Saan sitten huomenna vaan yhden kolmasosan palkasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahaton

Vieras
Meillä palautetaan joka viikko tuntilappu läjimmälle esimiehelle, joka sitten kirjaa ne palkanlaskentaan. Nyt tää pomo oli kaksi viikkoa lomareissulla ja kirjanpitäjän piti kirjata mun tunnit siltä ajalta. No, äsken katoin ja hieman vajaa kolmasosa tulee huomenna tilille!!! :kieh: Jää 25 euroa vuokra vielä vajaaksi + laskut maksamatta + ruoat ostamatta. :(

Mies saa tilin ensi viikolla. On meillä vähän säästöjä ja visa-kortti, mutta ei mun ja mun perheen kuulu kärsiä siitä jos pomo on lomalla!!!

Katotaan nyt milloin saan loput rahat tilille, tuskin sentään tällä viikolla! Soitin jo pomolle, joka nyt siis tänään on taas töissä. Ja olen siistijä pankissa, eli teen työni sulkemisajan jälkeen.. Mistä veto, niin pankkineidit ovat kyllä saamassa täyden tilin huomenna..! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja rahaton:
Niin vaadinkin koko palkan, mutta on eri asia milloin se loppu tulee tilille.. Tää on käynyt aikaisemminkin, silloin tosin pomo oli kipeänä. :(

No se on tultava palkanmaksupäivänä. Oli pomo kuinka kipeä tahansa, ei oel selitys palkan viivästymiselle.

Pitäisikö kenties sopia joku toinen henkilö jolle voit tunnit laittaa, jos oikea pomosi on lomalla tai sairaana, en todellakaan suostuisi tuohon, rahat heti tilille, tai korkoa mukaan.

siis mulla kävi ex-työpaikalla niin että pomo unohti ilmoittaa uudesta työntekijästä palkanlaskentaa ja raukka oli 2kk ilman palkkaa.No,nyt olen ite irtisanonu itseni sieltä kun sain omalta alalta vakipaikan ja nyt on selvinny että pomo hukannu mun viimeisimmän äitiyslomailmoituksen eikä ne voi maksaa viimeisimmän äitiysloma-ajan lomarahoja ilman sitä...Onneksi älysin ottaa silloin 2 v sitten valokopion kyseisestä paperista,toimitin sen töihin ja toivon että riittää lomarahojen saamiseen.Tarvinneeko kertoa että kyseinen pomo on nykyään ex-pomo... :laugh:

Yhteistyössä