Saanko seuraavalla kerralla turpaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häkeltynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häkeltynyt

Vieras
Aamulla mieheni alkoi läksyttää minua siitä, etten ole saanut erästä paperiasiaa hoidetuksi. Hän marmatti minulle silmät leimuten ja heristeli sormeaan kasvojeni edessä. Ärsyynnyin niin, että reagoin tilanteeseen matkimalla hänen eleitään. Mies raivostui tästä niin, että nosti kätensä vimmastuneena ilmaan kuin lyödäkseen, mutta laski sitten kätensä ja sanoi: "Oikeesti, joku kerta mä vielä lyön sua, jos teet noin vielä!" Sanoin siihen, että ihan vapaasti, mutta minulle hän ei enää sormeaan heristele, en ole hänen lapsensa.

Tilanne päättyi, koska lähdimme töihin. Mutta jäin nyt miettimään tilannetta, kun tuli hetki hiljaista aikaa. Mitäs, jos hän olisi lyönyt? Ja lyökö seuraavalla kerralla? Tiedän, että hän ei mistään niin raivostu kuin siitä, kun matkin häntä. Mutta kun tuo tilanne oli taas ihan älytön. Minulle heristetään sormea - soo, soo - ihan kuin pahaiselle kakaralle...

Ja tapellaan jostain paperiasioista? Huoh. Miten pirussa me ollaan tähän tultu?

no ei välttämättä,mutta eihän sitä ikinä tiedä.........minusta enempi tärkeämpää on se että jos lyö kerran että siitä ottaa NIIIIIIIIN opikseen ettei sitä enään ikinä tee.

Asiasta pitää todellakin keskustella. Nyt vaan tuli jotenkin sellainen olo, että onko tässä suhteessa jotain pahastikin pielessä. Kun pitää mitättömän asian takia kehittää tuollainen tilanne...

Yhteistyössä