Hae Anna.fi-sivustolta

Saat mitä haluat - kokeile tätä!

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä I am, 31.01.2015.

1. I am Vierailija

Hei Sinä,

usko tai älä mutta saat elämääsi mitä haluat. Ai miten niin? Kokeile tätä.

Rentoudu ja hengitä syvään ja kiitä siitä mitä sinulla jo on. Tunne kiitollisuutesi sydämessäsi asti. Sen jälkeen visioi ja tunne miltä tuntuu kun sinulla on jo se mitä haluat.

Pitkään halusin ja toivoin työpaikkaa. Olin jo epätoivoinen. Lopulta ymmärsin visioida ja ajatella kuin minulla olisi jo se mitä haluan. Hoin mantraa: minulle maksetaan siitä, että olen se mikä minä olen. Minulla on rahaa ja hyvä työpaikka ja se tuntuu ihanalta, vapauttavalta ja keveältä. Kesti jonkin aikaa ennen kuin tämä toimi. Sinä voit saada sen nopeammin kuin arvaatkaan. Tärkeintä on ymmärtää, että itsekkäät pyynnöt joilla hankaloitetaan toisten elämää ei toimi. Pyynnön pitää olla puhdas - Korkeimman hyväksi.

Nyt minulla on työpaikka, hyvällä palkalla ja asunto uudessa kaupungissa, josta minun ei tarvitse maksaa vuokraa. Kaikki muuttojärjestelyt hoituivat helposti ja nopeasti. Työpaikkakin on aivan asuntoni läheisyydessä. Löysin jopa rahaa kadulta kävellessäni uudessa asuinpaikassani. Olen kiitollinen tästä kaikesta.

Parhaillaan kiitän Suomen ja Euroopan rauhaa ja sopusointua muun maailman kanssa. Kiitän myös suomalaisten hyvästä elintasosta, rakkaudesta ja välittämisestä jota tämä maa jakaa myös muille. NÄIN OLKOON! KIITOS!

2. tinttarellu Vierailija

Hallelujah! Kolminkertainen hurraahuuto Suomen hallitukselle ja Eu:lle.

3. enkuli. Vierailija

Ihana viesti<3

Näin olen sen itsekin kokenut.

4. liisa Vierailija

Hei ja kiitos asian jakamisesta.
    Miten kauan kului aikaa tuosta kun aloitit matran hokemisen siihen että se on toteutui?
    Entä hoitko mantraa aamuisin vai milloin ja miten?
    Minulla on paljon toiveita-oma kumppani lähinnä ja matkustelua kanssaan, hyvä työ ja arki ja asuminen kivassa paikassa.. mutta Hän ei vain ilmesty. Todella kauan olen toivonut. Omia lapsia en enää pysty toivomaan koska ikä on jo kriittinen siihen :(, eli kaikki toiveet eivät välttämättä toteudu. Mutta jos edes yksi..olen valmiina yrittämään mantran kautta.

5. I am Vierailija

Olin työttömänä reilun vuoden ja olin tyytymätön entiseen työpaikkaan jo sitä ennen. Kiitollisuus on tärkeää ja myös nykyisyyden hyväksymineb. Koeta poistaa sellainen ajatus päästäsi joka sanoo, että minulta puuttuu jotain... Sinulla on jo se mitä haluat. <3

6. Ylösnosto Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari