Säälittävä esitys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mea

Jäsen
11.06.2008
487
0
16
Siis, kerrankin saisin nukkua niin pitkään kuin huvittaa (ja todellakin huvittaa :D ), kun lapsi on mummulassa yökylässä... Niin, enhän mä enää osaa nukkua pitkään, säälittävää :ashamed:

Heräsin puoli 7 aikoihin ja yritin sitten siinä klo 9 asti sinnitellä sängyssä ja ummistaa silmät, mutta aika heikko esitys oli. *huoh*

Kyllä mua vaan arkiaamuina on väsyttänyt, kun lapsi iloisena herättelee klo 6-7 maissa. Ja kyllä mua siis nytkin varmaan ois väsyttänyt, mutta en vaan saanut unta enää.

Jep, kiitos kun kuuntelit mun suuria murheita :heart:

Meillä oli toissa yönä lapsi mummilla yökylässä ja kyllä me sitten nukuttiinkin johonkin puoli yhteentoista, kun kerrankin saatiin. Yleensä kyllä meilläkin herätys viimeistään seitsemältä.

koira tulee uskollisesti varttia vaille seitsemän (arkiaamujen yleisin heräämisaika) ja ottaa ranteen suuhun ja vetää ja pökkii kuonolla...se on ihana :heart: ei sille oikeen voi suuttuakaan kun se on ihan ite ottanu nää "kukon" hommat :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Sama juttu. Ihan sama vaikka olisin ollut rilluttelemassa niin lähes poikkeuksetta olen viimeistään klo7 keittämässä aamukahveja. :whistle:

"Ihana" kuulla, että en ole ainoa, joka ei osaa enää nukkua pitkään:) Ennen kuin tuota pikkurakasta oli olemassakaan, saatoin vedellä ihan huoletta 12 tunnin yöunet ja heräillä joskus siinä klo 12 aikoihin :whistle:

Niin sitä vaan ihminen ja tavat muuttuvat.