[QUOTE="joo";23569242]Hyi, Jupehan on ihan hirvee.
Tuli muuten kurja olo siitäkin jaksosta, missä Tiina alkoi moittia Nettaa niitten Ikea-lihapullien syömisestä. Jotenkin tuli olo, että noissa piireissä pitäis elää pelkällä salaatilla. Kaikki elämä tähtää vaan siihen, että näyttää hyvältä - ihanaa elämää varmasti...[/QUOTE]
Minua säälittää nimenomaan tuollainen, että kaikki ihanat ruokanautinnot leimataan roskaksi. Olen mieluummin normaalipainoinen ja normaalivartaloinen, jolla joku paikka lerputta ja hölskyy, kuin kieltäytyisin kaikista herkuista ja viettäisin tuntikausia kuntosalilla. Tunnen yhden nuoren naisen, jolla on sixpäck ja hän käy salilla kuutena päivänä viikosta ja viettää siellä silloin useamman tunnin. Säälittää se ajanhukka.
En osaa Jupesta sanoa, mutta minua ei käy kateeksi Tiinan osa, kun on rupsahtamiskielto. Mitäs jos hän joutuu joskus vaikka johonkin onnettomuuteen tai sairastuu? On surullista että esitetään moisia vaatimuksia. Sen voi minusta luvata, että yrittää aina pitää itsestään huolta jos se vain on mahdollista. Mikäli ollenkaan oikein muistan, Tiina on ollut joskus aikoinaan reippaasti ylipainoinen, eikä yhtään liikunnallinen. Kuntoiluherätyksen saatuaan hän muuttui aivan täysin ja nyt ei normaalielämästä ole tietoakaan.