Saarelan sairaslomasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy

Vieras
Löytyykös siitä jotain lehtijuttujakin. Iltiksen kannessa siitä luki, mut niiden nettisivuilta en juttua löytänyt. Mikä siinä nyt oikein on taustalla, et miksi on sairaslomalla?

Sairaslomat ovat yleensä henkilökohtaisia eikä niistä ole tarvis tilitellä ellei itse halua avautua. Itse en kysy edes tutun henkilön sairaslomista ellei itse ryhdy kertomaan. Sen takia sanon, kun työssä moni puhuu, että nolottaa, kun muut kyselevät poissaolon syistä... Ymmärrän, että julkkikset ehkä ovat hieman eri asia, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mix tavallinen duunari ei saa saikkua jos eroaa puolisostaan? Kova paikka se on silti, vaix ei vatvottaskaan iltapäivälehtien etusivuilla.
Kyllä tavallinen duunarikin saa saikkua, jos pää meinaa hajota.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mix tavallinen duunari ei saa saikkua jos eroaa puolisostaan? Kova paikka se on silti, vaix ei vatvottaskaan iltapäivälehtien etusivuilla.

Kyllä mun työkaveri sai pari viikkoa saikkua, kun erosi miehestään. Että saa ne tavan duunaritkin siihen saikkua.

Miksei muka tavallinen duunari saisi saikkua jos on ero tullut? Ihan varmasti saa, jos se ottaa psyykkeen päälle!
Mut eihän se ees ollut sairaslomalla, vaan sen sisko oli ollut jossain onnettomuudessa, ja se joutui sitä viemään lekuriin, siksi oli eduskunnasta poissa.

Yhteistyössä