Saatiin väärä muistikortti kuvaamosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirppurotta laiskana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nirppurotta laiskana

Vieras
Eli siirtelin tuossa just kuvia kamerasta koneelle...kuvia olin ite ottanut ehkä 20. ihmetys oli suuri, kun kone ilmoitti, että löydetty 99 kuvaa. Jonkun hääparin kaikki hääkuvat oli siinä kortilla. Ilmeisesti siis meidän kuvat on sitte tällä hääparilla..... Pitää huomenna soitella ja selvittää asia. Toivottavasti eivät oo menny poistamaan meidän kuvia.

Aika paha moka valokuvausliikkeeltä...Onneks ei ollu mitään intiimejä kuvia;) Mutta en haluaisi että omat hääkuvani joutuisivat vääriin käsiin, saatikka että saisin omien kuvieni sijasta vääriä. Toivottavasti asia selviää!

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Aika paha moka valokuvausliikkeeltä...Onneks ei ollu mitään intiimejä kuvia;) Mutta en haluaisi että omat hääkuvani joutuisivat vääriin käsiin, saatikka että saisin omien kuvieni sijasta vääriä. Toivottavasti asia selviää!

Siinä meidän muistikortilla oli sellaisia "omaan käyttöön" tarkoitettuja kuvia.... ;) Kyllä on hääparilla hauskaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siinä meidän muistikortilla oli sellaisia "omaan käyttöön" tarkoitettuja kuvia.... ;) Kyllä on hääparilla hauskaa :)

mulla oli kerran muistikortilla kuvia kuolleesta ihmisestä (ruumishuoneelta kai) kun ostin sen huuto.netistä..

Alkuperäinen kirjoittaja moiuy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mulla oli kerran muistikortilla kuvia kuolleesta ihmisestä (ruumishuoneelta kai) kun ostin sen huuto.netistä..

Öhh..... ehkä sitte mielummin niitä hääparin kuvia....tai niitä intiimejä ;)

mä ostin puhelinliikkeestä aikoinaan käytetyn puhelimen ja siellä oli jonkun miehen vehkeestä kuvia, tosi fiksua liikkeeltä olla tarkistamatta, jos ois vaikka jonkun lapsen käyttöön mennyt :(

Yhteistyössä