saanko sulkea miehen nimissä olevan visa elektronin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muikku

Vieras
mies otti nokkiinsa ja lähti elen kaikki meidän yhteiset rahat mukanaan baariin, ei ole palannut eikä vastaa enään puhelimeenkaan kun mainitsin että vuokra on maksamatta laskaut maksamatta, saanko sulkea kortin, tilillä on meidän yhteisiä rahoja!! tiedän että niistä ei ole mitään jäljellä kun mies palaa, ja kyllä meidän talous on näistä rahoista kiinni, kädestä suuhun eletään

Kyllä sulkisin miehenikin elämästäni tuollaisen tempun jälkeen:o Kummasti aina muistaa taas arvostaa omaa miestään kun näitä ketjuja lukee. Onhan tuossa pieniä vikoja, kuten meissä kaikissa, mutta ei se ikinä noin lapsellinen ja itsekäs mulkku olisi. Tsemppiä ap vaan!:/

aikoinaan samanlainen tilanne ja mitään ei valitettavasti ole tehtävissä sun puolelta. Ellet sitten onnistu kusettamaan jotenkin ja sekin on loppupeleissä petos jos miehesi siitä tekee ilmoituksen. Jatkossa rahat niin että niihin pääsee molemmat käsiksi tai vaihtoehtoisesti pääsette niihin käsiksi vain yhdessä.

siis tämä tili on miehen ja sen nimissä ja yksi kortti joka on miehellä mutta siis tilillä on rahat jotka on varattu vuokraan ruokaa laskuihin,ym itselläni on muutama hassu kymppi!

vitutuskäyrät on kyllä tuossa kohtaa niin korkeella! Kaikki empatia sulle. Mulla oli mies kesälomarahoineen viikon hotellissa kännissä noin tonni meni niin että heilahti. Ja minä pa huolissani kotona että onko ukko edes hengissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmoita tosiaan kortti kadonneeksi. Sitä ei voi käyttää sitten ja rahat säästyy ja tee se heti.

Niin kuin jo mainitsin, tämä on petos. Jos miehesi on v:mäinen niin hän voi nostaa siitä syytteen. Ja eivät ne lähde sitä sulkemaan jos sä sinne soitat. Lisäksi miehesi saa kyllä korttinsa aika pian toimintakuntoon taas, ja voi jatkaa suutuspäissään rahojen tuhlaamista. Nim.merk. Kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja sama mulla:
Ilmoita tosiaan kortti kadonneeksi. Sitä ei voi käyttää sitten ja rahat säästyy ja tee se heti.

Niin kuin jo mainitsin, tämä on petos. Jos miehesi on v:mäinen niin hän voi nostaa siitä syytteen. Ja eivät ne lähde sitä sulkemaan jos sä sinne soitat.

Jep...Ei oo ihan niin yksinkertaista, ei.

Mä hävitin mieheni Electronin kun mies itse oli ulkomailla, ja sain hiton kauan vääntää asiasta puhelimessa, ennen kun suostuivat sen sulkemaan. Puhuin useamman virkailijan kanssa, selitin tilanteen monesti, lopulta suostuivat poikkeuksellisesti sulkemaan kortin vaikka henkilö itse ei ollut ilmoitusta tekemässä. Silloinkin painottivat, että jos tästä seuraa jotain, niin he eivät ota mitään vastuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla taas...:
vitutuskäyrät on kyllä tuossa kohtaa niin korkeella! Kaikki empatia sulle. Mulla oli mies kesälomarahoineen viikon hotellissa kännissä noin tonni meni niin että heilahti. Ja minä pa huolissani kotona että onko ukko edes hengissä.

Siis mimmosii miehiä teillä on? :O

Alkuperäinen kirjoittaja mulla taas...:

Siis mimmosii miehiä teillä on? :O

Kyllä niitä paskojakin mahtuu maailmaan!!!

Yhteistyössä