Saas nähä yllättyykö mies!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Eilen oli puhe, et mies lähtee tänää bändejä kattomaan baariin ja sit itse ehdotti, et jos pojun sais hoitoon, ni päästäis yhdessä. Vappuna viimeks yhdessä oltu ja muutoin vuoroteltu menoja. Ni anoppi ei sit kuitenkaan pystyny pojua ottamaan ja mie lupauduin jäämään kotio, ku kerta mies oli jo aiemmin sopinu kamujen kans lähtevänsä.

Tänää sit pähkäilin, et soittaisinko miehen pikkuveljen exälle, et ku se on ennenkin hoitanu pojua, et tulisko nyttenkin. Soitin sit ja lupas tulla :D Ni aattelin sit, et ku kerkisin ostamaan illaks itelleni herkkuja, ni et rupeenkin täs jossain vaihees laittautumaan ja sit kun mies kyselee, et miks, ni sanon, et oon varannu Johnny Deppin leffan ja herkkuja illaks, et eihän Johnnya voi katsoa kosahtaneena...et jotain kunnioitusta sentään johnnya kohtaan :D KU se on niin herkkukin :D Klo 19 tulee sit lapsenvahti ja sovittiin, et ei puhuta miehelle yhtään mitään vaan yllätetään se...

Yllättyyhän tuo varmasti =)

Asiasta kolmanteen...mites teid'än pojat jaksaa nyt kesällä? Onko siellä päin ollut lämmintä? Eilinen oli meidän mammutille yhtä tuskaa :/

Tommoset on kivoja! Mä oon kans pari kertaa järkänny miehelle samanmoisia ylläreitä ja aina se on ihan huuli pyöreenä yllätyksestä. Ei vaan ikinä opi,että sillä on juoni nainen. :laugh: Viimeks sanoin sille,et meen kahen kaverini kans syömään ja parille ja sen piti jäädä lasten kans kotiin. Mä sit aloin laittaa itteeni jo valmiiks ja sit ovikello soi ja mies meni avaamaan ja katto hölmönä et mitäs ne kaverit ny mein oven takana tekee. Sillä kesti hetken ennen ko hokas,että ne tuli meille vahdiks ja lähettiin siitä yhessä sit liikkeelle. =)

Äärimmäisen hauskaa "Johnny"-iltaa teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva yllätys:
Ja toivotaan että miehesi on yhä samaa mieltä, oli kai kavereitten kans lähdössä silloinkin kun ehdotti lapsenlikkaa...? Mukavaa iltaa!

JUuu kamujen kans lähdössä oli silloinki ku ehdotti vahtia. On viel yhteisiä kamuja, ni on kiva lähteä porukalla... Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Yllättyyhän tuo varmasti =)

Asiasta kolmanteen...mites teid'än pojat jaksaa nyt kesällä? Onko siellä päin ollut lämmintä? Eilinen oli meidän mammutille yhtä tuskaa :/

POjat on aikas tuskaisia... Tuo neito jo tiputti kaiken pois, harjasin 2,5 muovikassillista karvaa talteen, mut pojat ei oo viel aloittaneet ollenkaan.. Vähän vanhemmalta lähtee kyynäristä ja tassuista karvaa, mut ei sen enempää...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
POjat on aikas tuskaisia... Tuo neito jo tiputti kaiken pois, harjasin 2,5 muovikassillista karvaa talteen, mut pojat ei oo viel aloittaneet ollenkaan.. Vähän vanhemmalta lähtee kyynäristä ja tassuista karvaa, mut ei sen enempää...
Meillä on noin 70% karvoista lähtenyt, mutta vielä sitä vaan riittää. Vettä tuo juo varmaan 10 litraa päivässä. Ja muu ruoka ei kelpaa kuin jäinen.

Hassua, et mies ei oo noteerannu mitenkään, vaik mie oon täälä värjänny hiukset, käyny suihkus, laittanu hiukset ja meikannu :o ...Lapsenvahti on tulossa puolen tunnin sisällä... Nyt mies meni grilliä laittamaan kaverinsa kanssa ja kohta on tulossa lisää väkeä tänne grillailemaan ja sit illalla baariin bändejä katsomaan =)

Hassua, et mies ei oo noteerannu mitenkään, vaik mie oon täälä värjänny hiukset, käyny suihkus, laittanu hiukset ja meikannu :o ...Lapsenvahti on tulossa puolen tunnin sisällä... Nyt mies meni grilliä laittamaan kaverinsa kanssa ja kohta on tulossa lisää väkeä tänne grillailemaan ja sit illalla baariin bändejä katsomaan =)

Vieläkin olet saanut salaisuuden pidettyä?
Kerro vielä ennen lähtöänne, että kuinka reagoi.

Mukava ylläri sinäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä on noin 70% karvoista lähtenyt, mutta vielä sitä vaan riittää. Vettä tuo juo varmaan 10 litraa päivässä. Ja muu ruoka ei kelpaa kuin jäinen.

Mistä eläimestä te puhutte? Ilmeisesti koirasta, mutta mistä rodusta? =)

Luulee vaan et valmistaudut sitä varten, kun tulevat grillaamaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja Moreena:

Vieläkin olet saanut salaisuuden pidettyä?
Kerro vielä ennen lähtöänne, että kuinka reagoi.

Mukava ylläri sinäänsä.

Juu en oo sanallanikaan sanonu. ja yks pariskunta meinas jättää lähtemättä ku mie en ollu lähdössä. Mies niitä kans eilen jo pyys ja harkitsivat ja kun soitin heille, et lähtis vaan, ni sanoivat, et meinasivat jättää väliin, ku se tyttö ei ois halunnu olla ainut tyttö poikaporukassa ja kun mie nyt lähdenkin, ni lähtevät. Soittivat miehelle, et lähtevät, mut eivät sanoneet mitään siitä, etteivät alkuun meinanneet miun takia lähteä. 7:n aikaan tulee siss lapsenvahti ja mies on tuolla etupihalla grillaamassa, et kohta kyl kuullaan reaktiota, ku vahti kurvaa autolla pihaan :D

Nyt kostoksi tapoin mieheni grillimakkaralla.. ikävä jo häntä.
Kaiken kukkuraksi yhteiset ystävämme ei halua lähteä enään kanssani ulos, koska olen kuulemma hieman epävakaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata harmaana :
Kaiken kukkuraksi yhteiset ystävämme ei halua lähteä enään kanssani ulos, koska olen kuulemma hieman epävakaa :(

Taitaa olla vähän tylsä lauantai-ilta... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata harmaana :

Taitaa olla vähän tylsä lauantai-ilta... :laugh:

Niin on..äly tylsä :/
Toivottavasti ap:llä menee paremmin :D

Ohhoh..oompas mie tänne kirjoitellu mielenkiintoisia juttuja :o Taisin mennä niistä kahdesta sidukasta aikas pahasti sekaisin. Eipä ihme, et tuo mies makoilee tuolla pihalla grillin luona nurmikolla...ja mie kun luulin, et se vaan on sinne sammunu... :whistle:

Juuh...Ilta meni tosi hienosti ja bändit oli hyviä ja kamujen kanssa oli hauskaa :D

Yhteistyössä