Saanko mä ihmetellä vähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Miksi ihmeessä pitää päivitellä ja taivastella ja pähkäillä, että mahtaako se ukko pettää? Mitä sitten jos pettää? Eikö se ole melko helppoa kipata petturi pihalle? Miksei voi sanoa epäilyksenalaiselle äijälle, että jos vieras pillu kiinnostaa, on aivan vapaa lähtemään milloin tahansa? Miksi pitää roikkua kiinni epäluotettavassa ukossa? Älkääkä esittäkö nyt mulle mitään "rakastanrakastan-teoriaa". Jos suhde on siinä pisteessä, että toinen juoksee vieraissa, hommasta on rakkaus kaukana. Tapa ei ole sama kuin rakkaus.
Ugh. Olen puhunut.

samaa mieltä brutukseni :-) meijän ukko yritti yhteen aikaan saada mustasukkaseks minuu kertomalla miten joku muija oli tullu iskemään ja olivat tanssineetkin ja et pillua ois saanu jos ois vaan halunnu..totesin ukolle et turha yrittää saada minua mustasukkaiseksi et jos kiinnostaa muut pimperot ni eiku vaan ja antaa palaa.ukko meni hiljaseksi ja ei oo vielä ainakaan yrittäny samaa uudestaan

Ei oo mitään kommentoitavaa. :D

Jos mun ukko tekis jotain, niin en mä täällä märehtis vaan heittäsin sen pihalle.

EN kyllä usko, että tekee. :laugh:

Sillä ei oo muuta elämää kuin koti-töihin-ruokakauppa-koti :D

Ja joskus kalaan. :xmas:

Mie olen tullut siihen tulokseen et se epäluotettava roikkuu siinä omassa. Vierasta on saatava mutta toista ei päästetä menemään, luvataan ja vannotaan ja kaikkea mahdollista ettei jätä... Kunnes taas..

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Miksi ihmeessä pitää päivitellä ja taivastella ja pähkäillä, että mahtaako se ukko pettää? Mitä sitten jos pettää? Eikö se ole melko helppoa kipata petturi pihalle? Miksei voi sanoa epäilyksenalaiselle äijälle, että jos vieras pillu kiinnostaa, on aivan vapaa lähtemään milloin tahansa? Miksi pitää roikkua kiinni epäluotettavassa ukossa? Älkääkä esittäkö nyt mulle mitään "rakastanrakastan-teoriaa". Jos suhde on siinä pisteessä, että toinen juoksee vieraissa, hommasta on rakkaus kaukana. Tapa ei ole sama kuin rakkaus.
Ugh. Olen puhunut.

Eipä tuohon paljon lisättävää ole :D.

siis jos ei ole varma, tietysti sitä pähkäilee jos on vaikka jotain pientä syytä epäillä. sehän on sitten ihan eri asia, kun asia selviää. jos on pettänyt, eihän siinä enää mietitä mahtaako pettää vai ei. sehän on sitten toinen juttu, kippaako joku sen petturin pihalle vai ei. kaks eri asiaa, jotenkin oudosti sotkit ne yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:
Ne on petturit, ja miehet erikseen. Pettäjä ei muutu ikinä, tiedän kokemuksesta. Rima laskee kerta kerralta.

Ja höpön pöpön. Tuo on täysi urbaanilegenda ja jokainen ihminen pystyy muuttumaan niin halutessaan (kaikki tuskin edes haluavat).

Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
No mä en ylipäätään ymmärrä miks asioita pitäis surra etukäteen. Suree sitten kun se päivä koittaa, että pelko on toteutunut jos niin koskaan käy..

:wave: tätä mä en kanssa millään ymmärrä kuinka tartee aina olla niin kyynine ja epäileväinen. luottais kumppaniinsa niin kauan kuin mitään tapahtuu. Musta ei ole yhtään tyhmää olla sinisilmäinen. mielummin niin kuin kyyninen

Ne on petturit, ja miehet erikseen. Pettäjä ei muutu ikinä, tiedän kokemuksesta. Rima laskee kerta kerralta.

Ja höpön pöpön. Tuo on täysi urbaanilegenda ja jokainen ihminen pystyy muuttumaan niin halutessaan (kaikki tuskin edes haluavat).

:wave: jep. ja siis ihminen voi tehdä mokan ja oppia virheistään. voi luulla että siinä olis jotain hohdokasta mutta huomaa että se olikin vaan jyystöä siitä tuli paska olo vaimolle,itele eli ei mitään kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Ugh. Olen puhunut.

Ainahan sitä ihmetellä saa
Mä en oo päivitelly enkä ihmetelly.
Mä tiedän miten asia oikeesti on.
Enkä ole valitanu asiasta.
Vastannu oon jos joku kysyy jotain ni ihan rehellisesti .

Ja aina ei ole kysymys siitä että ois /ei ois rakkautta.
Kyse voi olla ihan muustakin.
Jokanen eläköön tavallaan.
Se on ihmisen rikkaus.Valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

:wave: jep. ja siis ihminen voi tehdä mokan ja oppia virheistään. voi luulla että siinä olis jotain hohdokasta mutta huomaa että se olikin vaan jyystöä siitä tuli paska olo vaimolle,itele eli ei mitään kivaa.

No, tästähän voidaan olla montaa mieltä. Kyllä se enemmän on niin klisee, kun kerran pettää, niin aina pettää. Luottamus on suhteesta mennyt iäksi ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

No, tästähän voidaan olla montaa mieltä. Kyllä se enemmän on niin klisee, kun kerran pettää, niin aina pettää. Luottamus on suhteesta mennyt iäksi ainakin.
varmasti menee luottamus. mutta uskon että jotkut ovat luottamuksen takaisin saaneet. aikaa ja vaivaa sen eteen tarvii kyllä nähdä.

Yhteistyössä