Saanko avautua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paska päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paska päivä

Vieras
Aamulla jonotin tk:hon puhelimitse tunnin. Sain sentään lapselle ajan, sinne piti ehtiä puolessa tunnissa. Hänellä 39 kuumetta ja kauhea yskä. Yskii kunnes oksentaa.

Sain sitten pikkusisarukset kiljuvina autoon ja oksentavan isosiskon.Lunta tulvi taivaalta viistoon ja just ennen kaupunkia tuo *****auto alkoi savuta ja moottorista iski lieskat. Just siinä moottoriteiden liittymien keskellä.

Seisottiin siinä sitten 30min kun ensimmäinen edes pysähtyi. Olin heittänyt lapset hankeen, laittanu kolmion ja avannu konepellin. En pystynyt itse työntämään autoa sivuun, supisteli jo niin perkeleellisesti. Viikkoja 33.

Se auto joka pysähtyi, pysähtyi vaan huutamaan siitä että auto on keskellä vilkasta risteystä. Ei tarjonnut työntöapua. Mies ehti jo hätään töistänsä ja poliisikin pysähtyi ja auttoi työntämään sivuun.

Penska sai uuden ajan tksta ja on nyt polilla. Sain siitäkin huudot hoitsulta kun kipeä lapsi seisoi tällä kelillä ulkona niin kauan. Eihän lapsia autoonkaan voinut jättää.

Ja äitipolilla kätilö haukkui vastuuntunnottomaksi odottajaksi kun jouduin käymään näytillä suppareiden takia. Ihan huvikseenhan minä tuota 2v kanniskelin keskellä ei mitään. Ja kun tyhmä olin niin olihan sitä pakko kokeilla työntää sivummalle ihan itse.

Anoppikin avasi juuri sanaisen arkkunsa kuinka minä taas häiritsin hänen poikansa työpäivää. On se kuulemma niin ihme että olen tämmönen. Kaikki muut miniät sen sijaan osaa sentään käyttäytyä. Kun kaikki normaalit äidit olis lapsen kanssa polilla. Mitäpä siitä että en saa ajaa kuorma-autoa enkä sais mennä muualle kuin vessaan.

Mut joo, hauskaa perjantaita vaan kaikille.

Oikeasti, pystyitkö hillitsemään sanaisen arkkusi noille ohikulkijoille, hoitajille, kätilölle ja anopille?
Viimeistään anopin kohdalla mä olisin niiiin räjähtänyt!
Mulla ei ole yhtään pitkä pinna, olisin jo tk- ajan kanssa repinyt pelihousuni.

Hauskaa perjantaita sullekin kaikesta huolimatta, sä olet todellinen arjensankari!

Nyt levon kannalta ilta ja nautit lasten kanssa olosta.
Huomenna on varmasti jo paljon parempi päivä!! <3

Miten sille teidän autolle kävi, tuliko siitä ihan käyttökelvoton?
Ja anoppi ois voinut rientää miniänsä avuksi, jottei ihana kullanmuru pojan olisi tarvinnut töitään keskeyttää!! ;)

[QUOTE="marianne";23332185]Oikeasti, pystyitkö hillitsemään sanaisen arkkusi noille ohikulkijoille, hoitajille, kätilölle ja anopille?
Viimeistään anopin kohdalla mä olisin niiiin räjähtänyt!
Mulla ei ole yhtään pitkä pinna, olisin jo tk- ajan kanssa repinyt pelihousuni.

Hauskaa perjantaita sullekin kaikesta huolimatta, sä olet todellinen arjensankari![/QUOTE]

PEESI!!!!!!!!

Jep. Minäkin tässä taannoin jouduin työntämään autoa, kun se hyytyi keskelle risteystä. Kyllä minulle tööttäiltiin, mutta eipä tullut apuun kukaan. Ylämäkeen vielä jouduin sitä autoa työntämään. Ja supisti, kyllä, raskausviikkoja muistaakseni 24 koossa silloin. Onneksi sain pari nuorta miestä lopulta avuksi. Mutta ap:n päivään verrattuna oli aika helppoa, yksittäinen juttu vain.

Autoon pitää ostaa uus moottori.

Enkä edes ole huutanut kenellekkään. Ei ole vielä tuntunut siltä.
Mutta vittuilla olisin voinut moneen otteeseen. Lapset olleet koko ajan mukana niin minkäs teet?

Anopille ilmotin kauniisti, että joku muu kuin tää saamaton miniä varmaan leipoo kakut ja kokkaa tarjottavat hänen 60v kekkereilleen ens viikonloppuna. Eihän se oikeen ilahtunut :D

Kiitos kaikille lohdutuksesta, alkoi jo tuntua että ei tällasia päiviä voi ainakaan peräkkäin tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Paska päivä;23332303:
Anopille ilmotin kauniisti, että joku muu kuin tää saamaton miniä varmaan leipoo kakut ja kokkaa tarjottavat hänen 60v kekkereilleen ens viikonloppuna. Eihän se oikeen ilahtunut :D

Oikein!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Paska päivä;23332303:

OIKEIN!

Siis anoppiko oli sitä mieltä, että sinun pitäisi hälle leipoa, vaikka sinulla on supistuksia ja yksi lapsi sairaalassa?

[QUOTE="Vieras";23332438]Kai miehes puolusti sua ja sanoi anopille suorat sanat?[/QUOTE]

Anoppi on siitä vinkeä otus että eipä tuo mitään poikansa kuullen kommentoi.
Kerron sitten miehelle kun lapset nukkumassa. Eiköhän hän suorasanaisena miehenä anna palaa kun sopiva hetki tulee. Vaikka tokihan sekin on anopista minun syytäni.

Mies parka kun on mennyt ihan pilalle. Ihana kullanmuru on niin muuttunut..

[QUOTE="vieras";23332498]OIKEIN!

Siis anoppiko oli sitä mieltä, että sinun pitäisi hälle leipoa, vaikka sinulla on supistuksia ja yksi lapsi sairaalassa?[/QUOTE]

Kyllä vaan. Loukkaantui kovasti ja on ehtinyt valistaa suvun & ystävät asian laidasta.

Yhteistyössä