Saanko kirota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siperia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siperia

Jäsen
21.10.2008
816
0
16
|O |O

Omaa tyhmyyttäni :ashamed: mutta silti |O

Meillä on yhdessa vetolaatikossa reseptit yms, siellä on myös iso paksu kansio, joka on täynnä epikriisejä ja muita papereita. Minä siellä laatikolla olen viimeksi ollut, ja laitoin taas sen kansion siihen niin ettei laatikko aukea :headwall:

Ja mun tarvis saada sieltä kaksi reseptiä. Oon kiskonut, vetänyt, vääntänyt ja riehunut, mutta ei kun ei :kieh: :headwall: KELE!!!

En saa alakautta autettua, enkä ujutettua yläkautta mitään, eikä aukea niin paljon että saisin ruuvimeisselin väliin irroittaakseni laatikon etupaneelin.

Eikä ole ensimmäinen kerta |O :headwall: :ashamed: Viimeksi sen jotenkin väänsin puikkojen kanssa auki, nyt en saa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
saatko vetolaatikon ylä- tai alapuolella olevan laatikon pois, vois auttaa... jos pääset ongelmalaatikon taakse ja sieltä painamaan kansion alas

Se on ylin laatikko. Ja alemman laatikon poisto ei auta, Laatikoiden takana on niin pieni tila, etten saa mitään sieltä takakauttakaan väliin :/

Se on ärsyttävää!!
Meillä yhdessä muutossa pistettiin vanhan puulipaston luukku kiinni ja avain varmaan jemmaan. Niin varmaan ettei sitä sitten uudessa kodissa löytynyt. No mies irrotti koko lukon irti, jolloin lipaston luukku ei enään pysynyt kiinni. Ja koko kansi oli irrotettava. Ja se oli sitten sen lipaston tarinan lopun alkua.
Muutamaa kuukautta myöhemmin mies alkoi ihmetellä mikä avain hänen avainnipussa oikein on |O

Yhteistyössä