A
ap
Vieras
.. olen siis töissä oleva äiti. työpaikkamme on "miesvaltainen", niin ja nuoria sellaisia!
no, ei siinä mitään, mut välillä tulee tunne et musta sit puhutaan ihan urakalla p*skaa. yhtäkkiä ne muuttuu kummallisiksi, kukaan ei porise mulle yms. sit jossain vaiheessa taas ollaan niinku kavereita (ainaki sillo jos tarjoan tupakkia).
henkisesti on ihan äärettömän raskasta olla alalla, jossa valtaosa on vastakkaista sukupuolta.
nuorten miesten keskustelujen aiheet voitte kuvitella: autot, naiset yms.
mä olen monesti niiiiin ulkopuolella kaikesta, et tekis mieli ottaa loparit..
sillon menee hyvin, ku sattuu olemaan edes yks jolle jotain uskaltaa sanoa.
ja sekin vielä, että mä en uskalla luottaa siellä keneenkään. tiedän, että jos jollekkin sanoisin jotain omia asioita, ni heti muutkin saisivat sen tietää. pojat nimittäin ovat myös kavereita keskenään vapaa-ajallaankin...
kiitos ku sain jotain purettua! mut ÄLKÄÄ LYÖKÖ LYÖTYÄ!!
no, ei siinä mitään, mut välillä tulee tunne et musta sit puhutaan ihan urakalla p*skaa. yhtäkkiä ne muuttuu kummallisiksi, kukaan ei porise mulle yms. sit jossain vaiheessa taas ollaan niinku kavereita (ainaki sillo jos tarjoan tupakkia).
henkisesti on ihan äärettömän raskasta olla alalla, jossa valtaosa on vastakkaista sukupuolta.
nuorten miesten keskustelujen aiheet voitte kuvitella: autot, naiset yms.
mä olen monesti niiiiin ulkopuolella kaikesta, et tekis mieli ottaa loparit..
sillon menee hyvin, ku sattuu olemaan edes yks jolle jotain uskaltaa sanoa.
ja sekin vielä, että mä en uskalla luottaa siellä keneenkään. tiedän, että jos jollekkin sanoisin jotain omia asioita, ni heti muutkin saisivat sen tietää. pojat nimittäin ovat myös kavereita keskenään vapaa-ajallaankin...
kiitos ku sain jotain purettua! mut ÄLKÄÄ LYÖKÖ LYÖTYÄ!!