia tupakkaa...

Aaaaaaaarghh, miten jollaki voikin olla niin köyhä elämä, että jaksaa jatkuvasti puuttua toisten asioihin (TIETYSTI ilman sen suurempaa tietämystä, kuten aina)?

Tuli itelläki ekana mieleen, että varmaan joku palstamamma :D

Tiedän tunteen.

Itse en juo koskaan enkä tupakoi. Mies juo noin 5 kaljaa/kk mutta ykkösiä vähän enemmän ja tupakoi.

Raskaana tai ei raskaana (monesti lapsia mukana) ostan mielummin kerralla sitten enemmän sitä tupakkaa ja/tai kaljaa ukolle kun kaupassa käyn, joten pitkä katseita joskus saa kun raahaa laatikkoa kaljaa ja vaikka 5 askia tupakkaa...

minäen oo koskaan kustantanut ukkoni kaljoja ja tupakoita.Saati raahannut niitä kotiin..

Mä luulen että teidän olemus viestitti sille toiselle asiakkaalle että olette hiukan "rupusakkia".

Väitän että jos olisitte olleet tyylikkäästi ja asiallisesti pukeutuneita (tyyliin suomenruotsalaiset, Hilfiger) niin asiakas ei olisi mitään kommentoinut vaikka kärryssänne olisi ollut kaksi koppaa olutta.

Olitteko pukeutuneet rupuisasti?

Mulla meni taas koko Juhannus pilalle kun ostin kaupasta koko laatikon III olutta miehelle. Raskaana on vkolla 38 ja ikääkin 36v, eikä kukaan koko täyteen ammutussa kaupassa asiaa mitenkään paheksunut eikä edes kassa kysynyt paperieta vaikka mua luullaan aina muuten korkeintaan 25 vuotiaaksi.

Tiedän tunteen.

Minun ei tulisi mieleenikään ostaa ukolleni tupakkaa tai alkoholia. Miksi tukisin hänen elämänsä lyhentämistä? Kannustan vain terveellisiin elämäntapoihin, koska haluan pitää hänen luonani mahdollisimman kauan.

[QUOTE="vieras";28634246]Mä luulen että teidän olemus viestitti sille toiselle asiakkaalle että olette hiukan "rupusakkia".

Väitän että jos olisitte olleet tyylikkäästi ja asiallisesti pukeutuneita (tyyliin suomenruotsalaiset, Hilfiger) niin asiakas ei olisi mitään kommentoinut vaikka kärryssänne olisi ollut kaksi koppaa olutta.

Olitteko pukeutuneet rupuisasti?[/QUOTE]

No en kyllä uskalla väittää olevani mikään tyylilyyli, mutta en nyt ihan reikäisissäkään vaatteissa kulje :) merkkivaatteista en perusta vaan koko perhe kulkee hooämmässä pääasiassa. Kai me sitten jollain mittapuulla vaikutetaan "spurguilta". Asiaan voi myös vaikuttaa oma nuori ikäni (23v ja jotain sitä luokkaa mun lärvikin varmaan viestittää, mies näyttää helposti 3-kymppiseltä) Oli meillä minun ystävä mukana myöskin joka sitten astetta tyylitietoisempi. Itse en kyllä yleensä mitenkään erityisesti laittaudu prisman reissulle jotta joku mamma ei ahdistu mun ostoksista :D

Onko nää ostoksien tuijottelijat jossain suuremmassa kaupungissa? Mä täällä pikkukylässä saan ihan rauhassa raahata kaljakoppia ja alkon kasseja, raskaana tai ei, eikä ketään kiinnosta. Kukaan ei edes korvaansa lotkauta vaikka pyydän tupakkaakin.

Ihmetyttää, millaisissa paikoissa tuollaisia ihmisiä on? Vai kuvitteletteko kaikki "pahat katseet"? Onko ap varma, että mutisija tarkoitti juuri sua ja sanoi juuri noin? Mun mielestä on vaan niin vaikea uskoa näitä palstajuttuja välillä, kun en ole koskaan oikeassa elämässä törmännyt vastaavaan. En edes siellä isossa kaupungissa.

Yhteistyössä