Saanko paketin postista näin? Ja onkohan se siellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niiu"

Vieras
Ostin tavaraa huuto.netistä ja eilen aamulla myyjä lähetti ne. En saanut häneltä lähetystunnusta eikä tänään tullut vielä lappua postista.

Eikö luulisi että paketti on jo tullut postiin?

Ja jos on, saanko haettua sen ilman lappua, lähettäjän nimi minulla on tiedossa?

No tuskin on vielä tullu jos eilen lähetty.. ja ainakaan meidän postista ei saa noin pakettia eli kyllä se pakettikuitti tai ainakin lähetystunnus täytyy olla mukana!

Jos on pieni posti ja ystävällinen henkilökunta niin paketti voi löytyä. Mitään velvollisuutta sen etsimiseen ei kuitenkaan ole.

Itse olen kerran saanut paketin ilman lappua. Oli iso ulkomailta tullut paketti joululahjaksi ja oli aatonaatto... Suuri kiitos sille ystävälliselle postin tädille!!!

Ei tosiaan kannata mennä ennen kuin on tunnus sen mukaan ne on eritelty, ja jos et yhtään tiedä minkälainen paketti on niin hankalaa kyllä alkaa etsimään satojen pakettien joukosta

Pienellä paikkakunnalla oon postin hommissa ja täytyy kyllä sanoa, että ei lähdetä etsimään nimellä mitään paketteja. Ne ku koodataan eikä nimiä kirjata ylös. Jos on tunnistettava paketti (esim. kerran naapuri tuli hakemaan mummonsa lähettämän paketin joka oli kirkkaan punanen, erottui hyllyltä ja tunsin naapurin niin annoin paketin) niin jotkut saattaa antaa. Mutta periaatteessa ilman mitään lähetystunnusta/pakettikorttia ei sais antaa pakettia, varsinkaan jos ei ole hlöllisyys todistettavissa.

Yhteistyössä