Saatana on Vatikaanissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cothis

Vieras

Katolisen kirkon päämanaaja: Saatana on Vatikaanissa

Katolisesta kirkosta paljastuneet pedofiiliskandaalit osoittavat, että saatana on tunkeutunut Vatikaaniin, sanoo kirkon päämanaaja.

Pappi Gabriele Amorth sanoo sanomalehti Timesin haastattelussa, että paholaisen tunkeutumisesta Vatikaaniin on seurannut pappien valtataisteluja ja jumalan vastaista käytöstä.

Amorthin mukaan myös hyökkäys paavia vastaan jouluyön messussa oli saatanan tekosia. Henkisesti häiriintynyt nainen loikkasi väkijoukosta paavi Benedictus XVI:n päälle Pietarinkirkossa.

Amorth, 82, on ollut Vatikaanin päämanaaja 25 vuoden ajan. Sinä aikana hän on omien sanojensa mukaan hoitanut 70 000 manaustapausta.

Amorth toivoo Timesin haastattelussa, että kaikkiin hiippakuntiin saataisiin oma manaaja. Katolisen kirkon opin mukaan kaikki papit voivat suorittaa manauksia. Käytännössä asiaan on kuitenkin vihkiytynyt vain muutama valittu pappi.

STT

Aaahaha, päivän piristys :laugh:

Että saatanan syyksi vaan kaikki pahuus, jota uskovat tekevät. On se mukavaa, kun itse ei tarvitse olla vastuussa mistään, kun se on aina se saatana, joka nämä teot laittaa tekemään.

no näkeehän sen jo terve tavallinen ihminenki että kirkko on ku saatanan luola! Ei sillä oo Jumalan kanssa mitään tekemistä. Jumala ei oo antanu siunaustaan tollaselle homojen ja lesbojen ja pedofilien suojelioille jotka viel rahastaa ihmisiä ja elää itse ku kuninkaat. ja vielä osallistuvat politiikkaan.

no näkeehän sen jo terve tavallinen ihminenki että kirkko on ku saatanan luola! Ei sillä oo Jumalan kanssa mitään tekemistä. Jumala ei oo antanu siunaustaan tollaselle homojen ja lesbojen ja pedofilien suojelioille jotka viel rahastaa ihmisiä ja elää itse ku kuninkaat. ja vielä osallistuvat politiikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:

Eli kirkot pitäisi sulkea ja papit panna pois viralta?

Tuolla viitataan Alexan der Stubbin allekirjoittamaan lasten huostaanotto-lakiin joka on todella karmea- ja mahdollistaa suuren rahastuksen huostaanotetuilla lapsilla?.

Lasten huostaanotot on Suomen paras bisnes tällä hetkellä.

viite: Youtube kanava Lastensuojelu.

Tuolla viitataan Alexan der Stubbin allekirjoittamaan lasten huostaanotto-lakiin joka on todella karmea- ja mahdollistaa suuren rahastuksen huostaanotetuilla lapsilla?.

Lasten huostaanotot on Suomen paras bisnes tällä hetkellä.

viite: Youtube kanava Lastensuojelu.

Jos Jumala on Rakkaus, niin olisiko saatana viha? Ihmisessä nämä toimivat ja vaikuttavat lähimmäisen rakkaus "me" tai luonnevikainen narsistinen itsekkyys "minä-minä".

Luukas 16

19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.

20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita

21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.

22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.

23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon

28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.

29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.

30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.

31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Luukas 16

19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.

20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita

21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.

22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.

23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon

28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.

29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.

30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.

31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
1.Korinttolaiskirje:
1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

18 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. 19 Onhan kirjoitettu:
– Minä hävitän viisaitten viisauden
ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.

20 Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?

21 Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. 22 Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta.

23 Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta, 24 mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus. 25 Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.

26 Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vaikutusvaltaista, ei monta jalosukuista.

27 Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta. 28 Mikä maailmassa on vähäpätöistä ja halveksittua, mikä ei ole yhtään mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen tyhjäksi sen, mikä on jotakin.

29 Näin ei yksikään ihminen voi ylpeillä Jumalan edessä. 30 Jumalan vaikutusta on se, mitä te Kristuksessa Jeesuksessa olette. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi. 31 Näin toteutuu kirjoitus: »Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta.»

Yhteistyössä