saanhan tuntea tulleeni petetyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
mies sano silloin kun pinnasänkyä laitettiin pois et "säästetään se eikä heitetä pois" meillä oli puhetta että kaksi lasta olisi hyvä.

Vaunut on säästetty ja rattaat.. kaikki pienet vaatteet ym.. Mies ei antanut niitä myydä ku kysyin..

Sanoi mulle keskenmenon (raskaus oli vahinko kun pillerit petti) jälkeen että sitten ku olis vakituinen työpaikka jne.. niin voitas alkaa koittaan josko se toinen sieltä tulis.. Siis oikein tekemällä tekemään.

Eilen sitten ku meinattiin olla vähä kröhöm.. ja en oo ostanu tän kuun pillerisatsia vielä niin kysyin et "olisko se niin kauhee katastrofi jos tuliski toinen" niin vastaus oli et "no kyl se taitaa olla"!!!!

Hän on kuulemma miettiny ettei haluakkaan enempää kun tossa 3v on kuulemma jo tekemistä ja vie niin paljon aikaa ettei tiedä kuinka sais riittämään.. :o :o

Yö meni vituillensa ku vaan vollotin, ja nytki on tooosi paska fiilis..

Musta ei toi 3v oo yhtään sen vaikeempi ku kukaan muukaan ikäisensä..

Toki kiitollinen olen jo tosta neidistä ei siitä olekkaan kysymys..

Kaikki oon säästäny ja pantannu, mut tarttee alkaa myydä ja antaa noita pois..

mulla on tunne et on petetty pahemman kerran.. mut sit taas onhan jokaisella oikeus muuttaa mielipidettä.. huoh... ku tietäski

Ilman muuta saat tuntea itsesi petetyksi. Kun on aiemmin 'sovittu' (sikäli kuin näitä annettavia asioita voi sopia), että kaksi lasta olisi mukava, niin yhteen tyytyminen on aivan eri asia. Lisäksi ei ole kovin sympaattista tavallaan moittia sitä yhtä rasittavaksi.

Miehellä taitaa olla rimakauhu.

Voisiko miehelläsi olla vain "hetkellinen" olotila siitä että näin on hyvä? Jospa mieli vielä muuttuu?

Ainakin itsellä on paljon sellaista soutausta ja huopausta- riippuen noiden pikkuisten kiukkuamisista,ym. :whistle:

Voi sua! :hug:
Eiköhän se sun ukko-kulta vielä muuta mieltään! Ehkä tää nyt johtuu kuitenkin siitä, kun se on joutunut enemmän olemaan tytsyn kanssa kun sä oot palannut töihin ja rupee huomaamaan, että ei se aina niin ihanaa olekkaan.
Mä luulisin, että toi on kuitenkin ohimenevä fiilis ja kyllä sä saat sen vielä ylipuhuttua uuteen vauvahankkeeseen! Oishan ne kaksosetkin olleet tervetulleita! :hug:

mä oon jotenki niin vihanenki koko tilanteeseen et mä myyn/annan kaikki pois..
et miks helvetis mä noita säilyttäsin.. kaapit väärällään pieniks jääneitä vaatteita.. kellaris on vaunut ja rattaat..

jos kerran ei enempää tuu nii sit joutaa kaikki pois! jos toi haluu joskus lisää mukeloita sittenki niin saa ostaa sit uudet.. :kieh:

Koita nyt vielä puhua sen kanssa ennenkuin teet mitään noin hätiköityjä ratkaisuja! On kai sitä kaikilla oikeus olla väsyneitä ja silloin tulee sanottua semmoista mitä ei välttämättä loppuun asti tarkoitakkaan....

Kyllä mullakin muuttuu mielipiteet hyvin tiuhaan tahtiin kun puhutaan, että tuleeko meille kolmatta vai ei.... väsymystilat vaikuttaa kummasti.
Niin varmasti myös A:lla.

Koittakaa puhua ja saada selvitettyä asiat! Raksua! :hug:

meillä puhuttiin aina että kolme lasta....
no nyt on kaksi 6v ja 3v. mies haluaa jo nyt sen kolmannen ja mää en todellakaan ja nyt sitten väännetään että kolmas vai ei!
mulla on todellinen ei! siis tuntuu että ikinä en kolmatta halua! mies on nyt hieman pettynyt ja kyselee että eikö olisi kiva....ja puhuttiin kolmesta plääh! mää en halua piste! olenko minä nyt sitten pettänyt mieheni????
mutta tottakai saa tuntea petetyksi tulemista!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
meillä puhuttiin aina että kolme lasta....
no nyt on kaksi 6v ja 3v. mies haluaa jo nyt sen kolmannen ja mää en todellakaan ja nyt sitten väännetään että kolmas vai ei!
mulla on todellinen ei! siis tuntuu että ikinä en kolmatta halua! mies on nyt hieman pettynyt ja kyselee että eikö olisi kiva....ja puhuttiin kolmesta plääh! mää en halua piste! olenko minä nyt sitten pettänyt mieheni????
mutta tottakai saa tuntea petetyksi tulemista!

Tota sun tarttee kysyy mieheltäs et mitä mieltä hän on.. tunteeko itsensä petetyksi vai mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Koita nyt vielä puhua sen kanssa ennenkuin teet mitään noin hätiköityjä ratkaisuja! On kai sitä kaikilla oikeus olla väsyneitä ja silloin tulee sanottua semmoista mitä ei välttämättä loppuun asti tarkoitakkaan....

Kyllä mullakin muuttuu mielipiteet hyvin tiuhaan tahtiin kun puhutaan, että tuleeko meille kolmatta vai ei.... väsymystilat vaikuttaa kummasti.

Tarttee varmaan koittaa kysellä.. Paitsi kyl sä tiiät millanen A on.. paljoo siit ei irti saa..

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:

Tarttee varmaan koittaa kysellä.. Paitsi kyl sä tiiät millanen A on.. paljoo siit ei irti saa..

No mutta hiljaa hyvä tulee.... sitä tarvii sulatella ja suostutella....
Kysy siltä, että oliko se ihan ehdoton ei? Toki ymmärrän sun fiilikset oikeinkin hyvin, mutta ei heitetä vielä toivoa josko herra A muuttaiskin vielä mielensä. :hug:

Yhteistyössä