V
väsynyvaimo
Vieras
Ulkopuolisen silmin meillä on kaikki hyvin. Vakkari työpaikat, asunto yms "perus" asiat, vakaasti. Olen aina asunut tällä samalla paikkakunnalla. Inhoan työtäni, haluan asunnosta (lainasta) eroon. Haluan halvempaan (vuokra asuntoon), opiskelemaan/uuden työpaikan. Mies saa tämän tästä päähänpistoja milloin mitäkin, mutta kaikki jää, mitään ei toteuta loppuun asti/edes aloita. Puhuu vaan. Ärsyttää jahkailu asunnon myymisestä. Ärsyttää ettei miehestä ota selvää, mitä se haluaa! Ei puhu, vaikka nätisti yritän välillä keskustelua avata. Ylimalkaisia kommentteja heittelee ja tuumii ettei meillä ole mitään ongelmia. Kyllä meillä on! Minä olen väsynyt tähän kaikkeen "tuttuun ja turvalliseen" ja kaaottiseen arkeen, masentunut lievästi, olen ns. suorittaja. Kokoajan pitää tehdä jotain, ettei ajaudu miettimään asioita eli suremaan kaikkea ja haaveilemaan. Meillä on 2 pientä yhteistä lasta. Tuntuu että olemme yhdessä vain lasten takia. Minusta tuntuu kuin olisin vankilassa, kaiken suhteen. Kyllä, rakastimme ainakin silloin toisiamme kun menimme naimisiin. Nyt tuntuu että eletään vain yhdessä erikseen.