Säälittääkö teitä tuo Tiina Jylhä ja muu The Lookin väki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Musta toi on vaan jotenkin niin surullista, että jonkun elämän sisältö ja työn tarkoitus on tuo... Jotenkin tuntuu niin turhalta ja tarpeettomalta. Että eikö tuolle Netalle (vai mikä se Tiinan tytärpuoli nyt onkaan) löytyisi jotain tärkeämpääkin teklemistä tulevaisuudessa...- No, en tiedä, ehkä olen vain katkera, ruma ja läski kotiäiti (vaikken edes ole). :)

No kyllä mua säälittää, että jonkun elämässä ulkonäkö näyttelee niin tärkeää roolia. Ja nyt tuo Netta haluaa jotkut silikonit - olis niin paljon kauniimpi ilman.

Tottakai ihminen saa olla kiinostunut ulkonäöstään, mutta jotenkin tommonen botoxi sun muu piikittely menee jo vähän yli. Etenkin kun se ei kaunista, lähinnä vaan rumentaa.

Hyi, Jupehan on ihan hirvee.

Tuli muuten kurja olo siitäkin jaksosta, missä Tiina alkoi moittia Nettaa niitten Ikea-lihapullien syömisestä. Jotenkin tuli olo, että noissa piireissä pitäis elää pelkällä salaatilla. Kaikki elämä tähtää vaan siihen, että näyttää hyvältä - ihanaa elämää varmasti...

[QUOTE="joo";23569242]Hyi, Jupehan on ihan hirvee.

Tuli muuten kurja olo siitäkin jaksosta, missä Tiina alkoi moittia Nettaa niitten Ikea-lihapullien syömisestä. Jotenkin tuli olo, että noissa piireissä pitäis elää pelkällä salaatilla. Kaikki elämä tähtää vaan siihen, että näyttää hyvältä - ihanaa elämää varmasti...[/QUOTE]

Minua säälittää nimenomaan tuollainen, että kaikki ihanat ruokanautinnot leimataan roskaksi. Olen mieluummin normaalipainoinen ja normaalivartaloinen, jolla joku paikka lerputta ja hölskyy, kuin kieltäytyisin kaikista herkuista ja viettäisin tuntikausia kuntosalilla. Tunnen yhden nuoren naisen, jolla on sixpäck ja hän käy salilla kuutena päivänä viikosta ja viettää siellä silloin useamman tunnin. Säälittää se ajanhukka.

En osaa Jupesta sanoa, mutta minua ei käy kateeksi Tiinan osa, kun on rupsahtamiskielto. Mitäs jos hän joutuu joskus vaikka johonkin onnettomuuteen tai sairastuu? On surullista että esitetään moisia vaatimuksia. Sen voi minusta luvata, että yrittää aina pitää itsestään huolta jos se vain on mahdollista. Mikäli ollenkaan oikein muistan, Tiina on ollut joskus aikoinaan reippaasti ylipainoinen, eikä yhtään liikunnallinen. Kuntoiluherätyksen saatuaan hän muuttui aivan täysin ja nyt ei normaalielämästä ole tietoakaan.

[QUOTE="sondersson";23569093]ai että kauneusleikkaukset yms. on tarpeettomia vai mitä tarkoitat?[/QUOTE]

Onhan ne. Plastiikkakirurgia sitten erikseen, joka auttaa esim. synnynnäisesti epämuodostuneita tai onnettomuuksissa vammautuneita takaisin normaaliin toimivuuteen ja ulkonäköön.

Niin tyypillistä suomalaisille ajatella, että vain epämuodostuneet tai vammautuneet ovat oikeutettuja kauneusleikkauksiin.

Heille se sallittakoon ja heille se on hyväksyttyä. Ei muille, joilla on varaa korjauttaa kauniimmaksi vaikka nenä, joka on itseä aina haitannut tai vaikka +/- ne tissit.. tai maha.

säälittää! ja ihmetyttää miten joku voi olla noin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen.
ei ole kivan näköistä mun mielestä ainakaan jos naista on leikelty/korjailtu sieltä sun täältä, luonnollisuus on kaunista:)
kyllä naisen pitäisi sen verran arvostaa itseään ja kroppaansa,että on tyytyväinen siihen mitä on ja terveille elämäntavoilla vaalia sitä.

mä en kestä ees katsoa ko. ohjelmaa,turha kuin mikä!!

Kauneusleikkaukset on mun mielestä ihan ok, en ole mitenkään henkeen ja vereen niitä vastaan, itsekin voisin joskus tulevaisuudessa ottaa suuremmat rinnat tai jotain.

Mutta se mikä tuossa ohjelmassa ihmetyttää on se, että kun nää ihmisten kaunesleikkaukset eivät ole tehneet mielestäni heitä yhtään kauniimmaksi, ennemminkin kiristyneen ja luonnottaman näköisiksi... Naurattaa ne niiden huuletkin, varsinkin sillä "personaltreineri"-työntekijällä on jotenkin aivan käsittämättömän luonnottomat, no Tiinahan näyttää ihan joltain muovinukelta. Ja että se elämä menee vaan tuollaiseksi "tuo lihapulla löytyy kohta sun vyötäröltä" sanoo muovinukke - elämäksi niin voi jee.

turha moralisoida kauneusleikkauksia ja sen jälkeen jaella hyväksyntää vammojen korjaamiselle. koko plastiikkakirurgia on nykyisellä tasolla nimenomaan siksi että kauneusbisneksen takia on jatkuvasti kehitelty uusia ja toimivampia leikkaustapoja ja -tekniikoita. Ilman kauneuskirurgiabisnestä myös niiden vammojen korjausleikkaukset junnaisivat teknisesti vielä jossain 90-luvun alussa koska se ei ole rahallisesti tuottavaa miljardibisnestä.
joten leikellyttäkööt rikkaat mammat tissejään ja naamojaan, jokaisen oma asia.

Yhteistyössä