Saan tänään tonnin ylimäärästä rahaa! Siis 1000e!!! :))) En oo ikinä nähny kerralla tollasta summaa rahaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "happy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"happy"

Vieras
Mun mummo soitti että on päättänyt antaa jokaiselle lapsenlapselle (meitä on yhteensä 5kpl) tonnin kun on saanut säästettyä rahaa. Että hän haluaa jakaa ne jo ennen kuolemaansa!

Aiemmin on aina antanut synttärilahjaksi 50e kerrallaan.

Mä olen 28v yh niin raha todellakin tulee tarpeeseen. Nyt saan autoon uudet talvirenkaat ja uuden pesukoneen. Loput säästöön tai sit vois jonkun viikonloppureissun tehdä :)

Meidän papan sisko tekee samaa, tai tehnyt jo 10-vuoden ajan sitä. Jakaa perintöä ennakkoon, niin ettei keneltäkään mene lahjaveroa. Ensi helmikuussa taas paukahtaa mukavasti rahaa tilille :)

mäkin saan reilun tonnin tässä joku kaunis päivä,tosin on mummon perinnöstä kyse..en tosin ole miettinyt mihin sijoitan rahat..säästöön?tai sitten ostellaan tulevalle vauvalle ja nykyiselle murkulle jotain kivaa :)

[QUOTE="happy";24524664]Mun mummo soitti että on päättänyt antaa jokaiselle lapsenlapselle (meitä on yhteensä 5kpl) tonnin kun on saanut säästettyä rahaa. Että hän haluaa jakaa ne jo ennen kuolemaansa!

Aiemmin on aina antanut synttärilahjaksi 50e kerrallaan.

Mä olen 28v yh niin raha todellakin tulee tarpeeseen. Nyt saan autoon uudet talvirenkaat ja uuden pesukoneen. Loput säästöön tai sit vois jonkun viikonloppureissun tehdä :)[/QUOTE]

Siis 1000 puntaa?
Ei 1000€ saa kun talvirenkaat tai pesukoneen.
Halvin minkä löysin: 225/45-17 767,00 €

AEG L75854A 846€

Voi kun kiva. Ja mamukkaalle tiedoksi, että ihan neljällä sadalla saa hyvän pesukoneen. Tarjouksesta jopa halvemmalla.
Renkaiden hinnoista ei ole tietoa, mutta ihmettelen, jos tuosta vielä reissurahaa jää. No ehkä johonkin edulliseen reissuun. Kiva juttu joka tapauksessa.

[QUOTE="Mii";24524889]Kyllä renkaat saa muutamalla satasella ja pyykinpesukoneenkin ihan 200-300e.[/QUOTE]

joo jos ajaa jollain italialaisella kottikärryllä ja haluaa pestä vaatteensa betonimyllyllä joka hajoaa vuoden päästä.

[QUOTE="hemppa";24524906]joo jos ajaa jollain italialaisella kottikärryllä ja haluaa pestä vaatteensa betonimyllyllä joka hajoaa vuoden päästä.[/QUOTE]

Mikähän sun ongelmasi on?
Mulla on Toyota johon renkaat maksaa noin 300 eur setti ja pesukone maksoi 400 eur, ostin sen vuonna 2003 ja yhä pelittää.

[QUOTE="hemppa";24524906]joo jos ajaa jollain italialaisella kottikärryllä ja haluaa pestä vaatteensa betonimyllyllä joka hajoaa vuoden päästä.[/QUOTE]

Tottakai kottikärryyn halvalla saa renkaan kun niitä on vaan yksi, daaah ja betonimylly on kyllä kalliimpi vaihtoehto pyykinpesuun.

[QUOTE="Mii";24524944]Tottakai kottikärryyn halvalla saa renkaan kun niitä on vaan yksi, daaah ja betonimylly on kyllä kalliimpi vaihtoehto pyykinpesuun.[/QUOTE]

En jaksa kirjautua TYKKÄÄMISENKÄÄN takia, mutta tykkään ;)

Tiedoksi epäilijälle, saan renkaat hintaan 390e, pesukone n.350. mummo lähtee etelään talveksi joten sinne mennään varmaan mummoa keväällä moikkaamaan jos saan hitusen lisää säästettyä lentolippuihin ;)

Yhteistyössä