saapi nähä kerkeekö asumistuki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"inna"

Vieras
elis kela on periny mun vanhalta vuokranantajalta 2 kk asumistuet takasiin,
jotta voivat maksaa ne uudelle vuokranantajalleni ( joo o hakemuksessa kesti yli kk).
mulla määräaikanen soppari nykyseen 1.1.-20.2) ja jos kaikki maksettu ja hyvin.saan jatkoa

ja ennekun haukutte.vts tekee kaikille aluksi parin kk määräaikaasen

[QUOTE="inna";25709234]elis kela on periny mun vanhalta vuokranantajalta 2 kk asumistuet takasiin,
jotta voivat maksaa ne uudelle vuokranantajalleni ( joo o hakemuksessa kesti yli kk).
mulla määräaikanen soppari nykyseen 1.1.-20.2) ja jos kaikki maksettu ja hyvin.saan jatkoa

ja ennekun haukutte.vts tekee kaikille aluksi parin kk määräaikaasen[/QUOTE]

Jaa ei meille ainakaan tehny, käsittääkseni tekee vaan sillon jos on luottotiedoissa merkintä.

[QUOTE="inna";25709593]siis ei ole mitään rästejä vanhalle enään[/QUOTE]

tein siis asumistuen välitarkaustuksen koska vaihdoin asuntoa..kuten kuuluukin..mutta kun hakemuksen käsittelyssä mennyt aikaa paljon..maksoivat liikaa vanhalle

Minunkin sopimukseni VTS:n kanssa oli alusta asti toistaiseksi voimassa oleva, vaikka luottotiedoista pieni merkintä löytyykin.

Kai olet ollut yhteydessä vuokrantajaan ja selvittänyt tilanteen, jotta vältyt turhilta harmeilta?

Minunkin sopimukseni VTS:n kanssa oli alusta asti toistaiseksi voimassa oleva, vaikka luottotiedoista pieni merkintä löytyykin.

Kai olet ollut yhteydessä vuokrantajaan ja selvittänyt tilanteen, jotta vältyt turhilta harmeilta?

kyllä olen. ja kelaan kun soitin.sanoivat että kirjeessä minkä lähettäneet vanhalle vuokranantajalleni.takasin maksu päivä olisi 17.2 mennessä mutta vielä ei kuulemma ole rahoja tullut.
pidän vaan peukut pystyssä että saan jatkaa tässä

[QUOTE="inna";25709688]kyllä olen. ja kelaan kun soitin.sanoivat että kirjeessä minkä lähettäneet vanhalle vuokranantajalleni.takasin maksu päivä olisi 17.2 mennessä mutta vielä ei kuulemma ole rahoja tullut.
pidän vaan peukut pystyssä että saan jatkaa tässä[/QUOTE]

No tuskin sua sitten pihalle pistetään, kun olet kerran asian hoitanut kuten kuuluu. Sehän nyt on yleisessä tiedossa, että Kelalla joskus kestää...

Yhteistyössä