saatiin sit koiralle hoitaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja mentiin sinne sukujuhliin mistä tänne aiemmin kirjotin..
kirjotin siihen ketjuun et viime aikoina olen ollu paljon enemmän miehen perheen kanssa tekemisissä kun aikasemmin ja on menny tosi jees.
mutta taas lähdin sukujuhlista pahoilla mielin pois. niin on käyny aina.
mä olen siellä ilmaa. tervehdin kaikkia 20 ihmistä ja mun tervehdykseen vastaa ehkä 4. juttelen yhdelle lapselle niin sen äiti tulee ja vie sen pois.
kaikki kyselee mun mieheltä et mitäs SULLE kuuluu, missäs SÄ olet töissä, missäs vaiheessa se SUN talos on, oletkos SÄ nähnytkään tätä meidän mattipetteriä ennemmin jnejne. ja mä istuin koko ajan vieressä.

onneks ne loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja mentiin sinne sukujuhliin mistä tänne aiemmin kirjotin..
kirjotin siihen ketjuun et viime aikoina olen ollu paljon enemmän miehen perheen kanssa tekemisissä kun aikasemmin ja on menny tosi jees.
mutta taas lähdin sukujuhlista pahoilla mielin pois. niin on käyny aina.
mä olen siellä ilmaa. tervehdin kaikkia 20 ihmistä ja mun tervehdykseen vastaa ehkä 4. juttelen yhdelle lapselle niin sen äiti tulee ja vie sen pois.
kaikki kyselee mun mieheltä et mitäs SULLE kuuluu, missäs SÄ olet töissä, missäs vaiheessa se SUN talos on, oletkos SÄ nähnytkään tätä meidän mattipetteriä ennemmin jnejne. ja mä istuin koko ajan vieressä.

onneks ne loppu.

Oletko sinä kenties minun kälyni... voi kun kuulostaa mieheni suvulta!
Mun mies onneks korjaa, esim viimeks kun sen äiti kysyi mein tontista mieheltä, että "mitkäs kaikki alueet sun tonttiin kuuluu"... niin mies vastas, MEIDÄN tontin raja menee tuolla. :hug:

HyacinthBucket
mun mies myös onneks paikkaili et mites MEIDÄN talo, ihan kivasti ja MÄ olen siellä ja siellä töissä ja ***** on tosiaan siellä ja siellä (*****=minä ) ja ME ei ollakaan varmaan nähty mattipetteriä jne. :)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
HyacinthBucket
mun mies myös onneks paikkaili et mites MEIDÄN talo, ihan kivasti ja MÄ olen siellä ja siellä töissä ja ***** on tosiaan siellä ja siellä (*****=minä ) ja ME ei ollakaan varmaan nähty mattipetteriä jne. :)

:hug: Kunnon mies sulla, ei niillä sukulaisilla niin väliä olekaan :wave:

Ääh tommonen on kamalaa. Mä yleensä sitten syön kahvipöydästä kaikki parhaat palat istun mahdollisimman leveää sohvalla niin kukaan ei uskalla istua viereen vaan mieluummin seisoskelee eteisessä.