saappaat saa hurmioon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monarkia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkälaiset saappaat saa teidät hurmioon?Naisten kenkämallisto todella mahtava.Olen hurahtanut naisten kenkiin.Olenko pöljä vai todella osaan antaa arvoa taiteelle?Itselläni on korkonilkkurit.Sanoisin miehekäs malli.Naisille on malleja miljoonia.Kengät ovat taideteoksia.

Saappaat ovat kyllä hyvän näköisiä. Itelläkin on yhdet tällä hetkellä. Aina ne saappaat tuolla kylillä silmään pistää. Emännän kanssa aina naureskellaan kun näkyy naisia jotka eivät oikein osaa kävellä korkokengillä. Joskus tekisi mieli mennä opettamaan ja neuvomaan vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies korkkareissa:
Saappaat ovat kyllä hyvän näköisiä. Itelläkin on yhdet tällä hetkellä. Aina ne saappaat tuolla kylillä silmään pistää. Emännän kanssa aina naureskellaan kun näkyy naisia jotka eivät oikein osaa kävellä korkokengillä. Joskus tekisi mieli mennä opettamaan ja neuvomaan vähän.

Melkeen luulin että sohvis on taas ollut vauhdissa, mutta kun ei kirjoitusvirheitä löytynyt ollenkaan niin kai sä joku muu olet kumminkin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja sivukommentti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies korkkareissa:

Melkeen luulin että sohvis on taas ollut vauhdissa, mutta kun ei kirjoitusvirheitä löytynyt ollenkaan niin kai sä joku muu olet kumminkin... :)

Juu, joku muu. Ilta kaks sitten vasta törmäsin tänne. Ja virheitä varmasti löytyy välillä, kun yrittää opetella 10 sormi järjestelmää. Ja olihan tuolla ainakin yksi pilkku virhe. ;)

Mitä pahaa korkkareissa on ja samoin saappaissa.Todella hyvännäköisiä jalkineita.Otetaan vaan miehetkin käyttöön tollaset herkut.Miesten malli enemmän miehinen.Naisille naisellinen sirompi versio.Sitten yhdessä korot kopsaen käymme rinnakkain.

Mitä tarkoitatte saappailla? Minulle sana "saapas" on yhtäkuin kumisaapas. Jos puhutaan nahkakengistä, ne on sitten "nahkasaappaat." Itseä vaan huvittaa ajatus, että joku himoitsee naista pitkävartisissa nokialaisissa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Läpsytin:
Mitä tarkoitatte saappailla? Minulle sana "saapas" on yhtäkuin kumisaapas. Jos puhutaan nahkakengistä, ne on sitten "nahkasaappaat." Itseä vaan huvittaa ajatus, että joku himoitsee naista pitkävartisissa nokialaisissa... :)

Tarkoitan lähinnä pitkävartisia nahkasaappaitaMinusta taas nainen pitkävartisissa kumisaappaissa on tosi seksikkään näköinen oli ne sitten hameen tai housujen kera ,heti viisari nousee kun sellaiset näkee.

Tulepa sit ensi keväänä katsomaan, kun käännän kasvimaata lapio heiluen ja pitkävartiset nokialaiset jalassani hytkyen... Kellistätkö minut siihen pellon reunaan heti ja kiskot vanhat verkkarit syrjään, jotta kumpparini pääsevät oikeuksiinsa sirojen säärteni ympärillä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Läpsytin:
Tulepa sit ensi keväänä katsomaan, kun käännän kasvimaata lapio heiluen ja pitkävartiset nokialaiset jalassani hytkyen... Kellistätkö minut siihen pellon reunaan heti ja kiskot vanhat verkkarit syrjään, jotta kumpparini pääsevät oikeuksiinsa sirojen säärteni ympärillä... :)

Minähän tulen ja teen niin kuin ed.mainitsit,mutta jos on kaunisilmat tarvitsetko verkkareita ollenkaan?.Onkos sulla muuten minkälaisia nahkaasaappaita sääriesi ympärille?.voin minä olla apuna muutenkin siinä kasvimaankin kääntelyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Ei ainakaan vetiskenkiä. Eihän niillä kukaan pysty kävelemään. Vai käytetäänkö niitä ainoastaan makuuasennossa?

Tuskin noilla kengillä maataloustöitä tehdään.Enemmänkin makuuasennossa.

Jos olisin todella rikas raharötkö,perustaisin kenkien Louvren,kenkien taidemuseon.Kenkien maailmassa on todella taidetta,luovuutta,tekniikkaa,kaikenlaista osaamista joka alalta.Lopputulos,ihmiset kuolaavat noiden kenkien perään.Joka lähtöön löytyy kenkäihmisiä.Itse olen yksi kuolaajista.Jos olisi miljoonia joutorahaa,perustaisin oman kenkämuseon.Hankkisin kaikensaatavissa olevan kenkämateriaalin kokoelmiini.Olen joskus pitänyt kenkäkaunotarta kädessäni ja ihmetellyt kuinka tämän kengän suunnittelija on saanut tällasen taideteoksen irti omasta päästään.Samoin valmistustekniikka?Aivan kuin virheettömäksi hiottu timantti,sama kenkien kohdalla.Se vielä että näillä eräänmallisilla kengillä saadaan aikaan seksuaalista tunnelatausta.Kieltämättä.Kyllä siinä suunnittelijat ovat onnistuneet.Naisen jalkoihin näitä luomuksia tungetaan,itse olen niin utelias että haluan itse lähteä ostoksille ja kokea miltä tällaset taideteokset tuntuvat ja mitä tuntoja aikaansaavat.Pientä alkukokemusta on.Lisä ei ole pahitteeksi.Samalla jos pääsisi naisen ajatusmaailmaa kurkata,heidän piparkakkuaivoja vastaan meidän miesten suora rööri.On kyllä korreita ja seksikkäitä kenkiä.

Vaikka yleensä en käytä kovin korkeita korkoja niin nyt ostin talven bilekengiksi korkosaappaat Neosiriuksesta
http://www.neosirius.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=8322-1A
Kaksi kertaa ollut jalassa ja on ne huomiotakin saanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosainen:
Vaikka yleensä en käytä kovin korkeita korkoja niin nyt ostin talven bilekengiksi korkosaappaat Neosiriuksesta
http://www.neosirius.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=8322-1A
Kaksi kertaa ollut jalassa ja on ne huomiotakin saanut :)

Sinä tosi NAINEN,upeet